فروش عمده حوله هتلی با درج رایگان لوگو شما

خرید حوله هتلی با کیفیت در تهران

سفارش حوله سفید هتلی با لوگو شما

فروش عمده حوله هتلی در شرکت های تجهیزات هتلی خرید و فروش میشود اما تنها کارخانه حوله هتلی هست که میتواند بر روی حوله هتلی لوگوی شما را درج کند. این موضوع معنی دیگری نیز دارد. اگر شما از محلی که حوله هتلی تهیه میکنید بتواند لوگو را روی حوله درج کند. یعنی شما از دست اول خرید میکنید و قیمت حوله هتلی با کمترین قیمت برای شما محاسبه شده. حوله هما میتواند لوگوی شما را به صورت رایگان به صورت بافت روی حوله هتلی درج کند. برای دریافت قیمت عمده حوله سفید هتلی با ضمانت کیفیت اینجا کلیک کنید.

فروش حوله هتلی با بافت آرم شما

تصمیم گرفتیم امروز به طور مفصل درباره فروش حوله هتلی و همچنین مراکز فروش حوله این حوله ها سخن بگوییم.

اگر شما هم می خواهید از شرایط درج رایگان لوگو اختصاصی شما بر روی حوله های هتلی با خبر شوید، می توانید از مطالب ذکر شده در ادامه بهره ببرید.

معمولاً خرید و نگهداری کالاهای هتلی یکی از دغدغه‌ های اساسی هتلداران و صاحبین مهمان خانه‌ ها و مهمان سراها می باشد؛ بنابراین ارائه راهکار هایی برای این مسائل خالی از لطف نیست.

تعویض حوله های هتلی، دغدغه ای برای همه مجتمع های اقامتی!

خرید حوله هتلی با کیفیت در تهران

تعویض حوله های هتلی یکی از ضروری ترین کارها در امور هتلداری می باشد. البته علاوه بر در اختیار گذاشتن حوله های مرغوب و پاکیزه، اقلام بهداشتی دیگری نیز باید به مشتریان و مهمانان داده شود.

برای مثال وجود اقلامی همچون پتو و ملحفه تمیز، مواد شوینده و بهداشتی (همچون صابون، شامپو، پودر لباسشویی، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، و…) و مواردی از این قبیل در هر اتاق الزامی است.

کاملاً طبیعی است که خرید هر یک از این وسایل هزینه ای در بر داشته باشد؛ در نتیجه هتلداران باید جهت کاهش هزینه ها تدبیری بیندیشند.

موضوع دیگری که خیلی همیت دارد کیفیت حوله ها می باشد. در صورت خرید حوله ارزان قیمت ، روند فرسودگی آن ها افزایش پیدا خواهد کرد و مجبور خواهید شد پس از مدتی کوتاه دوباره اقدام به خرید حوله هتلی نمایید. یک ضرب المثل انگلیسی می گوید: ما هنوز آنقدر پولدار نشده ایم که جنس ارزان بخریم!

توجه داشته باشید که فروش حوله های هتلی با قیمت مناسب تر همیشه دلیلی بر نامرغوب بودن آن ها نیست؛ بلکه بعضی مواقع تولیدکنندگان جوان که هنوز شناخته شده نیستند تصمیم می گیرند کالاهای خود را با قیمت کم تر به فروش برسانند. پس هنگام خرید تمامی جوانب را بسنجید.

از طرف دیگر شما با استفاده از محصولات نامناسب اعتبار هتل خود را پایین می آورید؛ بنابراین هیچ گونه کوتاهی در خرید حوله ها نداشته باشید.

علاوه بر همه این موارد، پیدا کردن فروشگاهی که توانایی تولید و آماده کرده این حجم از انواع حوله های هتلی را داشته باشد نیز کاری بسیار دشوار و طاقت فرسا است. تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا تهیه حوله های هتلی بیش از پیش سخت شود.

هدیه دادن وسایل هتل چه کمکی می ‌تواند به رونق کسب و کار کند؟!

