ست حوله تن پوش عروس و داماد در ۵ طرح جدید

حوله تن پوش در تبریز به صورت عمده

حوله تن پوش عمده در اصفهان

ست حوله تن پوش عروش و داماد و یا همان حوله دو قلو عروس و داماد تقاضای بسیار زیادی در بازار دارد. زیرا همانطور که از نام آن نیز مشخص است زوج هایی که قصد دارند تشکیل خانواده و زندگی بدهند در منزل تازه خود به حوله احتیاج دارند. البته با توجه موارد که از گذشته انجام شده و الان به صورت رسم شده. خرید ست حوله عروس و داماد از موارد ضروری میباشد. مخصوصا ست حوله تن پوش عروس و داماد
برای خرید انواع ست حوله عروس و داماد به قیمت قبل میتوانید به این مقاله سر بزنید.

ست حوله تن پوش عروس و داماد در جدیدترین طرح ها

ست حوله تن پوش عروس و داماد  از اصلی ترین لوازم مورد نیاز در تهیه جهیزیه می باشد که لازم است هر زوجی هنگام خرید جهیزیه حساسیت خاصی را برای خرید حوله عروس و داماد انجام دهند زیرا تهیه این ست جز مهم ترین موارد برای لوازم و  وسایل شخصی مورد نیاز برای خانم و آقا می باشد.

به علاوه با توجه به این نکته که بسیاری از خانواده ها برای تزئین جهیزیه عروس از  ست حوله تن پوش عروس و داماد استفاده می کنند.

بهتر است نیم ست زیبا و در عین حال خوش رنگی را تهیه کنند و البته با توجه به سلیقه عروس و داماد با توجه به رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنند.

امروزه با توجه به پیشرفت چشم  گیر صنعت حوله و لوازم بهداشتی داشته است و برای تولید طرح های و رنگ های  جدید و بروز که طبق هر سلیقه ای طراحی و تولید می شوند و هر عروس و داماد به راحتی می توانند ست مورد علاقه خود را خریداری کنند.

فروش حوله تن پوش در مشهد

مدل های مختلف ست حوله عروس و داماد

همانطور که گفتیم امروزه ست حوله تن پوش عروس و داماد در طرح ها و رنگ های مختلفی  که باب میل هر سلیقه ای تولید می شوند و هر زوجی به  راحتی می تواند ست حوله عروس و داماد دلخواه خود را انتخاب کنند.

بنابراین قبل از خرید حوله های  تن پوش مخصوص بهتر است مدل و طرحی را انتخاب کنید که هم از لحاظ جنس از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم اینکه بتوانید سال های بیشتری را از ست حوله های تن پوش خود استفاده کنید.

همچنین دقت داشته باشید هنگام انتخاب مدل حوله خود به یکسری نکات مانند؛ سایز متناسب با هر فرد، جنس با کیفیت، رنگ مناسب و دلخواه و اینکه حوله مورد نظر هنگام شست و شو رنگ پس ندهد و مورد بعدی دوخت با کیفیت حوله است که باید هنگام خرید به این نکات توجه بسیاری داشته باشید.

حوله تن پوش در تبریز به صورت عمده

انواع ست حوله عروس و داماد ۱۰ تکه و ۸ تکه

برای تهیه ست حوله تن پوش عروس و داماد از انواع مختلف تولید می شوند که هر کدام از این ست ها اندازه های گوناگونی دارد.

برای مثال ست حوله تن پوش ۸ تیکه عروس داماد که شامل ۲ عدد تن پوش زنانه و مردانه، ۲ عدد حوله نیم حمام، ۲ عدد حوله بزرگ مخصوص دست و صورت و ۲ عدد دمپایی تشکیل شده است.

همچنین این سرویس های ست حمام از تکه های کمتری هم تولید شدند مانند؛ ست ۶ تکه که شامل ۲ عدد حوله بزرگ تن پوش، ۴ عدد حوله بزرگ دستی و ۲ جفت دمپایی مخصوص زنانه و مردانه تشکیل شده.

 علاوه بر این زوج های که مایل به تهیه  ست های بزرگ و ۸ تیکه نیستند و ترجیح می دهند که تکه های کمتری را خریداری کنند.

