سفارش انواع حوله هتلی با دوخت ویژه هتلی

سفارش حوله حمامی هتلی در تهران

پخش حوله سفید هتلی زیر قیمت بازار

خرید حوله هتلی از حوله هما باعث با دو بار دوخت ویژه هتلی یعنی حوله هتلی های تولید شده توسط حوله هما با جدید ترین و مجهز ترین تجهیزات و چرخ های صنعتی دو دفعه دوخت و دوز میشود تا حوله هتلی هنگام شستشو مقاوم تر باشد. این موضوع برای هتل ها بسیار هائز اهمیت میباشد. برای اینکه هتل ها حداقل حوله ها را در هفته دو بار میشویند و قرار است این حوله ها سالیان سال برای هتل کار کند. اپر به این صورت نیاشد یک ضرر برای هتل محصوب میشود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تولید حوله هتلی ارزان با قیمت مناسب کلیک کنید.

خرید حوله هتلی با دوخت هتلی ویژه

فروش حوله سفید هتلی با قیمت کارخانه

امروزه می‌ توان شاهد مجموعه‌ ها و برندهای بسیار زیادی بود که در خصوص تولید حوله هتلی فعالیت دارند.  این حوله ‌ها را می‌ توان در سایز و ابعاد مختلفی سفارش داد و همچنین با ثبت لوگوی هتل برند اختصاصی خود را معرفی کرد.

در واقع برای سفارش دادن تعداد زیادی از انواع حوله ‌های هتلی باید توجه داشت که حتما مجموعه معتبری را انتخاب نمایید. زیرا حوله ‌ها باید حتما با کیفیت باشند تا مشکلاتی را برای کاربران و مسافران ایجاد نکنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع ‌به سفارش انواع حوله هتلی و دوخت ویژه آن نیاز دارید را برای شما شرح دهیم و همچنین یک مجموعه خوب که در خصوص تولید حوله هتلی فعالیت دارد را برای شما نام ببریم.

دوخت ویژه حوله هتلی چیست؟ 

فروش حوله سفید هتلی در تهران

در پاسخ به این‌ که دوخت ویژه حوله هتلی چیست؟  می‌ توان گفت که در واقع حوله‌ ها انواع مختلفی دارند و با توجه به جنس دسته بندی می‌ شوند.  دوخت ویژه حوله هتلی به حوله‌ هایی گفته می‌ شود که از نظر کیفیتی در رتبه بالاتری نسبت‌ به حوله ‌های عادی قرار دارند و همچنین تزئینات و لوگوی درج‌ شده بر روی آن ‌ها اختصاصی‌ تر است.

اگر بخواهیم به زبان ساده ‌تر بیان کنیم می ‌توان گفت دوخت ویژه حوله هتلی به این معناست که زمان بیشتری بر روی دوخت و تولید حوله خرج داده می‌ شود. لازم به ذکر است بیان کنیم که حوله‌ های هتلی که با دوخت ویژه مورد استفاده قرار می ‌گیرند، هم کیفیت و زیبایی بالاتری دارند و هم از نظر قیمتی کم گران ‌قیمت ‌تر از حوله‌ های دیگر می ‌باشند.

حوله‌ های ویژه را می ‌توان در انواع و ابعاد مختلفی سفارش داد. البته باید توجه داشته باشید که برای داشتن یک حوله هتلی بسیار زیبا حتما با از مجموعه و برندهای مخصوصی استفاده نمایید تا بتوانند بهترین کار را به شما ارائه دهد.

قیمت حوله های ویژه هتلی چگونه هستند؟

تولید کننده حوله هتلی با بافت لوگو

برای مطلع شدن از قیمت حوله هتلی شما باید انواع این حوله‌ ها توجه بسیاری داشته باشید.  در مطالب بالا ذکر کردیم که در کل حوله انواع مختلفی دارد و با توجه به جنس خود دسته بندی می ‌شوند. از همین‌ رو هرچه جنس با کیفیت تر باشد و زمان بیشتری بر روی دوخت و درج لوگو صرف شود، می‌ توان گفت قیمت حوله نیز افزایش می ‌یابد. 

توجه داشته باشید که اگر می‌ خواهید حوله‌ های هتل هم دوخته اختصاصی داشته باشند و هم‌ قیمت آن‌ ها مقرون ‌به‌ صرفه باشد،  بهتر است که از مشاوران این حوزه کمک بگیرید.  با مراجعه به وب‌ سایت هم می‌ توانید انواع حوله ‌های هتلی را که به‌ عنوان نمونه کار هستند را مشاهده نمایید و هم از افراد و مسئولین مشاوره بگیرید.

توجه داشته باشید که قیمت حوله در کل با توجه به سایز، ابعاد و میزان کارکرد که بر روی هتل خرج می ‌شود متفاوت است. قطعا یک حوله بزرگ یا یک تن‌ پوش قیمت گران‌ تری نسبت‌ به یک حوله کوچک دارد. از همین‌ رو به ابعاد و سایز و همچنین طرح و لوگوی خود دقت فرمایید. 

چرا باید از حوله هتلی با لوگوی درج شده استفاده کرد؟ 

سفارش حوله حمامی هتلی در تهران

دلایل و مزایای بسیار زیادی در خصوص استفاده از حوله با لوگوی درج‌ شده بر روی آن وجود دارد. به عنوان مثال لوگو هایی که بر روی حوله‌ ها درج می شوند، یک بازاریابی بسیار مثبت هستند که با استفاده از آن‌ ها می‌ توان افراد و مشتریان بسیار زیادتری را به هتلی جذب کرد. 

