سفارش عمده حوله تن پوش با ۱۰ طرح جدید

فروش حوله تن پوش در اصفهان

حوله‌ ها یکی از مهم ‌ترین ضرورت‌ های زندگی انسان‌ ها می ‌باشند . شما زمانی‌ که قصد خرید حوله را دارید باید توجه کنید که آن را از چه مجموعه ‌ای خریداری می ‌کنید که هم‌ قیمت با صرفه ‌ای داشته و هم جنس او با کیفیت باشد.

به‌عنوان مثال قطعا برای همه ما پیش ‌آمده است که حوله‌ هایی را استفاده می کنیم و رنگ او به بدن یا لباس ها پس داده می شود.

حوله مرغوب این ‌گونه نیست و جنس با کیفیتی دارد.

حال اگر شما دارای کسب ‌وکاری هستید و به خرید حوله تن پوش عمده نیاز دارید بهتر است به نکاتی که در ادامه ذکر می ‌کنیم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل حوله را انتخاب کنید و همچنین سود نسبتاً زیادی از این کار بدست آورید.

کارخانه حوله تن پوش در مشهد

چرا باید در هنگام خرید حوله تن پوش دقت کرد؟

حوله ‌های تن ‌پوش همان لباس‌ های حوله‌ ای هستند که همه ما با آن ‌ها آشنایی داریم.

شاید سوالی برای شما به وجود آید که چرا باید در هنگام خرید به حنس و کیفیت حوله دقت کنیم؟

اگر بخواهید از حوله های تن پوش به عنوان یک تبلیغات استفاده کنید حوله باید جنس خوبی داشته باشد.

از همین ‌رو باید توجه داشته باشید که یک کارخانه حوله تن ‌پوش را برگزینید که در تمام موارد موفق عمل کرده باشد و بتواند جنس با کیفیتی را به شما ارائه دهد.

 اگر شما قصد خرید بسیاری از حوله‌ های تن ‌پوش را به صورت عمده دارید قطعا دارای کسب ‌و کاری هستید.

برخی از مجموعه‌ ها و کارخانه‌ ها می ‌باشند که شما می ‌توانید لوگوی خود را بر روی آن ‌ها درج کرده و علاوه‌ بر یک خرید مقرون‌ به‌ صرفه با توجه به حوله‌ ها بازاریابی و تبلیغ کسب‌ و کار خود را هم انجام دهید.

 از همین رو باید در خرید حوله تن‌پوش دقت کرد تا هم کالای بی‌ کیفیتی را به شما ارائه ندهند و هم از نظر ثبت لوگو کارخانه‌ ها این امکان بازاریابی را به شما بدهند.

مزایای خرید حوله تن پوش از کارخانه

کارخانه حوله تن پوش در شیراز

مزایا و ویژگی ‌های بسیار زیادی در خصوص خرید حوله تن‌ پوش از کارخانه وجود دارد که برخی از آن‌ ها عبارت ‌اند از:

قیمت با صرفه

شما با مراجعه کردن  به مجموعه و خرید حوله از کارخانه می ‌توانید از قیمت‌ های بسیار مقرون ‌به‌صرفه‌ ای بهره‌ مند شوید.

در واقع در تمام لوازم و وسایل قیمت‌ های کارخانه ‌ای ارزان ‌قیمت ‌تر هستند و می‌توان گفت آن‌ ها به دلیل این ‌که به‌ صورت عمده در اختیار عموم افراد قرار می ‌گیرند، قیمت‌ های کمتری نسبت‌ به مغازه ‌ها و فروشنده‌ ها دارند.

از همین ‌رو اگر شما هم می ‌خواهید حوله ‌های تن ‌پوش را به‌ صورت عمده خریداری کنید، پیشنهاد می‌ کنیم که حتما به کارخانه‌ های مربوطه مراجعه نمایید.

تا بتوانید با خرید تعداد بسیار زیادی از حوله‌ های تن ‌پوش در انواع و طرح‌ های مختلفی از قیمت با صرفه ای هم بهره ‌مند شوید.

فروش حوله تن پوش در اصفهان

مشاهده مدل ها

در کارخانه شما می‌ توانید مدل ‌های بسیار متنوعی را مشاهده کنید. معمولاً فروشگاه‌ ها و مغازه‌ ها تعداد زیادی از انواع حوله‌ ها را ارائه نمی ‌دهند.

اما شما زمانی ‌که به کارخانه مراجعه کنید، می ‌توانید تمام حوله‌ های تن ‌پوش تولید شده را مشاهده نمایید و این ‌گونه حق انتخاب بیشتری در خصوص انتخاب مدل و طرح‌ های مد نظر دارید.

 برای خرید حوله تن ‌پوش به‌ صورت عمده می ‌توانید طرح‌ هایی را انتخاب و سفارش دهید که تا کنون هیچ فروشنده ‌ای از آن ‌ها استفاده نکرده ‌است.

