خرید عمده حوله تن پوش در تبریز با ۵ طرح جدید

قیمت حوله تن پوش گلبافت

حوله تن پوش عمده در شیراز

به طور معمول در همه خانه ها حوله وجود دارد حوله یکی از اصلی ترین وسایل حمام محسوب می شود . حوله ها اقسام گوناگونی دارند که حوله تن پوش یکی از آنها ست واز پر استفاده ترین محصولات به شمار می رود.

حوله جزء وسایل شخصی است و از وسایل بهداشتی به حساب می آید و هر فردی در خانه باید یک حوله شخصی داشته باشد تا از انتقال میکروب ها و بیماریها بین افراد جلوگیری شود خوشبختانه حوله های تن پوش یا پالتویی به صورتی است که با توجه به سایز و سلیقه افراد متفاوت است و افراد خانواده که از لحاظ سایز واندازه مختلف هستند نمی توانند از آن استفاده کنند.

حوله تن پوش زنانه به نسبت روحیه خانم ها تولید می شود که درآن رنگ ها ی شاد و طرح ها ی زیبا به کار رفته است و حوله تن پوش کودکان متناسب با پوست حساس کودکان تولید شده است که حوله هایی در سایز کوچکتر است و در آن الیاف پنبه ای و ضد حساسیت به کار رفته است .

 در تولید حوله های تن پوش کودکان از طراحی شخصیت های کارتونی استفاده می شود که برای آنها حمام و نظافت جذابیت بیشتری داشته باشد. و تمایل بیشتری برای حمام کردن داشته باشند.

خانم های جوان می توانند از حوله های تن پوشی استفاده کننند که با رنگ اتاق و کالای خوابشان ست باشد. البته معمولاٌ حوله های تن پوش از پنبه خالص تولید می شود و قدرت جذب آب بالایی دارد.

کارخانه حوله تن پوش در تهران

سفارش عمده حوله تن پوش تبریز در طرح های جدید

سفارش عمده حوله تن پوش در تبریز با قیمت بسیار پایینی انجام میشود. چرا که خرید شما مستقیم و بی واسطه میباشد. یکی دیگر از مزیت های سفارش عمده حوله تن پوش در تبریز این است که شما حق انتخاب بیشتری را دارید و طرح های جدید در پیش روی شما میباشد. هم اکنون ۵ طرح حوله تن پوش جدید آماده سفارش گذاری میباشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران حوله هما در ارتباط باشید.

حوله تن پوش که نام دیگرش حوله پالتویی است به عنوان پوششی مناسب یاد می شود که پس از حمام وشنا استفاده می شود و هنگام استفاده از آن بدن سریع تر خشک می شودو می توانید همزمان به  کارهای دیگر بپردازید.

حوله پالتویی برای کودکان بسیارمناسب است زیرا که پس از حمام زود خشک می شوند و قدرت جذب آب بیشتری دارد و از پوست آنها محافظت می کند ومحصولات ارائه شده در ابعاد و طرح ها ورنگ های مختلف است. در ادامه به ویژگی ها ی بیشتری می پردازیم با ما همراه باشید.

حوله های تن پوش با بهترین مواد الیه و دستگاههای اتوماتیک ساخته می شود که داوم زیادی دارد و در سفر و استخرها هم می توان از آن استفاده کرد.

سفارش عمده حوله تن پوش در اصفهان

ویژگی های حوله تن پوش

حوله تن پوش با توجه به جنس آنها و شیوه نگهداری می توانند تا ۱۰ سال عمر کنند البته میزان مصرف از حوله تن می توانند در طول عمرش تأثیر گذار باشد حوله ها به طور معمول  از جنس پنبه استاندارد ساخته می شوند اما پنبه های ترکی و مصری که طول الیافش بیشتر است در ساخت حوله تن پوش به کار می رود که جذب آب  را بیشتر می کند.

تولید کنندگان ایرانی برای تولید حوله از نخ های مرغوب استفاده می کننند این حوله ها عاری از نخ های کوتاه و ناخالص است و پرز دهی ندارد و لطافت سطح حوله آرامش خاصی را به هنگام مصرف به همراه دارد.

اگر تن پوش شما جنس نرم و لطیفی دارد تا آنجا که ممکن است در هنگام شست وشو از اضافه نمودن نرم کننده ها به طور مداوم پرهیز شود.