البته توجه داشته باشید به‌ جز درج لوگو بر روی حوله باید  یک مجموعه خوب را در خصوص تولید حوله هتلی انتخاب نمایید که هم‌ جنس با کیفیتی را ارائه دهد و هم‌ قیمت آن مقرون‌ به‌ صرفه باشد.  زیرا باید ذکر کنیم حول یک شی است که با پوست انسان در ارتباط است. زبر بودن یا ضخیم بودن آن‌ ها باعث می‌ شود تا پوست اذیت شو د و حتی اگر شخصی پوست حساسی داشته باشد، دچار زخم‌ هایی در ناحیه بدن خود در خصوص استفاده از حوله شود.

از همین رو باید اول به‌ جز لوگو به کیفیت حوله و فروشگاهی که برای دوخت حوله آن را انتخاب می‌ کنید، توجه بسیاری فرمایید. اگر بخواهیم پاسخ کامل ‌تری به این‌که چرا باید از حوله ‌های هتلی با لوگوی درج‌ شده استفاده کنید، بدهیم؛ باید ذکر کرد که لوگوهای درج‌ شده هم می ‌توانند به‌ عنوان یک امضا باشند و هم هتل معرفی بهتری داشته باشد.

یک تولید کننده خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

سفارش حوله حمامی هتلی در تهران

یک تولید کننده خوب باید ویژگی‌ های بارزی داشته باشد تا افراد بتوانند با تشخیص آن ها به ‌راحتی حوله‌ سفارشی خود را خریداری کنند. به ‌عنوان مثال یکی از بارزترین ویژگی‌ های آن ها، فروش عمده حوله هتلی است که در مطالب بالا هم به آن اشاره‌ ای کردیم.

باید بتواند تعداد زیادی از حوله ‌ها را تولید و ارائه کند تا هتلداران و افراد بتوانند به‌ خوبی آن ‌ها را در بین تمام مسافران خود پخش کنند. از همین‌ رو تنوع کاری آن ‌ها باید بالا باشد. یعنی این ‌که نباید تمام سفارشات و حوله ‌های مدنظر را همانند یکدیگر طراحی کنند.

تنوع کاری آن ‌ها بالا باشد تا حق انتخاب برای افراد زیاد باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی مورد بررسی و همچنین توجه افراد بسیاری قرار می‌ گیرد، قیمت می ‌باشد. یک مجموعه خوب و یک تولید کننده حوله هتلی باید بتواند بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهد تا آن ها هم تمامی سفارش  حوله ‌های هتل را به آن ‌ها بسپارند.

توجه داشته باشید که یک هتل نمی‌ تواند با یک خرید پک حوله نیاز خود را برطرف کند. به دلیل مراجعه مشتریان زیاد، به حوله ‌هایی زیادتری هم‌ نیاز است.

زمانی که یک مجموعه خوب را در خصوص خرید حوله انتخاب کنید می توانید از تمام مزایا و ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم بهره مند شوید. در واقع حوله سفارشی هتل معمولا برای اتاق های وی ای پی  می باشد. از همین رو باید حتما خاص باشند تا بتوانند نطر مشتریان را به خود جلب کنند.

نحوه سفارش حوله هتلی

تمامی حوله های هتلی تقریبا به یک صورت سفارش گذاشته میشوند. به جز برخی حوله های دیگر که در واقع حوله هتلی هستند اما به گونه ای متفاوت. در ابتدای کار مشتری پس از دیدن نمونه کار های هتلی مجموعه حوله هما سایز را مشخص میکند. یعنی در نخست نوع حوله یعنی دستی ، استخری ، حمامی و تن پوش را مشخص میکند. سپس بعد از مشورت با مشاوران حوله هما بابت انتخاب انواع سایز مثلا از نوع حوله دستی ، سایز دقیق را تعین میکند. بعد از تعین سایز اوسط شما تراکم درخواستی را مطرح میکنید. اگر سابق بر این نمونه حوله ای را تهیه کرده اید میتوانید مشخصات را بیان کنید تا عینا همان با همان تراکم تولید شود. اگر نه مشاوران حوله هما شما را با انواع تراکم حوله آشنا میکنند. و شما آگاهانه برای تراکم تصمیم گیری میکنید.

خرید حوله هتلی دوریتا

حالا بعد از تعین سایز و تراکم حوله نوبت به ارسال لوگو توسط شما میرسد. شما لوگو را ارسال میکنید و اگر پیشنهادی برای نوع فونت و یا کم . زیاد کردن علامت لوگو دارید مطرح میکنید. زیرا قبل از شروع تولید حوله هتلی برای طراحی حوله دسترسی داریم. اما بین کار و اواسط تولید حوله امکان تعیر طرح نیست ئ این کار تنها یکدفعه آن هم قبل از شروع تولید انجام میشود. سایر موارد نیز با توافق بین طرفین انجام میشود. اما یکی از مواردی که با سایر حوله های هتلی متفاوت است. انتخاب بردر و یا حاشیه برای بردر میباشد. ریزا حوله ای که برای هتل استفاده میشود در حالت عادی بردر ندارد. و تنها در سر و ته حوله طرح رومی انجام میشود. اما برخی هتل ها درخواست دارند تا به جای طرح رومی بردر با طرح دلخواهشان که مربوط به هتل و یا نام هتل هست، تولید شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.