قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت در مشهد

فروش مستقیم حوله سفید هتلی با رنگ ثابت

فروش مستقیم حوله سفید هتلی با رنگ ثابت


قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت کیفیت کالا را تنها از نمایندگی معتبر مشهد تهیه کنید.

جهت استعلام قیمت و خرید انواع حوله های هتلی با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت در مشهد
قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت در مشهد

انواع حوله حمامی هتلی با ضمانت

حوله های حمامی هتلی که در هتل ها استفاده می شود شامل حوله های تن پوش و استخری می یاشد که برای بعد از حمام بسیار مناسب است و از سرماخوردگی افراد جلوگیری می کند  تقریبا تمام قد را پوشش می دهند و از قدرت جذب و اب گیری بالایی برخوردارند بیشتر هتل داران برای رضایت مشتریان بهترین خدمات را  به مشتریان ارائه می کند.

سایز حوله های پالتویی با توجه به اندازه ی سرشانه افراد صورت می گیرد.

سایز بندی حوله های حمامی تن پوش بر اساس چند سایز Small ،medium ،large ،xlarge ،xxlarge سایز بندی می شود.

برای سر شانه های  کوچک از سایز small  اگر اندازه ی سرشانه ی متوسط است بهتر است  از سایز medium استفاده شود و قد حوله اکثرا از سر شانه تا زانو 115 سانتی متر است.

و اما اگر سر شانه بزرگ باشد  بهتر است از سایز های large  استفاده شودو قد حوله به طور استاندارد از سرشانه تا پایین 125 سانتی متر است.

اگر اندازه ی سرشانه   بسیار بزرگ است  بهتر است از سایز های xlarge یا xx large استفاده کنید و قد استاندارد ان به طور متوسط و به ترتیب 135 و 145 است.

قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت در مشهد
قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت در مشهد

مزیت حوله حمامی

یکی از مزیت های استفاده ار حوله های حمامی  استفاده راحت از ان و محافظت در برابر سرما است  از ان جایی که حوله های حمامی بلافاصله پس از حمام مورد استفاده قرار می گیرند به سرعت بدن را اب گیری می کنند و از سرما خوردن فرد جلوگیری می کنند شیک بودن لطافت و نرم بودن ان یکی دیگر از ویزگی هایی است که که افراد و خصوصا صاحبان هتل را از طرفداران زیادی برخوردار است .

اکثر حوله های حمامی دارای کلاه هستند و این کلاه ها کاملا سر را می پوشانند و می تواند سر را به طور کامل خشک کند .

یکی دیگر از ویژگی های حوله های حمامی این است به دلیل بافتی که دارند اصلا چروک نمی شوند و نیاز به اتوکشی مکرری ندارند و به راحتی می توان ان را به باشگاه و یا مسافرت برد و استفاده کرد هم چنین حوله های تن پوش حمامی اکثرا دارای کمربندی هستند که این بند سبب می شود حوله از بدن جدا نشود  و از دیگر دلایل محبوبیت حوله های حمامی می توان به تنوع رنگ و جنس و کیفیت و قیمت و…. اشاره کرد که سبب شده از طرفداران زیادی برخوردار شود .

قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت در مشهد
قیمت عمده حوله حمامی هتلی با ضمانت در مشهد

حوله حمامی بچه گانه

اکثر هتل های شیک و لوکس علاوه بر حوله های حمامی بزرگسالان حوله هایی برا کودکان نیز درنظر می گیرند تا بتوانند کاملا رضایت مشتریان را جلب کرده و خاطره ای زیبا و ماندگار را در ذهن ان ها به جای بگذارند .

البته هتل داران در انتخاب حوله های حمام بچه گان نکات زیادی را در نظر می گیرند ار جمله اینکه در تولید ان از جه الیافی به کار رفته باشد تا پوست ان ها را دچار حساست نکند حوله های حمامی کودکان کاملا از پنبه تولید شده و عاری از مواد دیگر باشد تا سلامت فرزندان شما را به خطر نیندازد .

هتل داران برای حوله های حمامی طرح های شیک و فانتزی را در نظر می گیرند چوم اکثر بچه ها از حمام رفتن بیزار هستند این کار سبب می شود که ان ها را ترغیب به حمام رفتن کنند حوله های کودکانه در طرح های عروسکی و رنگ های متفاوت و شیکی تولید می شوند که باب سلیقه ی کودکان است .

سایز حوله حمامی بچه گانه

برای بچه های بین 6 تا8 سال حوله های در سایز 70 بسیار مناسب است و برای بجه های بین 8 تا 10 سال سایز 80 مناسب می باشد

اما حوله هایی با سایز 90 برای کورکان بین 10 تا 12 سال و سایز 100 برای بجه های بیت 12 تا 14 مناسب است.پ

نکات مهم هنگام خرید حوله هتلی با ضمانت:

  • ابعاد و وزن حوله
  • جذب آب حوله
  • نرمی حوله

اصول نگهداری و شست‌ وشوی حوله‌های حمامی هتلی

اگر چه اکثر هتل‌ها روش‌های متفاوتی را برای شست ‌وشوی حوله‌ها به کار می برند اما در اینجا نکاتی برای شست ‌و شوی راحت‌ حوله‌ها پیشنهاد می‌کنیم:

  • قرار ندان حوله ها همرا با سایر لباس ها برای شست وشو
  • استفاده نکردن از اب داخیلی داغ برا شستن حوله ها و
  • اجتناب از مواد شوینده های قوی و سفید کننده
  • شست وشو در دمای مناسب
  • خشک کردن در هواری ازاد
  • قراردان ان در زیر نور خورشید

در این سایت امکان خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان با مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت ها برای خرده فروشان برای مشتریان ارجمند فراهم شده است.

ضمانت حوله حمامی هتلی

حوله های حمامی تولید شده در مشهد ان قدر از کیفیت بالایی بر خوردار هستند که تولید کنندگان با اطمینان از کیفیت حوله ان را در اختیار مشتریان صاحبان هتل  و نمایندگی های فروش قرار می دهند و در صورت ناارضایتی از کیفیت ان می توانند ان را مرجوع کنند تولید کنندگان حوله های حمامی کالای خورد را تا 3 سال از لحاظ کیفیت ضمانت می کنند .

خرید عمده حوله دستی در تهران را بدون واسطه و به طور مستقیم با مناسب ترین قیمت ها تنها در حوله هما میسر است.

تهیه حوله حمامی عمده هتلی در مشهد

برای تهیه حوله های حمامی هتلی در مشهد می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید وکالای مورد نظر خود را به راحتی تهییه کنید اما برای افرادی که به راحتی نمی توانند به فروشگاه مراجعه کرده و به صورت حضوری خرید کنند می توانند با مراجعه به سایت با دست خیلی باز تری و بدون اینکه در مسافت زیادی راطی کنند حوله مورد نظر را سفارش دهند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.