وزن حوله ها برحسب گرم بر متر مربع اندازه گیری می شود که حوله های لوکس وزن بیشتری دارند البته هنگام خشک شدن حوله به زمان بیشتری نیاز دارد .

حوله خریداری شده را قبل از مصرف بشوییم که آبرفت و رنگ دهی آن اطمینان یابیم.

حوله های تن پوش جنس های گوناگونی دارند از الیاف پنبه ، میکروفیبر ، پشم ، پلی استر و بامبو ساخته می شوند البته جنس پنبه قدرت آبگیری بیشتر و لطافت خاصی دارد.

نوع الیاف به کار رفته در حوله در ضخامت آن نقش به سزایی دارد. حوله تن پوش خیلی سبک انتخاب مناسبی نیست زیرا قدرت جذب پایین و لطافت کمتری دارد. ممکن است بعد از چند بار استفاده آسیب ببیند .

ملاک سایز بندی حوله تن پوش بر اساس اندازه سر شانه است هنگام انتخاب حوله تن پوش کافی است سر شانه خود را اندازه گیری کنید و سایز مناسب خود را انتخاب کنید.اگر اندازه سر شانه تان کوچک است بهتر از سایز small حوله های تن پوش استفاده کنید وچنانچه سایز سر شانه تان متوسط است از سایز medium استفاده کنید وکسانی که سرشانه های پهنی دارند بهتر است سایز Large  یا XLarge  بخرید.

حوله تن پوش در زبان فارسی دارای نام های متفاوتی است نام های که برای آن استفاده می شود با عنوان حوله پالتویی ، حوله پوشیدنی ، حوله لباسی به کار می رود.

حوله تن پوش از پر طرفدارترین و پر کاربردترین حوله هاست. این نوع حوله ها به سبب نوع طراحی و بسته بندی زیبا یی که دارند انتخابی مناسب برای هدیه دادن در مراسم جشن تولد وعروسی و جهیزیه  است.

حوله تن پوش عمده در تهران

انواع حوله های تن پوش

حوله های تن پوش در دو نوع وجود دارد:

۱- حوله تن پوش استخری  ۲- حوله تن پوش حمامی

حوله های تن پوش استخری باتوجه به اینکه در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد ظاهری همانند حوله های حمامی دارد ولی وزن کمتری دارد ودارای ابعاد کوچکتری است تا جابجایی راحتری داشته باشد .

حوله های حمامی تن پوش بعد از حمام کردن استفاده می شود و ظاهری شیک و زیبا دارد واین حوله ها مانند لباس پوشیده می شود و به خاطر پوششی که ایجاد می کند از سرماخوردن جلوگیری می کند و فرد به آسانی می تواند در منزل شخصی خود به کارهای دیگر بپردازد جواب تلفن بدهد ، موهای خودش را سشوار بکشد و فرد عجله ای ندارد و کم کم بدن خشک می شود .

سایز این حوله متناسب با افراد است و افراد دیگر نمی توانند از آن استفاده کنند حوله های تن پوش حمامی دارای یک بند است که در ناحیه کمر بسته می شود و باعث می شود حوله از بدن جدا نشود وبدن سریع تر خشک شود کلاه در حوله های حمامی بسیار به خشک شدن موی سر کمک می کند .

کارخانه حوله تن پوش در تبریز

حوله های تن پوش با توجه به قد به سه دسته تقسیم می شود.

ا- حوله تن پوش که تمام قد است برای فصول سرد سال و مناطق سردسیر کاربرد دارد.

۲- حوله تن پوش که اندازه آن تا زانو است برای فصل های گرم سال ،مناطق گرمسیر چشمه های آب گرم و استخرها مناسب است.

۳-حوله تن پوش که اندازه آن بالای زانو است برای افرادی مناسب است که زمان زیادی را در حمام نیستند ونیاز دارند که سریع خشک شوند و بیرون بیایند.

ست حوله های تن پوش شامل حوله تن پوش ، یک جفت پاپوش حوله ای ، لیف حمام و حوله دستی است این ست ها در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد .

قیمت حوله تن پوش

تولید کننده حوله تن پوش در مشهد

برای خرید حوله تن پوش نهایت دقت را به کار بریم قیمت انواع حوله های تن پوش بچه گانه ، زنانه ، مردانه باهم متفاوت است با توجه به جنس الیاف به کار رفته در آن و سایز وبرند قیمت ها کم وزیاد است.

