قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت چه قدر است؟

تولیدکننده حوله استخری به صورت متری

تولیدکننده حوله استخری به صورت متری


قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت چه قدر است؟برای جواب به این سوال با ما همرا باشید تا در ادامه مطلب شما را با مواردی که در قیمت حوله تاثیر می گذارد اشنا کنیم.

جهت خرید حوله ارزان قیمت استخری با ما تماس حاصل نمایید.

نکات حائز اهمیت در هنگام خرید حوله های استخری ارزان را در ادامه می بینید.

قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت
قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت

نوع جنس نخ به کارفته در حوله های استخری

اکثر بافندگان وتولیدکنندگان حوله های استخری به دنبال الیاف هایی با کیفیت و مرغوب برای تولید حوله استخری هستند تا حوله های تولید شده با کیفیت باشند البته نوع الیاف به کار رفته در حوله ها در قیمت حوله تاثیر بالایی دارد هر چقدر الیاف به کار رفته مرغوب و با کیفیت باشد از قیمت بالاتری برخوردار هستند پس اولین موردی که باید در انتخاب حوله به ان توجه کنید جنس نخ بکاررفته است .

وزن و تراکم و نوع رنگ حوله های استخری

حوله ها از وزن و تراکم های مختلفی بر خوردار هستند که یکی دیگر از مواردی است که در هنگام تهیه حوله باید به ان توجه کرد البته وزن و تراکم حوله بر روی برچسب حوله درج می شود که به راحتی می توانید به ان توجه کنید برای مثال وزن و تراکم حوله های استخری بیشتر از حوله های دستی است .

تولید کنندگان حوله های استخری برای جلب رضایت مشتری و با کیفیت تر شدن محصول خود از رنگهای ثابتی در تولید حوله های استخری استفاده می کنند تا حوله ها در صورت استفاده های مکرر و شست وشو های مداوم تغییر رنگ ندهند و ظاهر اولیه خود را حفظ کنند.

خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه بدون واسطه را با ما تجربه نمایید!

قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت
قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت

حوله های استخری ارزان  در چه سایز و ابعادی تولید و عرضه می شوند؟

حوله های استخری در ابعاد( 130* 70)( 140  *70 )و( 130*80 )  و (140   *80 ) تولید می شوند.

حوله های استخری ارزان در ابعاد و سایز های استانداردی تولیدو عرضه می شوند به گونه ای تولید شده اند که می تواند تمام قد افراد را پوشش دهد و بدن ان را ها کاملا ابگیری کند .

سایز استادندارد ان را بر اساس قد  و عرض شانه یک مرد در نظر می گیرند به این صورت که   (طول یا ارتفاع حوله برابر قد یک فرد (مرد) و پهنای ان بر اساس عرض شانه فرد )طراحی شده است بیشتر افراد به دنبال سایز بزرگ حوله های استخری هستند زیرا پس از استفاده کردن به عنوان زیر انداز جهت دراز کشیدن و یا انجام ماساز و…… می توان استفاده کرد .

فروش انواع پارچه حوله بیمارستان از کارخانه با نزولی ترین قیمت توسط شرکت حوله هما آغاز شد.

قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت
قیمت خرید حوله استخری ارزان قیمت

مراحل تولید حوله استخری به چه صورت است؟

مراحل بافت حوله استخری به ترتیب بافت، رنگرزی،برش ، دوخت، بسته بندی،اماده عرضه است. در ادامه مراحل تولید را به صورت کامل شرح خواهیم داد :

در مرحله اول تولید حوله استخری که بافت صورت می گیرد در ابتدا تولید کنندگان الیاف مورد نظر را که برای حوله استفاده می کنند که اکثرا پنبه و یا الیاف مصنوعی می باشد را با استفاده از فناوری های ویژه ای که در دسترس دارند می بافند

پس از مرحله بافت الیاف ، به مرحله رنگرزی ان می رسیم که با توجه به سبکی که الیاف را بافته اند ان را رنگرزی می کنند. در محله سوم

در مرحله سوم پس از بافت و رنگرزی تولید کنندگان حوله های تولید شده را برش می دهند سپس ان را دور دوز می کنند که این مرحله باید به صورت حرفه ای و دقیق انچام شود تا در صورت شستشو های مکرر بافت حوله از هم باز نشود

در مرحله چهارم حوله ها را با توجه به سایز های افراد می دوزند

و در مرحله اخر  بسته بندی حوله های تولید شده صورت می گیرد . بسته بندی حوله های می تواند به شکل های مختلفی انجام گیرد بسته بندی ها علاوه بر شیک بودن به عنوان یک محافظ عمل می کنند و از هر نوع اسیبی به حوله جلوگیری می شود .

حوله های استخری باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

از جمله ویژگی هایی که باید هر حوله های از ان برخوردار باشید این است که  جنس حوله به گونه ای باشند که در مقابل نور تغییر رنگ ندهد، باید پس از شست و شو پرز ندهند ، نباید پس از مدتی لطافت و نرمی خود را از دست بدهند، باید از قدرت جذب و اب گیری بالایی برخوردار باشند و پس از چند بار استفاده و شست وشو تغییر رنگ ندهند و ظاهر اولیه خود را حفظ کند.که همه این ویژگی ها در قیمت حوله تاثیر می گذارد.

خریداران عمده حوله استخری بیشترنمایندگی های فروش ،صاحبان مراکز تفریحی صاحبان هتل های شیک ،باشگاه های ورزشی خصوصی و مدرن و…هستند.

این مراکز حوله های استخری با برند معروف و با کیفیت را خریداری می کنند تا رضایت مشتریان را جلب کنند.

نحوه تهیه و خرید حوله استخری ارزان  قیمت عمده

نحوه تهیه و خرید حوله های عمده استخری  هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری صورت می گیرد .

در خرید حضوری خریداران به صورت حضوری به فروشگاه ها و نمایندگی های خرید مراجعه می کنند و پس از مقایسه قیمت ها با سایر فروشگاه ها حوله های مورد نظر خود را تهیه می کنند.

خرید غیر حضوری و انلاین به مشتریان این امکان را می دهد که حتی در مسافت های دور هم بتوانند جنس مورد نظر خود را پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را به راختی تهیه کنند.

فروش انلاین حوله های استخری علاوه بر اینکه در هزینه رفت و امد و زمان خریداران  صرفه جویی می کند این امکان را به میدهد که با خیالی اسوده محصولات را با دیگر مراکز خرید از نظر جنس و کیفیت به راحتی مقایسه برای اطلاعت بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را در هر زمینه ای راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.