قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد

قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد

قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد


قیمت حوله و دستمال میکروفایبر به صورت عمده با قیمت خرده ی این نوع دستمال ها و حوله ها دارای تفاوت است.

در صورت خرید این نوع دستمال و حوله در تعداد عمده می توانید در مشهد بهترین و عالی ترین محصولات را با قیمتی ارزان تر از خرید خرده ی آن  تهیه نمایید.

اگر می خواهید قیمت عمده حوله دستی را در این شرایط تورم قیمت ها ارزان بیابید پس بهتر است سری به تولیدی حوله هما بزنید!!

قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد
قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد

پارچه میکروفایبر چه نوع پارچه ایست؟

قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد
قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد

پارچه های میکروفایبر در مقایسه با دیگر پارچه های معمولی دارای تفاوت الیاف می باشد. این تفاوت به گونه ای است که از رشته های پلی استری و نایلونی تهیه و تولید گردیده اند. میکروفایبر یک تجهیز نظافتی مناسب است که سازگار با محیط زیست بوده و برای نظافت بسیار مورد توجه افراد در جوامع مختلف قرار گرفته است. امروزه با گسترش علم این الیاف از پارچه ها در تولید ابزار های مختلفی مورد توجه افراد در جوامع مختلف قرار گرفته است. از تمیز کردن انواع سطوع و درب و پنجره گرفته تا حمام و حتی وان های موجود در منازل مختلف. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا دلایل استفاده این پارچه چه مواردی می تواند باشد؟ یا اینکه از این جنس پارچه در تولید چه چیز های استفاده می گردد؟ آیا الیاف این نوع پارچه واقعا در تمیز کردن انواع سطوح قوی عمل می کند یا خیر؟ برای پاسخ به این دسته از سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

انواع محصولات میکروفایبر

به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این نوع پارچه و الیاف بی نظیری که دارد از آن در موارد زیادی استفاده می کنند. به طور کلی ویژگی های آن باعث گردیده تا کاربرد های زیادی را برای افراد در زمینه های مختلف داشته باشد. اگر بخواهیم چندین نمونه کوچک از این موارد را نام ببریم می توان به این گزینه ها اشاره نمود:

  • دستمال های نظافتی
  • حوله استخری میکروفایبر
  • حوله سر میکروفایبر
  • و …

این جنس پارچه به دلیل جذب فوق العاده بالایی که دارد در زمینه تمیز کردن و خشک کردن هرگونه مایعات فوق العاده عالی عمل می کند. بنابراین از بهترین حوله هایی که در بازار به فوش می رسند و خاصیت خشک کردن زیادی دارند عبارت اند از حوله های میکروفایبر.
همچنین در زمینه تمیز نمودن اجسام مختلف باید اشاره داشت که این حوله ها به دلیل چسپندگی الیاف و نخ های بکار گرفته شده در آن می تواند سطح بیشتری را پوشش داده و از هرگونه آلودگی پاک نماید. امروزه در موارد بسیار مختلفی می توان از این محصولات استفاده نمود.

روش شستشو پارچه میکروفایبر

قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد
قیمت عمده حوله و دستمال میکروفایبر در مشهد

این دستمال ها و حوله ها به دلیل تمیز کردن و از بین بردن رطوبت بالای موجود در هر جسمی قطعا دچار کثیف شدن و حتی گرد و خاک می شوند بنابراین بهتر است تا این گرد و خاک و لکه های موجود بر روی این دستمال ها را حتما پاک کنیم. روش شستشو و از بین بردن این لکه ها بر روی این جنس پارچه قطعا با دیگر پارچه های موجود در بازار دارای تفاوت بسیار مهمی خواهد بود. بنابراین روش ششستشوی آن را در ادامه برای کاربران سایت تشریح می نماییم. برای شستن این دستمال ها و حوله های میکروفایبر بهتر است قبل از هرکاری ابتدا پارچه و دستمال را در آب سرد قرار داده تا مواد شوینده و اضافی آن کاملا از پارچه دور شود سپس در داخل ماشین لباسشویی بیاندازیم و دمای 90 درجه سانتی گراد را به آن بدهیم تا تمیز پارچه را به وسیله ماشین لباسشویی شستشو دهیم.در صورتی که برای پاک کردن مواد کلر دار از این دستمال ها استفاده کرده اید بهتر است کاملا توجه نمایید که کلر موجود از دستمال کاملا پاک شده باشد. این دستمال ها را بهتر است به تنهایی در داخل ماشین لباس شویی بیاندازید و از انداختن لباس ها و دستمال های دیگر با جنسهای دیگر و الیاف معمولی حتما خود داری نمایید.

دلایل استفاده از حوله و دستمال میکروفایبر

قطعا این جنس پارچه با سایر انواع پارچه های دیگر دارای تفاوت بسیار زیادی است. به عنوان مثال حوله ها و دستمال های میکروفایبر در مقایسه با سایر جنس های تولید شده در زمینه ساخت حوله و دستمال، از جذب بیشتری برخوردار اند. تمیز کردن سطوح به وسیله این جنس دستمال ها سریع تر بوده. در کنار این خوصیات این نوع دستمال به دلیل وزن کمی که دارد بسیار ساده تر از سایر دستمال ها مورد استفاده قرار گرفته و تلاش کم تری را می طلبد تا لکه و مایعات را پاک نمود. تی هایی که از این نوع پارچه تهیه می شوند بسیار راحت تر از تی های معمولی توانایی پاک کردن کف های سرامیکی، پارکت و … را دارا می باشند که این به نوبه ی خود بسیار ایده آل خواهد بود. زمان مورد نیاز در تمیز کاری های خانه با استفاده از این دستمال ها و ابزار های میکروفایبری بسیار کم تر است و خیلی سریع تر انجام می پذیرد. پاک کردن هر سطحی با این وسیله قطعا بدون هرگونه لکه و خش بوده و بر خلاف سایر پارچه های معمولی بسیار تمیز تر عمل می نماید که این در نوبه ی خود بی نظیر است.

حوله و دستمال میکروفایبر

محصولات این مجموعه در سراسر ایران به فروش می رسند و این حوله ها یا دستمال های میکروفایبر در برترین کیفیت قرار دارند بنابراین در تمام کشور خواهان و خریدار دارد. این اجناس را می توانید در تمامی استان های ایران به صورت خرده و عمده خریداری نمایید اما در صورتی که در مشهد هستید در زمان کوتاه تری می توانید محصول را خریداری کرده و تحویل بگیرید. پارچه های میکروفایبر بکار رفته در این محصولات در کنار جذب بالای رطوبت و مایعات حتی انواع گردو خاک را نیز به راحتی پاک می نماید که این خود یک موضوع فوق العاده است. برای اطلاع از قیمت های فروش بهتر است تا با کارشناسان بخش فروش ما همین الان تماس حاصل فرمایید. ما در کم ترین زمان ممکن به ارائه خدمات به شما عزیزان می پردازیم.

امروزه در هر هتلی بیشترین توجه به حوله ها معطوف می شود که هتلداران را به خرید عمده حوله هتلی درجه یک وا می دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.