بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ

تولیدی حوله تبلیغاتی

تولیدی حوله های تبلیغاتی کجاست؟


بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ با بهترین کیفیت را تنها از تولید کنندگان ما بخواهید.

قیمت عمده حوله هتلی با درج لوگو شرکت شما با وجود تولیدی حوله هما، دیگر گران و غیر قابل خریدن نیست.

بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ
بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ

کیفیت بافت و چاپ آرم تجاری روی حوله های تبلیغاتی چگونه است؟

حوله‌های تبلیغاتی نمونه‌ای از تبلیغات شرکت‌های مختلف هستند که نمایان گر برند شما می باشند .حوله‌ها که حاوی آرم و لوگوی شرکت‌ها هستند؛ دارای تنوع بالایی در ، طرح و رنگ و کیفیت هستند. معمولاً از بهترین کیفیت‌ها جهت چاپ روی حوله استفاده می‌شود. گاهی بسته به سلیقه مشتریان، آرم و لوگو به‌صورت مختلفی انجام می گیرد.

بافت و چاپ ارم تجاری بر روی حوله های تبلیغاتی با استفاده از فناوری و تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای صورت می گیرد به همین دلیل کیفیت بافت و ارم بر روی حوله های تبلیغاتی بسیار بالاست و به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

کیفیت ارم روی حوله های تبلیغاتی علاوه بر تنوع رنگ به واضح بودن ارم نیز بستگی دارد در چاپ و بافت ارم روی حوله های تبلیغاتی هیچ گونه محدودیتی در تنوع رنگ و طرح وجود ندارد  و خریداران می توانند در هر طرح و رنگی ارم مورد نظر خورد را سفارش دهند این ویژگی سبب شده که طراحان از طرح های شیک و خلاقانه ای جهت چاپ لوگو و ارم روی حوله استفاده کنند.

بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ
بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ

انواع حوله تبلیغاتی با ضمانت

طراحی و چاپ بر روی حوله های تبلیغاتی سبب شده که بسیاری از شرکت ها و صاحبان کسب و کار برای تبلیغ برند خود از این روش استفاده کنند چاپ و لوگو بر روی انواع حوله ها صورت می گیرد . حوله های تبلیغاتی در سایز و طرح و ابعاد متنوعی تولید وعرضه می شوند.

همچنین رنگ‌بندی‌ها و کاربردهای مختلف حوله های تبلیغاتی  دسته‌بندی‌های متفاوتی را ایجاد کرده‌است. حتی برخی نمونه‌های حوله تبلیغاتی در بازار یافت می‌شوند که آرم و لوگو را به‌صورت مختلفی انجام می‌دهند. در ادامه انواع حوله‌های تبلیغاتی را از جهت کاربرد بررسی می‌کنیم:

  • حوله های تبلیغاتی استخری
  • حوله های تبلیغاتی  تن پوش(پالتویی)
  • حوله های تبلیغاتی دستی
  • حوله های تبلیغاتی  هتلی

طراحی و چاپ بر روی حوله های دستی نسبت به سایر حوله ها رایج تر است. تولید و عرضه حوله های تبلیغاتی در ابعاد و سایز های مختلفی صورت می گیرد و روانه بازارمی شود. تولید حوله های دستی در سایز و ابعاد مختلفی صورت می گیرد.

بافت و چاپ ارم علاوه بر حوله های دستی بر روی حوله های هتلی و تن پوش نیز صورت می گیرد و بسیاری از صاحبان کسب و کار ها و شرکت ها از نام برند خود بر روی حوله ها استفاده می کنند تا بهتر دیده شوند.

تولید کنندگان حوله تبلیغاتی انواع سفارش خریداران را طبق سلیقه ی ان ها و براساس نوع قرارگیری لوگو یا ارم بر روی حوله، اندازه لوگو، رنگ لوگو و…. می پذیرند .

قیمت حوله تبلیغاتی با ضمانت چگونه است؟

قیمت حوله های تبلیغاتی به عوامل زیادی وابسته است از جمله عواملی که در قیمت این حوله ها می تواند اثر بگذارد می توان به تنوع رنگ، وزن، ابعاد، کیفی بافت حوله،طرح های متنوع و…. می تواند تاثیر بگذارد .

در بافت و تولید حوله های تبلیغاتی اگر از الیاف باکیفیتی مورد استفاده قرار گیرد و تنوع رنگ و طرح  بیشتر باشد بدیهی است قیمت حوله بالاتر است البته قیمت تولید حوله های تیلیغاتی هتلی ، دستی، استخری و …. بسیار متنفاوت است.

فروش عمده حوله دستی هتلی درب کارخانه یکی دیگر از خدمات پر طرفدار تولیدی هما می باشد.

بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ
بافت و چاپ آرم تجاری شما روی حوله تبلیغاتی با ضمانت ثبات رنگ

نکاتی که باید در طراحی لوگو بر روی حوله های تبلیغاتی مورد توجه قرار بگیرد؟

قبل از چاپ ارم و لوگو بر روی حوله های تبلیغاتی باید مواردی مورد توجه قرار بگیرد تا تبلیغات به شکل موثر تری واقع شود.

برای تبلیغ برند و شرکت خود باید به نوع لوگو، رنگ ،اندازه و غیر بسیار توجه کرد درغیر این صورت تاثیر ان بر روی تبلیغ به صورت معکوس خواهد بود.

باید نوع لوگو وارم طراحی شده متناسب با شرکت و برند خود را انتخاب کنید زیرا نامناسب بودن نوع لوگو موجب اسیب به اعتبار برند و شرکت شما می شود.

 به اندازه لوگو توجه کنید زیرا اگر لوگو بیش از اندازه بزرگ باشد  وجه مناسبی ندارد و برای مشتری ها ناخوشایند است باید سایز و اندازه یان به صورت استاندارد باشد.

برای تبلیغ برند و شرکت خود علاوه برطرح رنگ اندازه  لوگو باید به نوع و کیفیت حوله ای که قرار است چاپ لوگو بر روی ان صورت بگیرد توجه کرد در انتخاب حوله ها سعی کنید از بهترین  کیفیت حوله های برند ایرانی و ترکیه ای استفاده کنید. اگر حوله از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد ماندگاری طولانی تری خواهد داشت و برند شما می توانند تا سالها بر روی ان باقی بماند .

ضمانت حوله های تبلیغاتی

تولیدکنندگان حوله های تبلیغاتی در تولید حوله ها از الیاف های خاص و باکیفیتی استفاده می کنند تا کیفیت حوله های تولیدی مرغوبیت کافی راداشته باشد به همین دلیل این تولید کنندگان حوله های تولید شده را از لحاظ کیفیت و رنگ و…. ضمانت می کنند و خریداران عمده می توانند به راحتی و با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهند .

کیفیت حوله ها به گونه ای است که در صورت شست وشو و استفاده ی مکرر پرز نمی دهند و رنگ پس نمی دهند این ویژگی سبب شده که محصولات تولیدی از طرفداران زیادی برخوردار شود.

فروش انلاین حوله تبلیغاتی با ضمانت

برای خرید و تهیه ی حوله تبلیغاتی با ضمانت می توانید بدون مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های خرید و فروش حوله ،در منزل و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را تهیه کنید .

از مزیت های خرید انلاین می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و امد اشاره کرد و بسیار مناسب افرادی است که در مسافت های دوری قرار دارند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید  با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.