خرید انواع ست حوله عروس و داماد به قیمت قبل

ست حوله تن پوش عروس و داماد در مشهد به صورت عمده

تولید کننده حوله تن پوش در تهران

خرید ست حوله عروس و داماد از جمله و لوازم و خرید های شب عروسی در بین خانواده های ایرانی میباشد. لوکس بودن جعبه حوله و همینطور زیبا بودن حوله از جمله مواردی هست مه خانواده ها هنگام خرید آن را رعایت میکنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین خرید را با کمترین قیمت ست حوله عروس و داماد تجربه کنید.

اگر قصد خرید حوله تن پوش را دارید میتوانید خرید عمده حوله تن پوش در تبریز با ۵ طرح جدید را کلیک کنید.

سفارش ست حوله عروس و داماد به قیمت تولید

ست حوله تن پوش عروس و داماد در مشهد به صورت عمده

ست حوله عروس و داماد یکی از اصلی ترین وسایلی است که در جهیزیه عروس وجود دارد و جزء وسایل مهم حمام عروس و داماد است این ست حوله ها در رنگ و طرح های شیک و زیبا دیده می شود.

معمولاً برای تهیه این ست ها از به روز ترین مدل ها و طرح ها استفاده می شود و از آنجا که ست حوله عروس و داماد طیف رنگ های متفاوتی دارد رنگ های شاد و متنوع آن هر سلیقه ای را جذب می دهند.

در ست حوله عروس و داماد دو تا حوله پالتویی وجود دارد که آن حوله ها در رنگ روشن وتیره است حوله تیره مورد استفاده آقایان است و رنگ روشن آن برای خانم ها مورد استفادده است.

در واقع ست حوله عروس و داماد از ۸ تیکه تشکیل شده است دو عدد حوله پالتویی زنانه و مردانه ، دو عدد حوله دستی ،دو جفت دمپایی ، دو عدد نیم حمام . ست حوله عروس و داماد انواع شش تیکه نیز دارند که در آن دو عدد دمپایی وجود ندارد.

این ست ها دارای بسته بندی شکیل و زیبایی هستند وجود بسته بندی مرتب ومنظم زیبایی محصول را دو چندان می کند وجود این بسته بندی متناسب از ست حوله ها محافظت می کند این بسته بندی دارای استحکام است وتا زمانی که محصول به دست مشتری می رسد محصول را حفظ می کند و از آسیب آنرا حفظ می کند .

ست حوله عروس داماد که مواد اولیه آن پنبه است و با رنگ های مرغوب رنگ شود کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت . در ادامه به ویژگی های بیشتری از ست حوله عروس و داماد خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید . 

ویژگی های ست حوله عروس و داماد

کارخانه ست حوله تن پوش عروس و داماد در اصفهان

ست حوله عروس و داماد یک ست کامل است که به محض خارج شدن از حمام به عنوان تن پوش استفاده می گردد و احساس راحتی  در محیط منزل به افراد می دهد و سطح بدن را زودتر خشک می کند. این ست برای تکمیل جهیزیه نو عروسان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طرح های منحصر به فردی است ومدل های شیک و به روز آن در بازار موجود است.

ست حوله عروس و داماد شامل یک تن پوش مردانه ویک تن پوش زنانه است این ست حوله هم به صورت چهار تکه و هم به صورت هشت تکه وجود دارد سرویس حوله ای که هشت تکه است یک ست کامل با جزییات منخصر به فرد و زیبا ست .

ست هشت تکه شامل یک حوله تن پوش مردانه و حوله تن پوش زنانه که اصلی ترین بخش سرویس حوله است شامل  دو عدد حوله دست و صورت است همچنین دو عدد حوله استخری است که هم برای استخر و هم برای مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد این ست حوله شامل دو جفت دمپایی حوله ای است که اجزای اصلی این سرویس را تشکیل می دهد.

سرویس حوله هشت تکه عروس و داماد یک ست کامل است که به دلیل بیشتر بودن اجزای آن نسبت به دیگر ست ها ی حمام قیمت بالاتری دارد. البته ست حوله به صورت چهار و شش تکه وجود دارد که قیمت پایین تری نسبت به ست هشت تکه دارد .

