پخش عمده جدیدترین مدل حوله تن پوش با ارزانترین قیمت

قیمت عمده حوله ماندگار تبریز

سفارش عمده حوله تن پوش در اصفهان

حوله های تن پوش امروزه امروزه به یکی از محبوب ترین ملزوماتی تبدیل شده اند که مردم به صورت روزانه استفاده می کنند. همین محبوبیت باعث شده است تا طرح و قیمت حوله تن پوش رنج وسیعی داشته باشد.

با توجه به این موضوع احتمالا انتخاب حوله مناسبی که در عین کیفیت، قیمت و طرح مناسبی نیز داشته باشد سخت خواهد شد.

پیش از هر چیز در ابتدا باید بدانید که برای خرید یک حوله مناسب و شیک باید به فاکتورهای متنوعی توجه داشته باشید.

هنگام خرید حوله تن پوش به چه مواردی توجه کنیم؟

تولید کننده حوله تن پوش در شیراز

از آن جایی که حوله ها جزئی جدا نشدنی از زندگی ما هستند و ما به صورت روزانه با آن ها سر و کار داریم، باید در انتخاب شان دقت کافی به خرج دهیم.

علاوه بر آن، به علت تماس مستقیم حوله با پوست بدن کیفیت و جنس آن تاثیر بسیار مهمی در انتخاب ما خواهد داشت. به طور کلی به هنگام خرید باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • . الیاف به کار رفته در حوله

بدون شک بافت و جنس نخ به کار رفته در حوله از اولین موارد تاثیرگذار بر کیفیت و قیمت حوله تن پوش می باشد. الیاف حوله مشخص کننده لطافت و یا قدرت جذب آب توسط آن می باشند.

به همین دلیل است که معمولا جنس های مختلف حوله تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. حوله های پنبه ای از محبوب ترین انواع موجود در بازار بوده و دیرتر کهنه یا زبر خواهند شد.

انواع پلی استری نیز معمولا سبک بوده و قدرت جذب خوبی دارند، اما کم بودن لطافت و نرمی شان از مواردی است که آن ها را برای استفاده همیشگی نامناسب کرده است. این حوله ها بیشتر برای دست کاربرد دارند و معمولا قیمت شان پایین تر است.

حوله های بامبو و میکروفیبر نیز از جدیدترین مدل های حوله به شمار می روند که جذب خوبی داشته و همچنین سبک هستند.

  • لطافت و نرمی

همانطور که گفتیم، لطافت حوله به علت تماس مستقیم آن با پوست، بسیار حائز اهمیت می باشد. حوله های ضخیم معمولا پوست را خراش داده و در صورت استفاده طولانی مدت می توانند به سلامت پوست تان آسیب بزنند.

یک حوله مناسب پس از شستشو زبر نمی شود و بافتش را حفظ می کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم که حتما به جنس حوله توجه کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

چنانچه شما هم به دنبال خرید بهترین مدل حوله هستید، تنوع کیفیت و قیمت حوله تن پوش تبریز شما را کاملا راضی خواهد کرد و انتخاب های گسترده ای پیش روی تان خواهد گذاشت.

  • میزان جذب آب
حوله تن پوش عمده در شیراز

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم به هنگام خرید حوله، میزان جذب رطوبت آن می باشد. یک حوله با کیفیت باید در عین سبک بودن، قدرت جذب آب بالایی نیز داشته باشد و پوست را به طور کامل خشک کند.

بدون شک هر چقدر که کیفیت الیاف و نخ های به کار رفته در بافت حوله بیشتر باشد، توانایی آن برای جذب رطوبت نیز بیشتر خواهد شد.

  • سایز و ابعاد حوله

وزن و همچنین ابعاد حوله نیز از دیگر فاکتورهایی است که باید به آن توجه داشته داشته باشید. به خاطر داشته باشید که حوله های سنگین شاید به هنگام خرید قابل تحمل به نظر برسند، اما رمانی که رطوبت و آب به خودشان جذب کنند سنگین تر شده و شما را اذیت خواهند کرد.

بنابراین تا حد امکان به دنبال حوله های سبک تر باشید. علاوه بر آن، حوله هایی که ضخامت زیادی دارند می تواند برای پوست تان خشن بوده و به آن آسیب بزنند.

  • مدل حوله

یکی دیگر از موارد مهم به هنگام خرید حوله، طرح، رنگ و همچنین مدل آن می باشد. از آن جایی که حوله های تن پوش انواع متفاوتی دارند، بهتر است تا به طور کامل با مدل ها و طرح های مختلف شان آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.