از این شرکت های تولید کننده راه چاره ای اندیشیدند و ست های ۶ تکه را تولید کردند که شامل ۲ عدد حوله تم پوش بزرگ، ۲ ‌عدد حوله دستی و ۲ جفت دمپایی مخصوص برای هر زوج طراحی شده است.

که البته این نیم ست ها از لحاظ اقتصادی به صرفه تر بوده و هزینه کمتری نسبت به قیمت ست حوله عروس و داماد پرداخت می کنند.

کارخانه حوله تن پوش در مشهد

نکات مهم هنگام خرید حوله تن پوش عروس و داماد

قبل از هر چیز همانطور که گفتیم مهم ترین مسئله در خرید ست حوله عروس و داماد توجه به جنس حوله که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد بنابراین بهتر است هنگام خرید حوله مدل های رو انتخاب کنید که از جنس های مرغوب تولید شدند  که بتوانید تا چند سال بعد از ازدواج از حوله ها استفاده کنید و مجبور نباشید هر ساله مبلغ زیادی را برای تهیه حوله های مختلف و نا مرغوب صرف کنید.

همچنین حوله های مخصوص عروس و داماد در انواع مدل های گوناگون مانند، طرح دار و ساده در بازار وجود دارد که در رنگ های مختلفی تولید می شوند.

همچنین در برخی از شرکت های تولید کنند حوله عروس را معمولا طرح دار  که اغلب گلدوزی شده و حوله داماد را ساده و تولید کرده و در  بازار عرضه می کنند.

همچنین انتخاب یک رنگ مناسب برای حوله حمام بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بنابراین بهتر است هنگام خرید برای خانم ها از رنگ های روشن استفاده کنید و  در مقابل برای آقایان از رنگ های تیره  که انتخاب مناسب و ایده الی به شمار می رود و با توجه به سلیقه عروس و داماد برای خرید حوله جهیزیه از رنگ های با تناژ تیره و روشن انتخاب کنید.

برای مثال برای خانم ها از رنگ کرم و یا شیری و برای آقایان از رنگ قهوه ای استفاده کنید که علاوه بر تضاد رنگی زیادی که دارند می توانند ست حوله بسیار زیبا و خاصی را خریداری کنند.

حوله تن پوش عمده در تهران

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

تازه عروس ها معمولا حساسیت بالایی در  انتخاب وسایل خود دارند و  ترجیح می دهند که تا جایی که امکان دارد رنگ تمام لوازم جهیزیه شان با هم ست باشد و یا هم خوانی با یکدیگر داشته باشند.

به همین دلیل برای اینکه بتوانید برای چیدن جهاز خود که زیبا و جذاب به نظر برسد بهتر است وسایل بهداشتی داخل حمام و سرویس خود را بعد از خرید ست حوله تن پوش عروس و داماد انجام دهند.

 سعی کنید لوازم داخل حمام را مانند لیف، کیسه دمپایی، سرویس سطل زباله دیگر لوازم را با توجه به رنگ حوله حمام خود ست کنند و اینگونه جلوه زیبا تری را به سرویس بهداشتی و حمام شما می دهد.

نکته مهمی که هنگام خرید ست حوله عروس و داماد باید به آن دقت داشته باشید این است که سعی کنید حوله ای را که انتخاب می کنید دارای کلاه و جیب با اندازه مناسب باشد که بتوانید به راحتی بدن و موهای خود را خشک کنید.

همچنین برای تزئین سرویس بهداشتی حوله های خود را به شکل های مختلفی و فانتزی درست کنید و پس از آن می توانید حوله های تزئین شده را در قسمت های مختلف حمام و یا روی تخت قرار دهید.

سپس می توانید برای آویز حوله ها از جا لباسی های کوچک و تزئینی که مخصوص جهاز عروس و داماد هست را در حمام وصل کنید و در صورت تمایل  حوله ها را بر روی جا لباسی آویز کنید و یک باکس را به دیوار بکوبید و دمپایی ها را بر روی آن قرار دهید.