سفارش حوله حمامی هتلی در تهران

شاید برایتان سوال باشد که هدیه دادن وسایل هتل چه کمکی می ‌تواند به رونق کسب و کار کند؟!

طبق قوانین و مقررات برخی هتل ‌ها، مهمانان اجازه دارند هنگام تخلیه اتاق برخی وسایل را برای خود نگه دارند. البته گاهی نیز هزینه تمامی این وسایل بر روی تعرفه اتاق حساب می ‌گردد. در هر صورت آن لوازم دارای نام و لوگوی آن هتل بوده و با هر بار به نمایش در آمدن آن تبلیغ اتفاق افتاده است.

جالب است بدانید که یکی از روش های تبلیغاتی پر بازده و پرطرفدار استفاده از لوازم تبلیغاتی می باشد. در این روش لازم است ابتدا لوازمی (همچون حوله هتلی) با آرم و لوگوی مخصوص مارک دار شده و سپس به مهمانان هدیه داده شوند.

با این کار افراد در هر جایی که از آن حوله و یا شیء مارکدار استفاده کند سایر مردم با آن لوگو آشنا شده و به استفاده از خدمات آن مجموعه ترغیب خواهند شد.

از وقتی که این روش تبلیغاتی به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته، فروش حوله هتلی با افزایش چشمگیری روبه ‌رو بوده است. شما می توانید با استفاده از حوله های تبلیغاتی با یک تیر دو نشان بزنید! این به آن معناست که با ارائه این حوله ها هم نظافت و پاکیزگی مهمانان خود را تضمین کرده اید و هم بازاریابی خوبی داشته ‌اید.

مزایای استفاده از حوله های هتلی سفارشی

خرید حوله هتلی دوریتا

یکی از مشکلات اصلی که سبب جلوگیری از تبلیغات خوب و حرفه‌ ای می شود هزینه های بسیار زیاد آن می باشد. استفاده از حوله های تبلیغاتی یکی از بهترین راهکارها برای افرادی که به دنبال تبلیغات ارزان قیمت می گردند به حساب می آید.

توجه داشته باشید که قیمت حوله سفید هتلی بسیار مناسب بوده و خرید حجم انبوهی از آن ها امکان پذیر می باشد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از حوله هتلی تبلیغاتی، ماندگاری بالای آن است. تبلیغات موثر باید در طول زمان نیز باقی مانده و اثرگذار باشد. در صورتی که از حوله های مرغوب استفاده کرده باشید، این ماندگاری برای شما پیش خواهد آمد.

به خاطر داشته باشید که استفاده از حوله های تبلیغاتی مزیت های بسیار زیادی به همراه دارد؛ اما ذکر تمامی آن ها در این مقال نمی گنجد.

استهلاک و از بین رفتن حوله های هتلی

سفارش حوله حمامی هتلی در تهران

همان طور که می دانید پس از مدتی لازم است تمامی حوله ها (اعم از حوله های دستی، حمامی، زیرپایی و غیره) تعویض گردند. با این حال گاهی نیز ممکن است قبل از رسیدن موعد تعویض، آن ها به خاطر فرسودگی از بین بروند.

البته طبق آمارهای به دست آمده گاهی نیز مهمانان حوله ها را از هتل خارج می کنند و این موضوع نیز به عنوان یکی دیگر از دلایل نیاز هتل ها به حوله بیشتر شناخته شده است.

الا ایحال بنا به دلایل مختلفی ممکن است هتل‌ ها بیش از آنچه که پیش بینی شده است به خرید حوله احتیاج داشته باشند. همین موضوع سبب می ‌شود فروش حوله هتلی بالا رفته و عرضه و تقاضای بازار افزایش پیدا کند.

ناگفته نماند که این موضوع باعث می ‌شود هتلداران مجبور به پرداخت هزینه‌ های بیشتر باشند؛ به همین علت هنر خرید در اینجا اهمیت پیدا می کند.

