تولید کنندگان جدیدترین حوله سفید هتلی

تولید کنندگان جدیدترین حوله سفید هتلی

تولید کنندگان جدیدترین حوله سفید هتلی


تولید کنندگان جدیدترین حوله سفید هتلی با تولید حوله هایی با کیفیت همواره جایگاه ویژه ای را در بین تولید کنندگان  حوله به خود اختصاص داده اند.

با کیفیت ترین پارچه حوله بیمارستانی را با پایین ترین قیمت ممکن از حوله هما خریداری نمایید.

حوله سفید هتلی
تولید کنندگان جدیدترین حوله سفید هتلی

چرا حوله سفید هتلی یکی از اولویت های خریداران در بین سایر رنگ ها می باشد؟

حوله های سفید همواره یکی از رنگ های عام پسند است و اکثر افراد این رنگ را می پسندند رنگ سفید نماد پاکیزگی است و حس ارامش و نشاط را پس از یک دوش طولانی به همراه دارد و استرس را کاملا از فرد دور می کند.  حوله های سفید برای مکان هایی چون هتل و باشگاه و …بسیار مناسب است.

حوله سفید هتلی

انواع جدیدترین حوله سفید هتلی

صاحبان هتل ها برای هتل ها انواع مختلفی از حوله ها را انتخاب می کنند  این حوله ها می تواند حوله های پالتویی(تن پوش)، حوله های استخریر، حوله های دستی و زیر پایی و … باشد .

یکی از مزیت هحوله های پالتویی این است که تقریبا می تواند تمام قد را بپوشاند و کامل بدن را خشک کند و از سرماخوردن فرد جلوگیری کند.

و کاربرد حوله های استخری بیشتر برای استفاده در سونا و جکوزی و شنا و.. می باشد به دلیل وزن کمتری که نسبت به حوله های تن پوش دارند و و به راحتی در ساک های مسافرتی و باشگاهی جای می گیرند از طرفداران زیادی در بین سایر حوله ها دارد.

حوله های دستی( دست وصورت) نیز یکی دیگر از پر کاربردترین حوله ها در بین سایرین است که به صورت مکرر روزانه استفاده می شود این گونه حوله ها که به صورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرد باید کیفیت بالایی داشته باشد .

حوله سفید هتلی
تولید کنندگان جدیدترین حوله سفید هتلی

جنس جدیدترین حوله سفید هتلی

تولید کنندگان حوله سفید هتلی در تولید این گونه حوله ها بسیار با ظرافت و دقت پیش می روند اکثر هتل داران حوله هایی با کیفیت را برای هتل ها سفارش می دهند تا رضایت مشتری ها را کسب کنند و از این طریق برای هتل خود تبلیغ کنند.

این گونه حوله ها جون به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرد و و شست وشوی ان ها به صورت مکرر است جنس ان باید به گونه ای باشد که در صورت جند بار شس و شو ظاهر و کیفیت اولیه خود را حفظ کند و جون این برای مشتری ها بسیار از اهمیت بالایی بر خوردار است به همین علت تولید کنندگان در تولید حوله سفید هتلی الیاف هایی را به کار می برند که از مقاومت بالایی برخوردار باشد و ماندگاری ان طولانی باشد و هم جنین سبب حساسیت های پوستی نباشد الیاف به کار رفته در حوله ها نی تواند پنبه، پشم، بامبو، نانو و… باشد.

حوله سفید هتلی
خرید عمده حوله حمام هتلی در تهران / با لوگوی شما

نکات مهم در هنگام شست و شوی صحیح حوله سفید هتلی

یکی دیگر از مزیت هایی که حوله های سفید نسبت به سایر حوله های رنگی دارند این است که اگر کوچک ترین لکه ای روی ان قرار گیرد دیده می شود و می توانید سریعا اقدام به شست و شوی ان کنید اما در هنگام شست وشو باید یک سری نکات را رعایت کرد تا حوله ها ظاهر اولیه خورد را از دست ندهند و بتوان در مدت طولانی از ان استفاده کرد .

اولین نکته ای که در نگهداری و شست و شوی حوله های سفید باید رعایت کرد این است که باید جدا از سایر لباس های رنگی شسته شود از پودر های لباسشویی و .. باید به اندازه استفاده کرد در صورت زیاده روی سبب می شود که حوله خشک و زبر شود و نرمی و لطافت خود را از دست بدهد .

از اتو کشیدن حوله ها پرهیز کنید چون این کار سبب می شود که پرز حوله از بین برود و قدرت جذب ان از بین برود و پس از شست وشوی حوله ها ان را در محل هایی مرطوب هم چون حمام استخر و … اویزان نکنید جون فضا های مرطوب سبب رشد باکتری و قارج در حوله می شود و سلامت  فرد را به خطر می اندازد بهترین  روش خشک کردن حوله در هوای ازاد و زیر نور مستقیم افتاب است نور افتاب تمامی لکه ها را از بین می برد و حوله را از هگونه میکروبو باکتری غعاری می کند.

در صورت رعایت نکات بالا در نگه داری حوله ها می توان از ان ها در دراز مدت استفاده کرد بدون این که ظاهر و کیفیت اولیه خود را از دست بدهند.

حوله سفید هتلی

ضمانت کیفیت جدیدترین حوله سفید هتلی

تولید کنندگان جدیدترین حوله سفید هتلی با عرضه متنوع ترین حوله هه بدنبال کسب رضایت از صاحبان هتل ها  نمایندگی های خرید عمده و… هستند و به همین دلیل به خریداران این تضمین را می دهند که حوله ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند حوله های سفید تولید شده را از هر نظر ضمانت می کنند وخریداران می توانند در صورت نارضایتی حوله ها را پس بفرستند

ضمانت کیفیت حوله سبب می شود که حریداران با اطمینان بیشتری حوله ها را خریداری کنند وخیال ان ها از بابت کیفیت راحت باشد  این وژگی سبب شده که تولید کننده حوله سفید هتلی از جایگاه بالایی در بین سایر تولید کنندگان قرار بگیرد و یکی از پر طرفدارترین تولید کننده ها به شما برود.

خرید عمده حوله تن پوش به زیبا ترین و عالی ترین طرح های تولیدی با ما میسر می شود.

حوله سفید هتلی

نحوه خرید جدیدترین حوله سفید هتلی

 برای اینکه بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه حوله سفید هتلی را تهیه کنید می توانید به دو صورت اقدام کنید در ابتدا اگر وقت دارید و امکان این وجود دارد که بتوانید به فروشگاه مراجعه کنید  می توانید از نزدیک کیفیت و نرمی حوله ها را لمس کنید و با دقت بیشتری به انتخاب ان بپردازید اما اگر در مسافت های دورتری قرار دارید و وقت کافی ندارید به راحتی می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و با دست باز تری به انتخاب حوله ها بپردازید  و کیفیت و قیکت حوله ها را با سایر تولید کننده ها مقایسه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.