در ست های حوله اجزایی مانند دمپایی کاربرد زیادی ندارد بنابراین تولید کنندگان خواسته اند با حذف دمپایی حوله ای هزینه این ست را برای عروس و دامادها کاهش دهند در ست حوله شش تکه دمپایی حوله ای وجود ندارد ولی داری حوله تن پوش ست ،حوله استخری و حوله های دست است .

حوله تن پوش عمده در تهران

درست حوله ای چهار تکه ، فقط اقلامی که برای حمام ضروری و لازم است وجود دارد.قبل از خرید حتماً به سایز ست حوله توجه کنید که اندازه باشد و قبل از پرداخت مبلغ ، حوله ها را از بسته بندی خارج می کند و سلامت آنرا بررسی می کنند.

براس شست وشو حوله توصیه می شود که قبل از اینکه از آن استفاده کنید با یک فنجان سرکه و آب بشویید که باعث ضد عفونی شدن حوله می شود و رنگ حوله را تثبیت می کند. بهتر است بعد از هربار که از حوله حمام استفاده می کنیم حوله را در معرض نور خورشید قرار دهید یا از شوفاژ یا اتو بخار برای خشک کردن استفاده کنید .

اگر حوله بوی نامطبوعی می دهد آنرا با یک یا دو فنجان سرکه بشویید و چنانچه حوله پرز می دهد بهتر است چند بار حوله را بشویید بهتر است در شست وشو حوله  از نرم کننده به صورت مداوم استفاده نکنیم. نرم کننده ها قدرت جذب حوله را کاهش می دهند. البته برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های پوستی می توانیم به صورت مرتب حوله را با آب گرم با دمای ۷۰ تا ۸۰ درجه بشوییم.

قیمت ست حوله عروس و داماد

فروش حوله تن پوش در مشهد

قیمت ست حوله عروس و داماد از از دسته مواردی است که در بین فامیل عروس و داماد مورد بحث قرار میگیرد. بیشتر عروس و دامادها به دنبال خرید حوله های با کیفیت و مطلوب هستند که دارای قیمت مناسبی هم باشند البته این ست حوله هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند رنج قیمتی بالاتری دارند هر چه قدر نخ به کار رفته از جنس پنبه ارگانیک باشد داوم بیشتری دارد وجنس نرم تری برخوردار است. 

البته توجه داشته باشید شاید ظاهر حوله های حمام خیلی به هم شبیه باشد اما اگر خوب دقت کنید و با دست حوله را لمس کنید می بینید که با هم متفاوت هستند بعضی از حوله ها وزنشان زیاد است بعضی زبر هستند بعضی پرز می دهند این ویژگی ها می تواند به ما تذکر بدهد که کدام حوله حوله ای خوب و مناسب است. اگر حوله ای مناسب و با جنس و کیفیت بهتری بخرید حس خوب خواهید داشت.

 کیفیت نخ به کار رفته در آن وکیفیت رنگ و همچنین طرح و بسته بندی خاص از عوامل اصلی است که قیمت ست حوله عروس و داماد را تعیین می کند.

برای اینکه حوله ای ارزان تر بخرید بهتر است منتظر زمانی باشید که حراج های سالیانه در برخی از فرو شگاهها ارائه می شود و تخفیف های بهتری داده می شود. مراکز پخش عمده ست حوله در شهرهای کوچک  و بزرگ وجود دارد که قیمت های مقرون به صرفه تری دارد.

عوامل زیادی در تعیین قیمت ست حوله عروس و داماد وجود دارد.

۱- اندازه و سایز آن است اگر سایز بزرگتری بخواهیم بخریم قیمت بیشتری باید بپردازیم ۲- جنس حوله ای که مناسب  باشد کیفیفت بهتری دارد جنس کتان و پنبه بسیار مناسب است زیرا این جنس قدرت آبگیرس بیشتری دارد و حساسیت زا نیست در صورتی که حوله های که جنس مخمل دارند جنس سنگین تری دارند و برای خشک شدن نیاز به زمان طولانی تری دارند.