حوله تن پوش عمده در شیراز

جدید ترین طرح های ست حوله حمام عروس و داماد

امروزه که شاهد با پیشرفت چشم گیری که در صنعت تولید ست های حوله حمام در  بازار کار بودم  می توان گفت که بدون شک اولین موردی که نظر هر شخصی را به خود جلب می کند و گزینه ای عالی و مناسب برای  خرید حوله حمام است را می توان به  ظاهر شیک و جذاب آن اشاره کرد.

به طور مثال یقه آرشال حوله عروس و داماد با طرح های گل برجسته شیری رنگ برای حوله عروس و طرح ساده و با یقه آرشال و طوسی رنگ برای داماد یکی از مواردی است که ست حوله را بسیار زیبا و جذاب می کند.

فروش حوله تن پوش در اصفهان

ویژگی های یک حوله تن پوش مناسب

در واقع برای داشتن یک حوله تن پوش مناسب و استاندارد اغلب کلاه آن  به تن و بدن حوله اصل است تا شما همزمان بتوانید موی سر و بدن خود را با هم خشک کنید سپس دارای یک جیب به نسبت بزرگ باشد‌ که بتوانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود را در آن قرار دهید.

به علاوه داشتن یک کمربند ساده و بلند که به دور کمر حوله وصل می شود تا در هنگام  خارج شدن از حمام و خشک کردن بدن خود بتوانید به دیگر کارهای شخصی خود رسیدگی کنید.

همه تکه های موجود بر روی ست کامل حوله حمام عروس و داماد کاربردی بوده تا شما با یک بار خرید دیگر نیازی به خرید مجدد و اضافی برای  سرویس حمام خود نداشته باشید.

حتی امکان سعی کنید خیلی کم در ست حوله تن پوش عروس داماد ، از رنگ روشن استفاده نکنید زیرا  این رنگ ها خیلی زود کثیف شده و لکه می شوند و به همین دلیل باید زود به زود حوله را بشویید و این کار باعث از بین رفتن الیاف حوله و همچنین کم شدن طول عمر حوله های شما می شود.

سپس شما هر سال مجبور می شوید که هزینه های بالایی را برای خرید حوله پرداخت کنید و این موضوع از لحاظ اقتصادی برای تازه عروس و داماد ها اصلا به صرفه نیست و باعث می شود که سالانه مبلغ بالایی را برای خرید حوله خرج کنند.

تولید کننده حوله تن پوش در مشهد

راه های خرید مقرون به صرفه ست حوله عروس و داماد

حوله ها از هر نوع و کاربردی که باشند برای مشتریان در اغلب فروشگاه ها قابل دسترسی هستند. اما این که به چه طریقی بتوان با قیمتی پایین و مقرون به صرفه به آن دسترسی داشت حائز اهمیت است. خرید با قیمت پایین مخصوصا برای افرادی که حوله تن پوش را در تعداد زیاد و به صورت عمده خریداری می کنند اهمیت پیدا می کند.

فرض کنید فردی می خواهد پنجاه عدد ست حوله تن پوش عروس و داماد را خریداری کند. در صورتی که فروشنده نخواهد با قیمت عمده با مشتری حساب کند، مشتری ناچار است که هزینه بیش تری را بابت خرید آن ها پرداخت کند. با در صورت اعمال تخفیفات ویژه ایی که در روش خرید عمده وجود دارد، مشتری می تواند حداکثر سود خود را کسب کند. ست حوله عروس و داماد با کم ترین قیمت از مجموعه ما خریداری کنید.

بهترین قیمت ست حوله عروس و داماد

بهترین قیمت ست حوله عروس و داماد

قیمتها از عوامل مهمی هستند که توجه هر خریداری را جلب خود می کنند. گاهی خریدارانی هستند که با در نظر گرفتن قیمت حوله، می خواهند کیفیت آن را تخمین بزنند. در حالی که اشتباه ترین کار ممکن این است که قیمت حوله را به عنوان عاملی برای تعیین درجه کیفی حوله در نظر گرفت. زیرا برخی از فروشگاه های عرصه کننده هستند که قیمت بالایی را بر روی محصولات بی کیفیت خود می گذارند.