ابعاد حوله هتلی در اندازه هایی هستند؟

تولید کننده حوله سفید هتلی با لوگو

حوله های هتلی با سایز های گوناگونی در بین مشاغل مربوط به هتل و هتلداری رواج دارد. ابعاد حوله هتلی به صورت کلی به ۳ دسته تقسیم میشود. ۱- حوله دستی هتلی ۲- حوله استخری یا حوله نیم حمام هتلی ۳- حوله حمامی هتلی. اما هر کدام از ۳ سایز گفته شده قابل تغیر میباشد. البته فقط طول حوله ها قابل تغیر میباشد و عرض حوله ها ثابت است. پس متوجه شدید که تولید کننده حوله هتل قابلیت تغیر سایز و اندازه را دارد. در صورتی که افراد واسطه اصرار به خرید فقط یک سایز آن هم ترجیحا سایز موجود را دارند.

اکثر حوله های دستی در سایز های ۴۰*۸۰ و ۴۰*۷۰ سفارش داده میشوند اما اگر سایز دیگه ای مد نظر دارید با ما مطرح کنید. و اکثر مشتری ها حوله استخری را در سایز های ۷۰*۱۳۰ و ۷۰*۱۴۰ و حوله نیم حمام را در سایز های ۸۰*۱۳۰ و ۸۰*۱۴۰ سفارش میدهند. حوله حمامی هتلی نیز در سایز های ۹۵*۱۵۰ و ۹۵*۱۶۰ سفارشی تولید میشوند. تمامی سایز های گفته شده سایز معمول و متداول مشتریان بوده است. و همانطور که قبل تر نیز به آن پرداختیم سایز ها قابل تغیر بوده فقط کافیست با مشاوران حوله هما مطرح کنید و از مشورت با ایشان بهره ببرید.

حوله هتلی سفارشی بهتر هست با آماده؟

خریدحوله سفید هتلی با لوگوی شما

حوله ها در مکان های بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرند. منطور من هر جایی به غیر از هتل است. زیرا حوله هتلی در موارد بسیار زیاد دیگری نیز مورد استقبال قرار میگیرد. مانند جشنواره ها ، مهانسر ها ، سمینار ها ، مراسمات تجلیل و …. اما برخی فکر میکنند این حوله ها مختص استفاده در هتل ها میباشد. در صورتی که این طور نیست. اما تفاوت حوله سفارشی با حوله آماده در چیست؟ بین این دو حالت تفاوت های گوناگونی میباشد. اگر شخصی که قصد خرید حوله هتلی دارد، عجله داشته باشد باید از کار های آماده ما و یا همکاران خرید نماید. اجناس موجود ما و یا همکاران نیز با مشخصاتی که تولید کننده صلاح دانسته ، تولید و آماده شده و نه با مشخصاتی که شما میخواهید.

برای مثال حوله های دستی حوله هما با با نوار حاشه رومی ( ورساچه ) در سایز ۴۰*۸۰ یا ۱۸۰ گرم نخ پنبه خام در رنگ سفید تولید میشود. اما در حالت سفارشی میتوانید با هر سایز و هر تراکمی که بخواهید در رنگ سفارشی شما تولید میشود. از همه مهم تر بحث درج لوگو شماست. اگر شما تعداد قابل توجهی سفارش داشته باشید. درج لوگوی شما به صورت رایگان روی حوله انجام میشود. اما اگر کار آماده بخواهید مجبور هستید از درج لوگو صرف نطر کنید. همین سایز حوله استخری حوله هما در ابعاد ۸۰*۱۴۰ و در وزن ۶۰۰ گرم نخ پنبه میباشد که با رنگرزی ری اکتیو به رنگ سفید در آمده است. اما اگر سفارشی با مجموعه حوله هما کار کنید هر سایزی که بخواهید با وزن ایده آل آن وزن قابل تولید میباشد.

میتوانیم نتیجه بگیریم که اگر میتوانید برای خرید به تولید کننده حوله هتلی مهلت زمانی بدهید. خریدتان به صورت سفارشی اختصاصی باشد بهتر است. در عیر این صورت اگر عجله دارد از حوله های آماده حوله هما استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.