البته توجه داشته باشید هنگام انتخاب حوله تن پوش به الیاف به کار فته درآن و ویژگی های پوستی خود توجه داشته باشید و از خرید تن پوش هایی با جنس الیاف مصنوعی که قیمت پایین تری دارند خودداری کنید.

هنگام خرید با توجه داشته باشیم پارچه ای که در حوله استفاده شده نوع مناسبی باشد و دو روی بکار رفته در حوله تن پوش مشابه باشد اگر از کسانی هستید که نسبت به مواد والیاف حساسیت دارید بهتر از حوله های تن پوش با جنس بامبو بخرید.

حوله هایی که از جنس پشم تولید شده اند قیمت بالاتری دارند و میزان آبگیری بیشتری دارند و چروک نمی شوند اما عیبش آن است که باید در دمای پایین تری شست شود و نسبت به حوله های دیگر دیرتر خشک می شود.

حولهای تن پوشی که از جنس پنبه در آن به کار رفته طرفدارن زیادی دارد وقیمت مناسبی برخوردار است. البته برخی از حوله ها از پنبه ارگانیک تولید نشده اند و پنبه موجود در آن از جنس مصنوعی است حوله های با پنبه مصنوعی کیفیت پایین تری دارند.

حوله های تن پوش ممکن است یک یا دو جیب بر روی خود داشته باشد یا فاقد جیب باشد که این یک امر کاملاً سلیقه ای است و با توجه به نظرات شخصی فرق می کند .حوله پالتویی در دو نوع کلاهدار و بدون کلاه تولید می شود البته توصیه می شو داز نوع کلاهدار آنرا بخرید تا بعد از دوش آب گرم بتوانید به راحتی مو های خود را خشک کنید و سرما نخورید .

حوله های پالتویی قیمت های متفاوتی دارد وهمچنین رنگهای متفاوتی دارد بهتر هنگام خرید تن پوشی را انتخاب کنید که رنگش متناسب با سن و جنس تان باشد البته این امری کاملاً سلیقه ای است .

کودکان پوستی حساس دارند حوله های تن پوشی که می خواهید برای کودکان بخرید بهتر است که پرز کمتری داشته باشند و نرم باشد که در هنگام استفاده به پوست آنها خدشه وارد نکند .

هنگام خرید حوله دقت کنید لبه های حوله که تا خورده و دوخته شده دوام بیشتری دارد و بهترین جنس برای حوله های کودکان جنس پنبه است حوله های پنبه ای نرم ولطیف هستند وقدرت جذب بیشتری دارند و به آرامی روی پوست قرا خواهد گرفت.

نحوه تولید حوله تن پوش

حوله تن پوش یکی پر طرفدار ترین و پر فروش ترین حوله ها در کشور ما میباشد. یکی از سوال های که توسط مشتریان و مردم زیاد پرسیده میشود نحوه تولید حوله تن پوش است؟ تولید حوله تن پوش آن قدر ها هم پیچیده نیست. یعصی از افراد نیز پارچه حوله را به صورت جداگانه از بازار خرید میکنند و به صورت اختصاصی برای خود تولید میکنند. اکثر این افراد به خاطر سایز غیر رایج و یا ایجاد خلاقیت در طرح حوله و… دردسر های تولید حوله را تحمل و حجوبه تن پوش را تولید میکنند.

موارد زیر مراحل تولید حوله تن پوش تا بسته بندی وعرصه به بازار میباشد:

بافت حوله متری و ابریشم جهت استفاده در یقه : تولید حوله متری به صورت طاقه های ۳۰ متری که برای تولید ۱۵ عدد حوله تن پوش سایز لارج با ۱۲۵ مناسب میباشد.
رنگرزی پارچه حوله : بعد از تولید پارچه حوله ،طاقه ها را به رنگرزی میبرند تا حوله ها در رنگبندی رنگ شود ، لازم به ذکر ات حوله هما تولیداتش را در رنگرزی های ری اکتیو رنگ میکند که رنگ حوله ها کاملا ثابت باشد.
دوخت حوله تن پوش : پس از تکمیل پارچه حوله های متری در رنگرزی حوله ها به کارگاه های خیاطی انتقال داده میشوند پس از برش ، حوله دوخته و تا شوند.
بسته بندی : پس از دوخت حوله ها آماده بسته بندی هستند. ۸۰ درصد بسته بندی حوله ها در جعبه میباشد و موارد کمی در کاور بسته بندی میشود.

