بهترین تولید کننده حوله پالتویی هتلی با قیمتی مناسب

تولید حوله تن پوش هتلی با آرم هتل شما

تولید حوله تن پوش هتلی با آرم هتل شما


ما در این مقاله به شما هم میهنان عزیز بهترین تولید کننده حوله پالتویی هتلی با قیمتی مناسب را به شما معرفی می نماییم.
جهت خرید از حوله هما با ما تماس بگیرید.

تولید کننده حوله پالتویی هتلی
بهترین تولید کننده حوله پالتویی هتلی با قیمتی مناسب

تولید کننده حوله پالتویی هتلی

تولید کننده حوله هتلی برای تولید حوله هایی با کیفیت و مرغوب همواره از الیاف و نخ هایی اصل و مقاوم استفاده می کنند تا حوله های تولید شده مقاومت بالایی را در برابر استفاده های مکرر و شست وشوی های مداوم داشته باشد

همه ی افراد همواره به دنبال پوستی نرم و لطیف هستند و گاها هزینه های زیادی برای خرید لوسیون و کرم  های بعد حمام و … می پردازند اما توجه و تهیه یک حوله با کیفیت و مناسب که قدرت ابگیری بالایی داشته باشد و نرم و لطیف باشد و روی پوست حساسیت ایجاد نکند می تواند نقش مهمی در لطافت پوست داشته باشد .

نکاتی که باید در هنگام خرید حوله هتلی در نظر داشته باشد:

تولید کننده حوله پالتویی هتلی
بهترین تولید کننده حوله پالتویی هتلی با قیمتی مناسب

جنس حوله

نوع الیاف به کار رفته در حوله های تولید شده بسیار مهم است زیرا این الیاف بر کیفیت و مرغوبیت حوله بسیار موثر است در هنگام خرید حوله حتما به برچسبی که پشت حوله قرار دارد توجه کنید تا نوع الیاف و جنس به کاررفته را بشناسید. الیاف های مرغوب بر میزان جذب و اب گیری حوله  نرمی و لطافت،ثبات رنگ،مقاومت و دوام حوله بسیار تاثیر گذار است .

اکثر حوله های مرغوب و با کیفیت از جنس پنبه تولید می شوند الیاف پنبه از خاصیت ابگیری و جذب بالایی برخوردار می باشد. الیاف پنبه به چند نوع تقسیم می شوند از جمله  پنبه مصری،پنبه ترک،پنبه ارگانیک،و….  الیاف بامبو یکی دیگر از الیاف هایی است که تولید کنندگان در تولید حوله مورد استفاده قرار می دهند این الیاف از ویژگی های خاصی برخوردار است از جمله  اینکه بسیار با محیط زیست سازگار می باشد و بسیار مناسب پوست های حساس  است.

تولید کننده حوله پالتویی هتلی
بهترین تولید کننده حوله پالتویی هتلی با قیمتی مناسب

اندازه حوله

یکی دیگر از فاکتور هایی در هنگام خرید باید در نظر داشته باشید و مورد توجه قرار بگیرد سایر و اندازه حوله است .

حوله های تولید شده در اندازه و سایز های متنفاوتی عرضه می شود  سایز حوله باید به گونه ای باشد که به راحتی بدن را پوشش دهد و احساس راحتی و ارامش را به فرد بدهد.

همچنین در مورد حوله های پالتویی باید اندازه ان به گونه ای باشد که که قد ان زیاد بلند نباشد و روی زمین کشیده شود پس در هنگام انتخاب به سایز و اندازه حوله بسیار توجه کنید

وزن و تراکم حوله

معمولا وزن حوله ها بین 300 تا 900 گرم در نظر گرفته می شود هرجه این اعدا بیشتر باشد حوله سنگین تر و هرچه کمتر باشد وزن حوله سبک تر می شود.

وزن حوله کاملا سلیقه ای بوده ممکن است یک سری افراد از حوله های سبک خوششان بیاید و یک سری دیگر با حوله های سنگین وزن راحت تر باشند

اما باید این نکته را در نظر گرفت که حوله های تقریبا سنگین وزن قابلیت جذب و ابگیری بیشتری دارند و اما طبیعتا زمان بیشتری طول می کشد که خشک شود .

اما بر عکس حوله هایی که سبک تر هستند قابلیت ابگیری کمتری دارند اما زمان کمتری طول می کشد تا خشک شود اما بیشتر افراد ترجیح می دهند حوله حمام بزرگ تر و سنگین تر باشد تا هم قابلیت جذب آب بهتری داشته باشد و هم حس گرمی و راحتی بیشتری بدهد.

ثبات رنگ حوله    

همه ی ما به دنبال حوله هایی با کیفیت هستیم که در صورت استفاده و شست وشو های زیاد رنگ و ساختار ان ها تغییر نکند و بتوان در دراز مدت از ان استفاده کرد.

به همین دلیل باید به دنبال حوله هایی باشید که از تولید ان از رنگ هایی ثابت استفاده شده باشد.

متاسفانه روش مطمئنی رای شناسایی این موضوع وجود ندارد پس تنها توصیه مااین است که از نمایندگی های معتبر و برندهای معتبر را خریداری کنید تا از کیفیت محصول مطمئن باشید.

پخش مستقیم حوله سفید هتلی با رنگ ری اکتیو بدون واسطه از طریق وب سایت ما قابل بهره وری است.

تولید کننده حوله پالتویی هتلی

حوله پالتویی با قیمت مناسب

امروز تولید کنندگانی زیادی در صنعت تولید حوله فعالیت می کنند و همواره با رقیب های خود در این حوزه رقابت می کنند.

از خوش ناترین تولیدگنندگان که سابقه زیادی دارند و برای بیشتر مردم شناخته شده هستند می توان به حوله برق لامع حوله ماهور حوله پد ایران، حوله گلبافت، حوله هما، حوله هنر، حوله ماندگار، حوله اذرریس و….اشاره کرد.

تولید کننده حوله پالتویی هتلی

ضمانت کیفیت و بسته بندی حوله پالتویی

ما با عرضه حوله هایی با کیفیت با قیمت مناسب همواره به دنبال کسب رضایت از خریداران نمایندگی های خرید و فروش عمده حوله می باشیم.
که به شما این اطمینان را می دهیم محصولات درجه یک ما بدون پرز دهی و رنگ دهی می باشد.

ضمانت کردن کیفیت حوله سبب می شود که خریداران با خیال راحت تری  حوله ها را خریداری .
و با دست باز تری بتوانند خرید کنند علاوه بر ضمانت کیفیت حوله ها ، تولید کنندگان حوله ها را در بسته بندی های شیک و خاصی طراحی می کنند تا بیشتر بر ذهن مشتری تاثیر بگذارد.

بسته بندی شیک علاوه بر محافظت از بافت حوله می تواند خاص بودن هتل شما را در ذهن مشتریان ماندگار کند . بسته بندی ها می تواند طبق سلیقه ی شما در سلفون کاغذ جعبه های کادویی و…..طراحی شود.

تولید کننده حوله پالتویی هتلی

فروش انلاین بهترین حوله پالتویی هتلی با قیمتی مناسب

فروش انلاین حوله پالتویی هتلی با قیمت مناسب تنها از طریق همین وب سایت صورت می گیرد و خریداران می توانند بذون مراجعه به فروشگا و تنها با صرف جند کلیک محصول مورد نظر را خریداری و پس از چند روز محصول را درب منزل حود تحویل بگیرند.

خرید عمده حوله بیمارستان توسط شرکت تولیدی حوله هما درسراسر کشور امکان پذیر شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.