بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب

پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

پخش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت


بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب با عرضه انواع حوله استخری در طرح ها و رنگ های مختلف همواره یکی از بازار های بزرگ حوله بشمار می رود.

بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب
بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب

امکان طراحی و درج لوگو بر روی حوله های استخری با قیمت مناسب

امروزه بیشتر صاحبین مشاغل و کسب و کار ها برای بیشتر دیده شدن و بازدهی بیشتر در فروش به تبلیغات بر روی حوله ها روی اورده اند از این رو همواره به دنبال مطرح کردن برند خود هستند و خواهان ماندگار شدن ان در ذهن خریداران شونداز این رو نام شرکت و برند خود را به صورت حرقه ای بر روی حوله ها چاپ میکنند . طراحی و چاپ لوگو می تواند بر روی انواع حوله ها از جمله حوله های دستی ،حوله استخری،حوله های تن پوش (پالتویی) حوله های بچه گانه و…صورت بگیرد.

افرادی که به دنبال بیشتر دیده شدن در بین سایر رقبا و ماندگار شدن نام برند و شرکت خود هستند می توانند بجای پرداخت هزینه های گزاف برای تبلیغات در روزنامه ها و سایت ها و….با بهره گبری از طراحی و چاپ لوگو بر روی حوله به راحتی نام برند خود را تبلیغ کنند  این شیوه ی تبلیغ امروزه در بین مردم بسیار رایج شده است .

بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب
بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب

حوله های استخری از چه الیافی تولید می شوند؟

در تولید حوله های استخری از الیاف های متنوعی استفده می شود که هرکدام کارایی و ویژگی های خاص خود را داراست.

حوله های استخری پنبه ای : ، شست وشوی راحت و قابلیت ابگیری بالای ان از ویژگی های اصلی ان است.

حوله  استخری بامبو: این حوله ها بسیار مناسب برای پوست های حساس و از خواص ضدباکتری و ضدقارچی برخوردار است.

حوله استخری  میکرو فایبر:قابلیت جدب فوق العاده و مقاوم در برابر انواع لکه ها و از قیمت مناسبی بر خوردار است.

بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب
بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب

 در هنگام خرید حوله های استخری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

جنس و نوع الیاف به کارفته:

نوع الیاف به کار رفته در حوله ها در کیفیت حوله ها بسیار تاثیر می گذارد کیفیت حوله بیانگر نوع الیافی است که تولید کنندگان در تولید  حوله به کار می برند.هرچه الیاف با کیفیت تر باشد حوله تولیدی با کیفیت تر است

وزن و تراکم حوله :

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب حوله استخری  وزن و تراکم  ان است که روی برچسب حوله درج می شود و بسته به اینکه چه نوع حوله ای انتخاب می کنید وزن ان متفاوت است برای مثال حوله ای تن پوش نسبت به حوله های استخری از وزن بیشتری برخوردار هستند.

استفاده از رنگ ثابت در تولید حوله:

استفاده از رنگ های ثابت در تولید حوله های استخری موجب می شود که حوله های تولید شده پس از استفاده ای مکرر و شست و شوی های مداوم تغییر رنگ و ظاهر ندهند و ظاهر اولیه خود را هم چنان حفظ کنند از این یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید باید به ان توجه کرد استفاده از رنگ های ثابت در تولید حوله می باشد.

ضمانت حوله های استخری به چه صورت است ؟

بیشتر خریداران عمده و تولید کنندگان حوله به دنبال رضایت مشتری ها هستند زیرا رضایت مشتری یک شیوه ی تبلیغاتی غیر مستقیم برای انها محسوب می شودو خریدار را به خریدی دوباره ترغیب می کند. کیفیت محصول باید به گونه ای باشد که در صورت استفاده های مکرر و شست وشو های مداوم همچنان ظاهره اولیه خود را حفظ کند و تغییر رنگ ندهند .

از این رو تولید کنندگان حوله در تولید و بافت حوله ها همواره از بهترین الیاف ها استفاده می کنند تا حوله تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد

کارخانه ها و تولید کنندگان عمده حوله در صورت اخذ قرار داد با خریداران عمده این ضمانت را به ان ها می دهند که محصولات تولید شده تا سه سال بدون تغییر رنگ و پرز دهی می باشند و در صورت نارضایتی می توانند حوله را مرجوع کنند و مبلغ پرداختی را پس بگیرند.

شرکت پخش کننده انواع حوله یکبار مصرف همین حالا در مقابل شماست!!

طراحی و بسته بندی حوله های استخری

مجموعه ما با داشتن طراحانی حرفه ای  سفارش اتواع حوله های استخری را در انواع بسته بندی های شیک و خاصی قبول می کنند این تولیدی ها با دارا بودن طراحانی مجرب در زمینه طراحی و بسته بندی هموار شیک ترین نوع بسته بندی ها را ارائه می دهند .

از مزایای بسته بندی حوله  علاوه بر شیک بودن و بیشتر دیده شدن موجب می شود که حوله ها از هر اسیب و الودگی در امان باشد. توع طراحی بسته بندی بر اساس سلیقه مشتری ها می تواند متفاوت باشد. بسته بندی می تواند در جعبه های کادویی سلفون کاغذ و……..انجام بگیرد.

ارزان ترین قیمت حوله استخری در کشور را تنها از حوله هما بخواهید.

به نظر شما خریداران عمده حوله استخری چه کسانی هستند؟

از خریداران عمده حوله های استخری می توان به نمایندگی های خرید و فروش عمده ،فروشگاها،هتل ها، باشگاه ها و…. اشاره کرد .خریدارن عمده می توانند از بازار فروش حوله استخری می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه حولههای استخری با قیمت مناسب را در طرح و رنگ های متنوع تهیه کنند.

همواره اکثر خریداران عمده به دنبال حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند .

بازار فروش عمده حوله استخری با قیمت مناسب

از مزایای خرید انلاین حوله های استخری می توان به مقایسه راحت کیفیت و قیمت همان محصول از چند فروشگاه است.شما در نظر بگیرید اگر به صورت حضوری اقدام به خرید کنید باید به تک تک فروشگاه ها مراجعه کنید تا بتوانید کالای مورد نظر خود را از نظر جنس و قیمت مقایسه کنید که این کار بسیار وقت گیر است  و در اخر خریدار دچار سردگمی می شوداما در خرید انلاین به راحتی می توانید تنها با صرف چند کلیک تعداد زیادی از محصولات را به سادگی باهم مقایسه کنید بدون این که دچار خستگی و سردرگمی شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.