تولیدی حوله تن پوش کجاست؟

حوله تن پوش عمده در تبریز

تولیدی حوله تن پوش در واقع کارگاهی است که پارچه حوله ای به صورت رول بافته شده را برای برش و دوخت به این مکان می آورند. پس در این کارگاه پارچه ها بر اساس اندازه های حوله تن پوش برش داده میشوند. و در همینجا کار دوخت و بسته بندی حوله ها انجام میشود. منطور از این کارگاه ها در بین خریداران این محصول تولیدی حوله تن پوش میباشد. این نامی است که مشتریان برای پیدا کردن نفر مستقیم تولید کننده در موتور های جستجو به دنبال آن میگردند. اما یک نکته بسیار حرفه ای وجود دارد که میخواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم.

اکر به خاطر خرید حوله تن پوش با پایین ترین قیمت به دنبال تولیدی حوله تن پوش هستید، راه آن این است که به همه مشخصات مانند وزن خام و سایز نخ آگاه باشد. اما یک راه برای تشخیص اینکه تولید کننده دست اول است وجود دارد. این روش بسیار ساده است به روشی که کاملا محتاتانه رفتار کنید. اگر تولیدی حوله تن پوش قادر به تولید انواع حوله ابعادی بود. حتی با وزن ها و طرح ها و رنگ های گوناگون .هیچ محدودیتی برای انجام این کار نداشت. بدانید که تولید کننده مستقیم است. اما اگر فرد نمیتوانست حوله ابعادی مانند حوله دست و صورت و استخری و …. حتی برای فروش خود فراهم کند. به احتمال زیاد تولید کننده تفر دوم میباشد مه از نفر اول پارچه حوله تهیه کرده که حوله تن پوش تولید کند.

این تولید ها اکثرا در شهر های تبریز و اصفهان و تبریز حضور دارند. مانند شرکت تولیدی حوله هما که در تبریز فعالیت میکند.
تولیدی حوله هما بدون هیچ محدودیتی قادر به تولید انواع حوله با سایز و وزن و رنگ و طرح شما میباشد. البته با کمترین قیمت ممگن زیرا قیمت ای تولیدی بسیار اقتصادی در نطر کرفته میشود تا مشتریان در معضوریت نباشند
برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران حوله هما در ارتیاط باشید.

تفاوت حوله تن پوش هتلی با سایر تن پوش ها

حوله تن پوش عمده در اصفهان

اکثر افراد و مشتری های حوله تن پوش با این اندیشه هستند که حوله تن پوش هتلی با حوله های فروشگاهی تفاوتی ندارند. البته بعضی از افراد به علت این که برخی از تولید کنندگان حوله های هتلی را بسیار ضعیف تولید میکنند. فکر میکنند حوله تن پوش هتلی همانند حوله تن پوش فروشگاهی میباشد. در صورتی که این موضوع اصلا پسندیده نیست و رواج ندارد. تعداد افرادی که حوله هتلی را بی کیفیت تولید میکنند انگشت شمارند. لا اقل برای مجموعه ما این گونه نیست. حوله تن پوش هایی که در فروشگاه ها برای فروش گذاشته شده اند اکثرا به این صورت هستند. که یقه طرحدار و بدنه حوله ساده است. از طرفی تولید و فروش این محصول در رنگبندی میباشد.

البته در حوله های مخمل بدنه حوله نیز طرحدار میباشد. ولی حوله تن پوش هتلی نیز بدنه حوله و یقه ساده است. با این تفاوت که ممکن است لوگو هتل بر روی یقه نقش بسته شده است. تولیدی حوله هما حوله های فروشگاهی را در ۲ سری تراکم تولید میکند. یعنی ۱ سری حوله ها آبگیری بسیار بالا تری دارند. برای مثال وزن نرمال حوله پالتویی های ما ۱۲۵۰ الی ۱۳۵۰ گرم است و وزن حوله پالتویی ها vip 1500 الی ۱۷۰۰ گرم میباشد. اما حوله تن پوش هتلی ما فقط در یک سری تراکم تولید میشود. آن هم با وزن ۱۵۰۰ گرم. وزن این حوله نسبت به حوله های فروشگاهی بیشتر میباشد و دارای کیفیت vip هستند. البته بافت حوله های هتلی ما نسبت سایر حوله ها متفاوت میباشد. بافت حوله های هتلی به علت این که زیاد شتشو میشوند محکم تر از سایر حوله ها میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.