فروش عمده حوله هتلی با ارزانترین قیمت

تولید کننده حوله هتلی در تبریز

تولید کننده حوله هتلی در تبریز

اگر شما هم از دسته صاحبان هتل ها هستید، احتمالا خرید و همچنین محاسبه قیمت حوله هتلی یکی از دغدغه های اصلی شما خواهد بود.

بدون شک ملزومات حمام از دسته مهم ترین تجهیزاتی هستند که شما باید برای رفاه و آسایش مسافران تهیه کنید، بنابراین کیفیت و قیمت آن ها بسیار با اهمیت می باشد.

برای آن که بتوانید بهترین نوع حوله هتلی را انتخاب کنید، باید با فاکتورهای متفاوتی آشنا باشید. این فاکتورها علاوه بر تاثیر گذار بودن در کیفیت حوله، روی قیمت نهایی آن نیز اثر خواهد داشت.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که پیش از اقدام برای خرید، ابتدا این موارد را به طور کامل بررسی کنید.

فاکتورهای تاثیرگذار روی کیفیت و قیمت حوله های هتلی

خرید عمده حوله هتلی باکیفیت

حوله های هتلی معمولا با چند ویژگی اصلی سنجیده می شوند که باید به آن ها دقت کنید. این موارد به شرح زیر می باشد:

  • جنس حوله

بدون شک می دانید که همه حوله ها از یک جنس نیستند و برخی از آن ها مقاوم تر بوده و یا کیفیت بیشتری دارند. به طور کلی باید گفت این ویژگی یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت حوله هتلی می باشد که باید آن را بررسی کنید.

حوله ها از نظر جنس به دسته های زیر تقسیم می شوند:

پنبه ای: این مورد از جنس های رایج برای حوله به شمار می رود علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت به صرفه ای نیز دارند. به همین دلیل اگر شما هم به دنبال حوله ارزان قیمت اما با کیفیت هستید، انواع پنبه ای مناسب خواهند بود.

پنبه مصری: یکی از بهترین و محبوب ترین حوله های هتلی از جنس پنبه مصری هستند، زیرا بلندتر بودن الیاف آن ها نسبت به انواع پنبه ای باعث می شود که نرمی و لطافت بیشتری داشته باشند.

علاوه بر آن، دوام بالای آن ها نیز از دسته فاکتورهایی است که باعث محبوبیت شان شده است.

جالب است بدانید که پنبه مصری به علت ویژگی های خاصی که دارد، مدت زمان بیشتری شکل و بافتش را حفظ می کند. بنابراین اگرچه این نوع حوله ها کمی گران تر هستند، اما قطعا ماندگاری شان هزینه پرداخت شده را به صرفه خواهد کرد.

بامبو: حوله های جنس بامبو برای دوست داران طبیعت انتخاب های بهتری هستند، زیرا قابلیت بازیافت شدن دارند. نکته جذاب دیگر در مورد این جنس آنتی باکتریال و ضد کپک بودن شان است.

شما می توانید از این حوله ها برای تبلیغات هتل نیز کمک بگیرید و توجهات بیشتری جلب کنید. قیمت حوله سفید هتلی از جنس بامبو، معمولا به علت ویژگی های خاصش از سایر مدل ها بیشتر می باشد، اما قطعا ارزشش را خواهد داشت.

پنبه ترک: بلند بودن الیاف این جنس نیز همانند پنبه مصری باعث می شود تا حوله تولید شده بافت نرم و لطیف تری داشته باشد. علاوه بر آن این حوله ها میزان جذب آب بالایی نیز دارند.

نکته جذاب دیگر در مورد این جنس، وجود کمی درخشندگی در بافت آن است که باعث می شود در کنار باکیفیت بودن، زیبا نیز باشد.

بنابراین اگر شما هم قصد دارید که بهترین نوع حوله را تهیه کنید، جنس پنبه ترک از گزینه های بسیار فوق العاده خواهد بود.

  • ابعاد و اندازه حوله
سفارش حوله حمامی هتلی در تبریز

یکی دیگر از فاکتورهای موثر در قیمت حوله هتلی ، ابعاد و اندازه نهایی آن می باشد. بدون شک هر چقدر که حوله بزرگ تر بوده و یا ضخیم تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

حوله های هتلی معولا از نظر اندازه به دسته حوله دست، حوله حمام، حوله ملحفه ای، حوله تن پوش و.. تقسیم می شود.

حوله های حمام معمولا با انداه های ۶۸ در ۱۳۲ سانتی متر و یا ۷۶ در ۱۴۷ تهیه می شوند که با توجه به جنس شان ضخامت های متفاوتی خواهند داشت.

حوله های دست نیز معمولا اندازه هایی بین ۴۰ در ۷۱ و یا ۴۵ در ۷۶ سانتی متر دارند.

  • میزان جذب آب

فاکتور دیگری که پیش از خرید حوله هتلی باید به آن توجه کنید، میزان جذب آب می باشد. در واقع بافت حوله ها به گونه ای است که از حلقه های بسیار کوچک تشکیل شده است.

این حلقه ها می توانند رطوبت را به خودشان جذب کرده و بدن را خشک کنند، بنابراین به سادگی می توان گفت که هر چه تعداد این حلقه ها بیشتر باشد، جذب رطوبت حوله نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد و کیفیت این حلقه ها تا حد زیادی به بافت حوله بستگی دارد. حوله ها به طور کلی از نظر جنس نخی که با آن تولید می شوند، به دو دسته نخ رینگ و اوپن تقسیم می شوند.

نخ های رینگ معمولا نرم و لطیف تر بوده و جذب آب قابل قبولی نیز دارند. در مقابل نخ های اوپن قرار دارند که بافت ضخیم تری داشته و مقاوم ترند.

برای آن که بتوانید بهترین نوع ممکن را انتخاب کنید باید در نهایت با توجه به نوع کاربری حوله و بودجه تان برای خرید اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.