۳- اگر خریدی تکی داشته باشید قیمت بالاتری خواهد داشت و اگر خریدی به صورت عمده باشد یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های با تخفیف بخریم قیمت مقرون به صرفه خواهد بود.

حوله تن پوش عمده در شیراز

سرویس حوله عروس و داماد در رنگ های آبی ، سفید ، قرمز ….وجود دارد.ست حوله های عروس و داماد در وب سایت های اینترنتی معتبر قیمت مناسب تری دارد. ست حوله های عروس و داماد در انواع نمونه های داخلی و رنگ ها ومدل ها و طرح های جدید رضایت خاطر مشتریان را فراهم می کند.

عرضه کنندگان جزیی می توانند حوله عروس و داماد را به صورت عمده بخرند و با قیمت مناسبی بفروشند تا سود بیشتری کسب کنند. ست حوله عروس و داماد جزءوسایل شخصی به شمار می آید.

اگر رنگ حوله از مواد بی کیفیت استفاده شود این حوله ها را وقتی می شویییم رنگ پس می دهد. قبل از اینکه ست حوله را بخرید قد خود را اندازه بگیرید تا حوله ای متناسب و خوش پوش خریداری کنید.

رنگ بندی ست حوله متفاوت است بیشتر مواقع رنگ ست زنانه رنگ روشن و ست مردانه با رنگ تیره تری ارائه می شود البته ست حوله عروس و داماد راا به صورت همرنگ با کالای خواب و دکوراسیون اتاق انتخاب می کنند. وبا خرید به طور غیر حضوری از فروشگاه های اینترنتی خریدی مناسب خواهید داشت.

نکات مهم هنگام خرید ست حوله عروس داماد

فروش حوله تن پوش در مشهد

نمیدانم آیا به این موضوع آگاه هشستید که در برخی موارد دیده شده که فروشنده برای کسب سود بیبشتر به خریدار اطلاعات غلط میدهد. ما برای اینکه از این دسته اتفاقات پیش نیاید کمی از تجربه خود را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. تا هنگام خرید بتوانید حوله دوقلو عروس را به قیمتی که ارزش دارد بخرید و نه بیشتر. البته که حرفه شما مانند ما بافندگی و نساجی نیست. اما میتوانیم با ارائه نکان جزئی به شما کمکی گرده باشیم. اولین مورد هنگام خرید و فروش این محصول تعداد تیکه های موجود در جعبه میباشد. فروشنده ای به شما اعلام میکند حوله ۱۰ تکه هست منظور فروشنده وجود دو تکه لیف میباشد. و ۸ تکه حوله دیگر که در ادامه به آن میپردازیم. فروشنده دیگه ای هم تعداد تکه های موجود ۱۰ تکه اعلام میکند که منظورش وجود ۱۰ تکه حوله میباشد.

موارد موجود در حوله ۸ تکه عبارتست از ۲ حوله تن پوش ، ۲ حوله دستی ، ۲ جفت دمپایی معادل ۴ تکه
موارد موجود در حوله ۱۰ تکه وجود ۲ حوله استخری با نیم حمام در جعبه میباشد. برخی از فروشنگان برای بالا بردن تعداد تکه از لیف استفاده میکنند. زیرا برای خریدار تعداد تکه های بیشتر جذاب تر به نطر میرسد. نکته بعدی برای وجود حوله های استخری در ست های ۱۰ تکه میباشد. سایز های که برای حوله های عروس متداول میباشد عبارتست از ۸۰*۱۴۰ ، ۸۰*۱۳۰ ، ۷۰*۱۴۰ ، ۷۰*۱۳۰ . به ترتیب سایز هایی که به شما اعلام کردیم قیمت بیشتری نسبت به سایز های آ خر دارند. پس بر روی ست حوله تاثیر میگذارند. یعتی ست حوله ای که حوله استخری آ با سایز ۸۰*۱۴۰ میباشد قیمت بیشتری نسبت به ست حوله عروسی که حوله استخری ۷۰*۱۴۰ دارد. البته حوله هایی که با عرض ۸۰ هستند با نام حوله نیم حمام در بین تولید کنندگان شناخته میشود.

