با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی در ایران

قیمت حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله


با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی در ایران با ارائه متنوع ترین حوله ها به یکی از محبوب ترین تولیدی ها در بین مردم قرار گرفته است.

امروزه بسیاری از افراد برای تبلیغات برند و شرکت خود به جای صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی بر روی مجله و سایت به تبلیغات بر روی حوله  ها روی اورده اند.یکی از مزیت های  استفاده از حوله های تبلیغاتی ماندگاری طولانی ان  در مقایسه با سایر تبلیغات می باشد.تبلیغات بر روی حوله ها به صورت چاپ و بافت ارم و لوگو صورت می گیرد .

تولیدی حوله تبلیغاتی

با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی در ایران از چه الیافی در تولید حوله ها  استفاده می کند؟

از ان جایی که حوله های تبلیغاتی یک روش مفید و سیار کار امد جهت افزایش مشتری برای کسب و کارهایی است که ان را به مشتریان هدیه می دهند و خواهان ماندگاری همیشگی در ذهن مشتریان می باشند و ان ها را ترغیب به خریدی مجدد و یا مراجعه به باشگاه و یا هتل و… کنند همیشه به دنبال حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند که  بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند .

حوله های تبلیغاتی با کیفیت و مرغوب اغلب در بافت انها از الیافی به کار رفته می شود که کیفیت بالایی داشته باشند و از ماندگاری طولانی بر خوردار باشد از دیگر ویژگی هایی که این حوله ها باید داشته باشند این است که قدرت جذب و ابگیری بالایی را داشته باشند .حوله های تبلیغانی باید انقدر نرم و لطیف باشند که هر بار مشتری از ان استفاده می کند نام برند شما در ذهن او مرور شود .

اکثر تولیدی ها یزای تولید حوله هایی با کیفیت الیاف از پنبه خالص، بامبو، نانو..استفاده می کنند  که از کیفیت بالایی بر خوردار هستند و می تواند رضایت مشتریان را کاملا جذب کنند این گونه حوله ها بسیار مناسب پوست های حساس  هستند و پوست را دچار حساسیت نمی کند از این رو ااز حبوبیت بالایی برخوردار است.

تولیدی حوله تبلیغاتی
با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی در ایران

ضمانت کیفیت حوله ها در تولیدی حوله تبلیغاتی  به چه صورت است؟

کیفیت خوب و مرغوب حوله های تبلیغاتی موجب می شود  که محصول در ذهن خریداربا هر بار استفاده  تا سال ها ماندگار شود .به همین دلیل بیشتر  کسب و کار ها ی گسترده  خصوصا برند های معتبر و هتل ها ،نمایندگی های خرید و فروش و …….به دنبال حوله هایی هستند که از کیفیت بالایی تولید شده باشد زیرا این حوله ها نماین گر برند  ان ها مب یاشد و هرچه با کیفیت تر باشد  و رضایت خریداران را به دنبال داشته باشد موجب افزایش مشتری ها می شود.

از این با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی با ضمانت کیفیت حوله های خود این اطمینان را به مشتری ها می دهد که با خیالی راحت محصولات را تهیه کنند.

خریداران عمده حوله های تبلیغاتی در صورت عقد قرار داد با تولیدی ها این بند را در قرار داد درج می کنند که حوله ها در صورت هر گونه بی کیفیت بودن و تغیرر رنگ می توانند محصول را به تولید ها مرجوع کرده و هزینه پرداختی را پس بگیرند.

تولیدی حوله تبلیغاتی
با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی در ایران

نکات قابل توجه در هنگام خرید حوله های تبلیغاتی

جنس نخ بکار رفته در حوله

نوع جنس و الیاف به کار رفته در حوله های متفاوت است اما اصولا اکثر تولیدی ها از تولید حوله ها از پنبه استفاده می کنند و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

وزن حوله

تولیدی ها حوله ها را در وزن وتتراکم های متناوتی تولید و عرضه می کنند  اما وزن استاندار ان به گونه ای است که نه زیاد سبک و نه زیاد سنگین باشد.

استفاده از رنگ ثابت

اصولا در تولید حوله ها از رنگ های ثابت استفاده می کنند تا حوله در صورت استفاده و شست وشوی مکرر تغییر رنگ ندهند. پس در هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید.

ابعاد حوله ها

حوله  ها را در ابعاد و سایز های گوناگونی تولید و روانه بازار میکنند .

یکی از معتبر ترین های تولیدکننده حوله استخری به صورت متری حوله هما می باشد.

تولیدی حوله تبلیغاتی
با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی در ایران

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله تبلیغاتی چه کسانی هستند ؟

بزرگ ترین تولید کنند گان حوله که برای همگان شناخته شده است و دارای چندین سال سابقه در عرصه  تولید حوله هستند می توان به حوله برق لامع، حوله پارادایس،حوله نر، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد.

مزایای خرید حوله تبلیغاتی به صورت مستقیم  از تولیدی ها

خرید بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولیدی ها در مقایسه با خرید از فروشگاه ها و … از لحاظ قیمت بسیار به صرفه و مناسب است.

بیشتر تولیدی های حوله تبلیغاتی با دارا بودن مجوز بهداشت از وزارت بهداشت حوله هایی با استاندار جهانی را تولید و در بازار عرضه می کنند این ویژگی سبب شده است که از جایگاه ویزژه ای دز میان سایر رقبا برخوردار شوند

کاربرد و ویژگی های زیاد حوله های تبلیغاتی موجب شده به یکی از پرکار بردترین حوله ها در بین سایرین قرار گیرد .

طراحی و چاپ لوگو بر روی انوع حوله ها صورت می گیرد

از خربداران عمده حوله تبلیغاتی می توان به نمایندگی های فروش عمده حوله فروشگاه ها ،نمایشگاه ها  سالن های ارایشی بیمارستان ها و… اشاره کرد.

تولیدی حوله تبلیغاتی
فروش جدیدترین حوله های تبلیغاتی با قیمت مناسب در تهران

طراحی بسته بندی حوله های تبلیغاتی

تولیدی ها سفارش حوله های تبلیغاتی را در انواع بسته بندی های شیک و متنوعی قبول می کنندو این تولیدی ها با دارا بودن طراحانی مجرب در زمینه طراحی و بسته بندی هموار شیک ترین نوع بسته بندی ها را ارائه می دهند .

بسته بندی ها علاوه بر شیک بودن و بیشتر دیده شدن موجب می شوند که حوله ها از هر اسیب و گزندی در امان باشند. توع بسته بندی حوله ها بر اساس سلیقه مشتری ها می تواند متفاوت باشد. بسته بندی می تواند در جعبه های کادویی سلفون کاغذ و…….. صورت بگیرد .

ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان با ارائه طرح ها و رنگ های متنوع یکی از برنده های معتبر در تولید حوله بشمار می رود.

برای تهیه حوله های تبلیغاتی کافیست با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.