شما با ارائه دادن طرح‌ های نو و جدید در نظر مخاطبان می توانید موفق ‌تر عمل کنید.

خرید مستقیم و بدون واسطه

کارخانه حوله رتن پوش در تهران

با مراجعه کردن به کارخانه حوله تن‌ پوش دیگر واسطه ‌ای میان نیست که شما بخواهید هزینه ‌ای را هم برای واسطه‌ ها بپردازید.

در واقع اگر بخواهید که حدود مثلاً ۲۰ عدد حوله تن پوش را در رنگ مختلف را خریداری کنید، فروشنده‌ ها قیمت‌ های مختلفی را ارائه می ‌دهند.

به‌ عنوان مثال طرح‌ های که ساده‌ تر باشند، قیمت کمتری دارند و طرح ‌های پیچیده ‌تر قیمت بیشتری دارند.

حال در کارخانه هم این‌ موضوع صدق می‌ کند اما با یک تفاوت بسیار بزرگ؛

اول این ‌که با خرید از کارخانه هیچ واسطه‌ای وجود ندارد و نرخ قیمتی که فروشنده برای سود خود بر روی انواع حوله ‌های تن ‌پوش می ‌کشد، در خرید کارخانه وجود ندارد و دیگر نیازی نیست که شما هزینه اضافی را پرداخت کنید.

کافی است که برای خود حوله هزینه ای بپردازید. از همین‌ رو می ‌توان گفت یکی دیگر از مزایای خرید از کارخانه میان نبودن واسطه ‌ها می ‌باشد.

در هنگام خرید حوله تن پوش باید به چه نکاتی توجه داشت؟

حوله تن پوش عمده در تهران

 در مطالب بالا با مزایای خرید حوله ‌های تن ‌پوش از کارخانه آشنا شدیم. حال در این قسمت سعی داریم نکات مهمی که در این خصوص باید به یاد داشته باشید را شرح دهیم تا شما یک انتخاب خوب در خصوص خرید خود داشته باشید. برخی از این نکات مهم شامل موارد زیر می ‌باشند؛

دوخت حوله تن پوش

دوخت حوله تن پوش در شرکت تولیدی حوله هما بسیار حائز اهمیت میباشد. حوله تن پوش حوله هما با تجهیرات پیشرفته تولید و بسته بندی میشوند. تمامی حوله تن پوش ها با دستگاه های خیاطی دو و سه زونه دوخته میشوند که مقاومت و دوام حوله را چندین برابر میکند. از طرفی با وجود خیاطان ماهر تولیدی حوله هما با توجه به دقت بالا و وقتی که برای حوله ها صرف میکنند حوله های تن پوش بسیار با کیفیت میشوند. همین موارد سبب میشود تا حوله هما بدون هیج نگراکی روی محصولاتش ضمانت بی قید و شرط بدهد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله تولید انواع حوله تبلیغاتی با ضمانت بی قید و شرط را مطالعه کنید.

طرح مد نظر خود برای تولید سفارشی

فروش حوله تن پوش در مشهد

اگر جزو دسته افرادی هستید که زیبایی حوله ‌ها برای شما اهمیت دارد، می ‌توانید طرح ‌های مدنظر خود را به کارخانه ارائه دهید تا  آن را برای شما در تعداد مشخص‌ شده تولید کنند. به ‌عنوان مثال اگر حوله سفید و مشکی ترکیبی می‌ خواهید کافی است که این موضوع را با کارخانه در میان بگذارید.

آن ها در صورت دارا بودن مواد و تجهیزات مد نظر، حوله ‌ها را با توجه به سلیقه شما تولید می ‌کنند. البته از نظر قیمتی باید به یاد داشته باشید که قمت حوله های تن پوش سفارشی بسیار ارزان تر از حوله های معمولی  است. این موضوع هم به دلیل این است که تولید کنندگان برای انبار داری و نگه داری حوله زمان و هزینه ای نمیگذارند. هرچه طرح های انتخابی سخت تر یا ویژه تر و… باشند، در قیمت آن ها هم تغییر ایجاد نمی کند. در کل یک کارخانه خوب که جنس با کیفتی را می دهد قیمت زیادی را دریافت نمی کند.

برای سفارش حوله تن پوش عمده بهتر است که با مشاوران حوله هما در ارتباط باشید. نحوه سفارش گذاری و تعداد سفارش باید تیراژ باشد. کمترین تعداد سفارش حوله تن پوش عمده به ازای هر رنگ ۱۵ عدد میباشد. سایر موارد اطلاعات تکمیلی در گفتگوی تلفنی و یا در اپلیکیشن های تلفنی مانند واتساپ توسط مشاورین حوله هما برای شما شرح داده میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.