بهترین تولید کننده ست حوله تن پوش عروس و داماد در ایران

قیمت ست حوله تن پوش عروس و داماد

ست حوله تن پوش عروس و داماد همانند هر کالا و محصولی که در ابتدا تولید می شود، در صورتی که مورد استقبال مشتریان قرار گیرد، برای بارهای بعدی تولیدات آن ها را افزایش می دهند. معمولا ست حوله عروس و داماد از استقبال خوبی توسط مشتریان همراه است. این نوع حوله ها با طرح و مدل های شیک و جذاب تولی می شوند و این که خود مشتری می تواند در نوع طرح و مدل آن نقش داشته باشد.

تعداد تولیدی های مشغول به فعالیت در زمینه انواع حوله ها در سطح کشور و برون مرزی زیاد می باشد و تنها تعدادی از آن ها در بین مشتریان و در بازار شناخته شده هستند. شاید یکی از دلایل این باشد که مواد اولیه ایی که به کار می گیرند کیفیت بالایی دارند و از طرفی کیفیت محصول نهایی آن ها نیز بالا خواهد بود. با اندکی تحقیق می توانید برترین تولید کننده ها در سطح کشور پیدا نموده و از محصولات مرغوب آن ها بهره ببرید.

در سال های اخیر محصولات تعدادی از این تولید کننده ها، در مجموعه حوله های صادراتی قرار گرفتند که این خود دلیلی بر کیفیت محصولات آن ها می باشد. ست حوله عروس و داماد و انواع حوله تن پوش از حوله هایی هستند که در ایران تولید می شوند و بهترین آن ها در کشور های خارجی متقاضیان بسیاری دارند. صادرات هر نوع حوله ایی باید بر طبق استاندارد های بین المللی صورت گیرد و از چارچوب این قوانین خارج نشد. زیرا در این صورت شما با مشکل مواجه خواهید شد و نمی توانید در این زمینه موفق شوید.

مجموعه تولیدی حوله هما از تولید کننده های خوش نام و دارای نام و رسم در ایران است که محصولات آن در اغلب فروشگاه های سطح کشور عرضه می شود.

نحوه خرید ست حوله عروس و داماد

حوله تن پوش عمده در تبریز

خرید ست حوله عروس و داماد از فروشگاه ها و یا همینطور در صورت خرید عمده مغاره داران از بنکداری عای فعال در بازار تقریبا کار بسیار آسانی است. زیرا از سمت فروشنده اصلا دچار محدودیت نمیشوند. زیرا از نظر فروشندگان داخل بازار ،عمده یعنی خرید بیشتر از دو عدد. در صورتی که اگر شما بخواهید از کارخانه خرید کنید حداقل خرید ۱ کارتن میباشد. از طرفی در این کارتن تمامی حوله ها در رنگبندی به تعداد مساوی چیده شده اند. این در حالی است که اکثر مشتری ها از ما درخواست دارند که رنگ حوله ها به انتخاب خودشان باشد. اما این امر از تولید کننده قابل انجام نیست.

شما در صورتی میتوانید از کارخانه ست حوله عروس و داماد بخرید که حداقل خرید یعنی ۱ کارتن را داشته باشید. همینطور به این موضوع آگاه باشید که متاسفانه حق انتخاب رنگ ندارید. زیرا در یک کارتن تمامی حوله ها در رنگبندی به تعداد مساوی گذاشته شده است. نصف رنگ های تیره مناسب آقایان و نصف رنگ های روشن مناسب بانوان. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در این دسته موارد میتوانید با راه های اطلاعاتی ذکر شده با حوله هما ارتباط بگیرید. پس از کسب آگاهی در مورد حداقل خرید از کارخانه جات نساجی حوله میتوانید با حوله هما ارتباط بگیرید تا اجناس موجود را برایتان ارسال کنند. پس از انتخاب طرح ها میتوانید سفارشتان ثبت کنید.

برای تاطلاعات بیشتر با ما و حوله هما همراه باشیبد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.