پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت


پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت و در متنوع ترین طرح و رنگ ها را تنها از نمایندگی های ما بخواهید.
جهت خرید با ما تماس بگیرید.

امروزه حوله استخری به یکی از حوله های پرکاربرد در هر منزلی تبدیل شده است این حوله ها کاملا شخصی بوده و استفاده چند نفره از حوله ها کاملا غیر بهداشتی می باشد.

پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت
پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

حوله استخری با پایین ترین قیمت

تولیدکنندگان حوله استخری امروزه در تولید حوله ها از فناوری و تجهیزات پیشرفته ای استفاده می کنند که باعث تولید حوله هایی با کیفیت و مرغوب می شود.

تولیدی ها حوله های استخری را در ابعد و طرح های شیک و متنوعی تولید و در بازار عرضه می کنند و در اختیار خریداران قرار می دهند.

تولید کنندگان ریادی در عرصه تولید حوله فعالیت دارند از این رو با مکبود این محصول در بازار مواجه نیستیم و قیمت مناسب ان در مقایسه با حوله های تن پوش موجب شده که از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند حوله های استخری قدرت جذب اب مناسب دارند. پس از استخر یا حمام به راحتی بدن شما را خشک میکند.

از عوامل مهمی که بر روی قیمت این مصحولات اثر گذار است، میتوان به سایز و جنس حوله اشاره نمود.

عرضه عمده حوله استخری سبب شده است مشتریان زیادی به فکر خرید عمده با قیمت کمتر بیفتند.

تولید کنندگان ما انواع حوله های استخری زنانه، مردانه ،بچه گانه، طرح دار و… را بابه صورت عمده و با قیمت مناسب تولید و عرضه می کنند.

پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت
پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

انواع حوله استخری

اتولیدکنندگان حوله های استخری را زرح ها وانوع بسیار متنفاوتی تولید ودر بازار عرضه می کنند از این رو این حوله ها از طرفداران زیادی برخوردار است در ادامه به انواع حوله های استخری اشاره خواهیم کرد:

  • حوله های استخری اسپرت
  • حوله های استخری تبلیغاتی
  • حوله استخری طرح دار برجسته
  • حوله استخری گلدار
  • حوله استخری تن پوش
  • حوله استخری نازک
  • حوله استخری حمامی
  • و ….

قیمت حوله  استخری به صورت عمده

موارد زیادی بر روی قیمت حوله های استخری تاثیر می گذارد و قیمت حوله ها باتوجه به ابعاد کیفیت میزان ابگیری و….. متفاوت است .هم چنین خرید عمده نسبت به تکی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

پیشنهاد تولیدکنندگان ما به خریداران عمده و خرده  این است که با داشتن حوله ای نرم و لطیف ، شادابی را برای خود و خانواده  به ارمغان آورند ،و از قیمت های مناسب و پایین ما بهره ببرند.

پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت
پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

نحوه صحیح شست وشو ونگهداری از حوله های استخری

حوله ها نیز همانند سایر وسایل شخصی در صورت نگه داری وصحیح می توانند طول عمر بالایی داشته باشند.

در هنگام شست وشوی حوله های استخری بهتر است که از اب ولرم به همراه شوینده های مناسب  استفاده کرد تا به الیاف ان اسیب نرسد  بهتر است در هنگام شستشو لباس ها و حوله ها را جداگانه بشویید. به این ترتیب بهترین چرخه شستشو را بدون هیچ نگرانی از نتیجه خواهید داشت.

بهتر است قبل از اولین بار استفاده از حوله های استخری آنها را بشویید. چون ممکن است سیلیکون های بسته بندی بر روی حوله باقی مانده باشند و قدرت جذب حوله  را کاهش دهند.

هشدار برای اجتناب از موادهای شوینده شیمیایی :

موادهای شیمیایی موجود در سفید کننده ها و نرم کننده ها می توانند در مدت زمان کوتاهی به الیاف حوله آسیب برسانند و باعث کاهش کیفیت، قدرت جذب و کاهش طول عمر حوله شوند.


نحوه خشک کردن حوله

زمانی که اولین بار حوله ها را پس از شستشو از ماشین لباسشویی خارج می کنید، خوب آنها را تکان دهید. این کار باعث می شود تا حلقه الیاف ها به یکدیگر نچسبند. مراقب باشید که حوله های دستی را در مدت زمان زیاد در خشک کن قرار ندهید چون الیاف حوله در این شرایط گرم از بین می روند اطمینان حاصل کنید که حوله ها را قبل از اینکه از خشک شدن ان ها مطمئن نشده اید از خشک کن خارج نکنید چون رطوبت باقی مانده باعث ایجاد کپک می شود.

امکان طراحی و درج لوگو بر روی حوله های استخری

یکی دیگر از خدمات تولیدکنندگان حوله استخری عمده این است که با همکاری برترین طراحان  شیک ترین طرح ها را به صورت لوگو بر روی حوله ها طراحی و درج می کنند و می تواند برند و شرکت شما را در معرض نمایش قرار دهد.

یکی از مزیت های طراحی لوگو این است که برند تجاری خود را در ذهن مشتری ها ماندگار می کند و این برای صاحبان هتل های لوکس ،مراکز گردشگری و باشگاه های خصوصی و غیره می تواند یک پیشنهاد بسیار عالی باشد .

اشنایی با بزرگ ترین تولید کنندگان حوله های استخری

بزرگ ترین تولید کنند گان حوله اکثر مردم ان ها را می شناسند و و دارای سایقه زیادی در این زمینه هستند اکثر این تولید کنندگان به کیفیت کار خود بسیار توجه می کنند .

حوله برق لامع، پارادایس، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. از یزرگ ترین تولید کنندگان حوله هستند.

حوله استخری ارزان شد!!! قیمت عمده با هر طرح و رنگی قابل سفارش است.

فروش انلاین حوله استخری

امروزه با راه اندازی فروشگاه های انلاین و بازار های اینترنتی بیشتر تولیدکنندگان در فکر این موضوع هستند تا محصولات حود را بدون واسطه و به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب به دست خریداران برسانند.

در خرید انلاین شما با مقایسه قیمت ها متوجه خواهید شد که محصولات ما در مقایسه با قیمتی که دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی خواهد شد.

ما در اینجا به شما پیشنهاد میکنیم که در صورت خرید این محصول به سایت و فروشگاه های اینترنتی و آنلاین ما  مراجعه کرده تا دغدغه ای از بابت زما و هزینه .خرید نداشته باشید و بیشتر توجه ی خود را به کیفیت محصول بدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.