جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی

جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی

جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی


جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی را تنها از بازار های خرید و فروش حوله بخواهید.

خرید حوله هتلی با درج لوگو شرکت شما می تواند به با ارزش ترین خریدتان تبدیل شود.

جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی
جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی

تولید کنندگان حوله از چه الیافی در تولید حوله های استخری استفاده می کنند؟

بافندگان و تولید کنندگان در تولید حوله های استخری از الیاف های مختلفی بهره می گیزند که هر کدام ازکیفیت و ویژگی های خاص ومختلفی برخوردار هستند.

بیشتر الیاف تشکیل دهنده حوله معمولا از پنبه، الیاف پلی استر، پشم ، میکروفیبر وبامبو است که این الیاف های به کاررفته در قیمت حوله تاثیر می گذارد.

  • حوله های پنبه ای

 حوله هایی با الیاف پنبه ای معمولا از قابلیت جذب بالایی برخوردار هستند و دارای وزنی مناسب و سبک هستند.

  • حوله های پلی استر

از ویزگی های حوله هایی با الیاف پلی استر می توان به قابلیت جذب بالا و وزن نسبتا سنگین ان اشاره کرد.

  • حوله های پشمی

 حوله های پشمی با الیاف پشمی مناسب فصول سرد سال و از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند.

  • حوله های میکروفایبر

 حوله هایی با جنس میکروفیبر از الیاف بسیار سبک لطیف و نرم هستند و از قابلیت جذب بالایی برخوردار هستند.

هدف اصلی از تولید و عرضه هر حوله ابتدا قابلیت ابگیری بالا و پوشش کامل بدن است


انواع الیاف های ذکر شده در بالا در کنار الیاف مصنوعی، گستره وسیعی از حوله در مدل و انواع مختلف نظیر حوله های تن پوش ، حوله حمام، استخری و … را در بر گرفته اند.

تار و پود و هم چنین الیاف حوله درضخیم و یا نازک بودن حوله بسیار تاثیر گذار است.

جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی
جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی


بزرگ ترین تولیدکنندگان حوله استحری چه کسانی هستند؟

از مطرح ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخری  می توان به تولید حوله گلبافت،حوله ماندگار،حوله برق لامع،ایران حوله،حوله ماهور،حوله پود ایران،حوله اذرریس و… اشاره کرد مرغوب بودن و کیفیت حوله ها را می توان از نرمی و لطافت حوله های این تولید کنندگان حس کرد.این تولید کنندگان همواره به دنبار رضایت خریداران و مشتری  ها هستند وکیفیت و لطافت حوله ها یکی از اولویت ان ها در تولید حوله بشمار می رود.

کارخانه تولید حوله دستی هتلی همینجاست! می توانید با کیفیت ترین حوله های هتلی را از ما بخرید.

خریداران عمده جدیدترین طرح های حوله استخری

از خریداران عمده حوله های استخری می توان به نمایندگی های فروش عمده حوله ،صاحبان مراکز تفریحی ،صاحبان هتل های شیک و ،باشگاه های ورزشی تخصصی ،سالن های ارایشی  و… اشاره کرد.

خریداران عمده بیشتر به دنبال حوله هایی با  کیفیت بالا هستند تا از این طریق بتوانند رضایت مشتریان را به راحتی جلب کنند

خریداران عمده چون حجم بالایی از حوله ها را خریداری میکنند می توانند حوله های مد نظر خود را با بهترین الیاف و در متنوع ترین طرح ها و رنگ ها را بدون واسطه از ما خریداری کنند.

جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی
جدیدترین طرح های حوله استخری با قیمت استثنایی

جدیدترین طرح های حوله استخری از کارخانه با قیمت استثنایی

از مزایای  خرید عمده حوله استخری به صورت مستقیم و از کارخانه  میتوان به  برای هتل ها ،باشگاه ها، نمایندگی های خرید و فروش عمده حوله و… می توان به مقرون به صرفه بودن ان از لحاظ هزینه اشاره کرد زیرا قیمت عمده ان بسیار مناسب از قیمت خرده است.

کارخانه های تولید کننده حوله استخری داری مجوز بهداشتی از سوی ورازت بهداشت هستند و تمامی حوله ها را با استاندارد های وزرات بهداشت تولید و روانه بازار می کنند کاربرد حوله های اتسخری به قدری بالاست که به یکی از حول های پر طرفدار در بین تمام مردم تیدیل شده است

از خربداران عمده حوله استخری عمده  می توان به نمایندگی های فروش عمده حوله فروشگاه ها ،نمایشگاه ها  سالن های ارایشی بیمارستان ها و… اشاره کرد .

در خرید حوله استخری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

الیاف به کارفته در حوله

الیاف به کار رفته در حوله ها از تنوع بالایی برخوردار هستند که هر کدام کاربرد و ویژگی خاص خود را داراست. نوع الیاف به کار رفته در قیمت حوله ها تاثیر بسزایی داد هرچه الیاف مرغوب تر باشد حوله تولید شده از کیفیت و لطاف خاصی برخوردار است  به همین دلیل یکی از موارد مهم در انتخاب حوله استخری نوع الیاف به کار رفته است

وزن حوله یا تراکم

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب حوله وزن ان است که روی برچسب حوله درج می شودو بسته به اینکه چه نوع حوله ای انتخاب می کنید وزن ان متفاوت است برای مثال حوله ای پالتویی نسبت به حوله های استخری از وزن بیشتری برخوردار است 

نوع رنگ

در هنگام خرید حوله های استخری به این نکته توجه کنید که در تولید حوله ها باید از رنگ های ثابتی استفاده شده باشد تا در صورت شست وشوی حوله رنگ پس ندهند و تغییر رنگ ندهند همچنین تنوع رنگ در حوله های استخری به قدری بالاست که نیاز تمامی خریداران با هر سلیقه ای را بی نیاز می کند.

نحوه نگهداری از حوله استخری

به کار بردن اصول صحیح شست وشو و نگه داری در حوله ها موجب می شود که از عمر بالایی برخوردار شوند و ماندگاری ان ها طولانی تر شوند علاوه بر این چون حوله ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند در صورت شست وشوی غیر اصولی حوله، امکان مبتلا به بیماری های پوستی زیاد می شود زیرا حوله ها منبع مناسبی برای رشد باکتری و قارچ ها می باشند.

اولین موردی که باید در نگه داری حوله ها رعایت کرد این است که حوله ها را در مکان های مرطوب اویزان نکنید بهترین روش برای خشک شدن حوله قرار دادن ان در معرض هوای ازاد و زیر نور خورشید است تاتمامی الودگی ها و لکه هااز بین رود.

استفاده نکردن از اب داغ در شیست وشوی حوله زیرا اب داغ موجب از بین رفتن الیاف های حوله در نهایت موجب از بین رفتن شکل ظاهری حوله می شود

سعی کنید حوله هارا جدا از سایر لباس ها بشویید. در صورت رعایت نکات بهداشتی حوله ها عمر طولانی را خواهند داشت و کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.