بهترین قیمت ست حوله تن پوش عروس و داماد از طریق مجموعه تولیدی حوله هما در نظر گرفته می شود که با توجه به بالا بودن کیفیت آن، بسیار مناسب خواهد بود. بهترین قیمت ها برای انواع حوله ها از جمله ست حلوله تن پوش عروس و داماد در نظر گرفته می شود. برای این که از نظر کیفیت و قیمت حوله خریاری شده خود رضایت کاملی داشته باشید، بهترین تولید کننده ها را انتخاب کنید.

ست حوله تن پوش عروس و داماد

ست حوله تن پوش عروس و داماد شامل چه چیزهایی است؟

از مهم ترین اصول و دلایل پرفروش بودن ست حوله تن پوش برای جهیزیه عروس کامل بودن سرویس و تکه های آن است.

علاوه بر این شما با خرید ستحوله تن پوش عروس داماد دیگر نیازی به خرید حوله ها در مدل های دیگری مانند، نیم حوله حمام و دستی ندارید و علاوه بر این طرح و رنگ حوله ها با یکدیگر هماهنگ هستند و همین موضوع باعث زیبایی ست شما خواهد شد.

اغلب تکه های تشکیل شده برای حوله های ست از جمله؛

۲ عدد حوله تن پوش بزرگ و یا همان حوله پالتویی زنانه و مردانه

۲ عدد حوله نیم تنه و یا استخری

۲ عدد حوله برای  دست و صورت

۲ جفت دمپایی زنانه و مردانه مخصوص حمام

تهیه شدند و  همچنین شما می توانید رنگ سرویس ست حوله خود را با رنگ دکوراسیون خانه و یا اتاق خواب خود هماهنگ کنید.

بهترین برند برای تهیه ست حوله تن پوش عروس و داماد

ست های متفاوتی وجود دارد که از بهترین برند های مرغوب و با کیفیت تولید شدند.

بنابراین باید سعی کنید که بهترین برند های روز دنیا حوله را تهیه کنید زیرا با توجه به تماس مستقیمی که حوله با پوست بدن دارد و تاثیر به سزایی در سلامتی پوست و مو دارد بنابراین باید حوله های را خریداری کنید که از الیاف پنبه ای خالص و ضد حساسیت تولید شدند .

 بهترین برند ست حوله تن پوش عروس و داماد مارکی است که قدرت بالای جذب آب داشته باشد، کیفیت دوخت و همچنین ماندگاری بالایی داشته باشد و علاوه بر اینها قیمت ست حوله عروس و داماد متناسب با مبلغ مورد نظر زوج های جوان باشد.

تولید کننده حوله تن پوش در تهران

تفاوت ست حوله عروس و داماد با حوله های تکی

ست حوله دو قلو با حوله های تکی کمی با هم متفاوت هستند. البته نه از نظر جنس و کیفیت . بلکه از نظر قیمتی. حوله ست در واقع از همان حوله های تکی تولید و آماده سازی شده است. اما اگر تک تک حوله ها را بخواهیم جداگانه بفروش برسانیم به قیمت بیشتری میتوان فروخت؟ سوال ما مطرح کردن همین موضوع است که دعدغه برخی خریداران و همکاران شده است. حوله های تک تک که در بازار بفروش میرسند. تمام حوله ها با بسته بندی تکی نیز بفروش میرسند اما در قروش ست حوله عروس و داماد تمامی حوله ها در یک بسته بندی بزرگ تر آماده میشوند. درست است که بسته یندی بزرگ تر هزینه ای بیشتر دارد اما در هر صورت هزینه اش نسبت به جمع تمامی بسته بندی ها کمتر میشود.

به همین علت برخی افراد فکر میکنند حوله ها در بسته بندی ست حوله دو قلو ارزان تر میشود. در صورتی که این مورد زیاد مطرح نیست. زیرا هنگام تجمع حوله ها در جعبه ست بسته بندی هایشان حف میشود و به صورت فمه در قرار میگیرند. البته موارد دیگر نیز میتوانند تاثیز گذار باشند. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه یاشید.

خرید عمده حوله تن پوش در شیراز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.