خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه

خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه

خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه


خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه بدون واسطه می توانید تنها از مجموعه ما تهیه کنید.

خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه
خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه

عرضه انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه

کارخانه های تولید کننده حوله استخری  ارزان قیمت با عرضه انواع حوله های استخری با انواع کیفیت  در طرح و رنگ های مختلف همواره در بین رقبای خود از جایگاه برتری بر خوردار هستند و بیشتر خریداران عمده حوله های استخری این تولید کنندگان حوله استخری را به دلیل کیفیت بالا و جنس مرغوب حوله می شناسند.

نکاتی که باید در هنگام خرید حوله استخری به ان توجه کنید:

اگر برای خرید حوله های استخری به دنبای حوله هایی با کیفیت و با ماندگاری بالا هستید در هنگام خرید حتما باید به یک سری نکات توجه کنید تا خریدی با رضایت را تجربه کنید.

خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه
خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه

ابعاد و وزن حوله استخری

ابعاد و اندازه حوله های استخری باید به گونه ای باشد که بتواند تمام قد را پوشش دهد و بدن را کاملا ابگیری کند و وزن ان به گونه ای باشد که در صورت جدب اب بدن زیاد سنگین نشود که نتوان وزن ان را تحمل کرد اما سایز استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80) و ( 140 در 80) است .حوله های تولید شده در این ابعاد تقریبا از سرشانه تا زانو را می پوشانند و می تواند به طور کامل  بدن را اب گیری کند.

جذب آب و لطافت حوله های استخری

اما قدرت جذب و ابگیری حوله های استخری باید به گونه ای باشد که بتواند رطوبیت  تمام بدن را به خود بگیرد والبته قدرت جذب و ابگیری بدن به جنس والیافی بستگی دارد که تولید کنندگان در حوله به کار می برند .

نرمی و لطافت حوله های استخری  باید به گونه ای باشد که در تماس مستقیم با  پوست ، ان را دچار حساسیت و التهاب پوستی نکند و انقدر نرم و لطیف باشد که  در تماس با پوست، افراد حس ارامش و راحتی را تجربه کنند.

خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه
خرید مستقیم انواع حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه

حوله های استخری ارزان قیمت از چه جنسی تولید می شوند؟

تولید کنندگان حوله های استخری از الیاف های مختلفی در تولید حوله های استخری استفاده می کنند 

 اکثر حوله ها  بیشتر از پنبه،پشم طبیعی،پشم مصنوعی،بامبو،میکروفیبر،ابریشم وساتن تولید می شوند در ادامه چند مورد از ان ها را بررسی خواهیم کرد.

حوله های استخری پنبه ای

از جمله ویزگی های حوله های پنبه ای می توان به وزن کم خشک شدن سریع و نرم بودن و شست وشوی راحت ان اشاره کرد حوله های تولید شده از پنبه اجازه عبور جریان هوا را می دهد و این ویژگی موجب می شود که رطوبتی باقی نماند و بدن شما سریعا خشک شود .

حوله استخری بامبو

حوله های استخری بامبو با داشتن مزایایی هم پون قدرت جدب بالا و جذب سریع رطوبت و اب بدن نرم ولطیف بودن  وزن مناسب وسبک و خاصیت ضد باکتری بودن یکی از حوله های محبوب در بین خریداران محسوب می شود  حوله های استخری به دلیل داشتن الیاف سلولزی بسیار مناسب و سازگار با محیط زیست است

حوله میکروفایبر

حوله میکرو فایبر از قدرت جذب بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت جذب اب تا چند برابر وزن خود را داراست حوله های استخری میکروفایبر از نرمی و لطافت خاصی برخوردار هستند.

ویژگی های بارز حوله های استخری ارزان قیمت

از جمله ویژگی های بارز حوله های استخری که بیشتر خریداران از ان رضایت دارند این است که تولیدکنندگان در تولید و بافت ان ها از رنگ های ثابتی استفاده می کنند تا درصورت استفاده مکرر و شست وشو های مداوم تغییر رنگ ندهند و کیفیت و ظاهر اولیه خود را همواره حفظ کند

یکی دیگر از ویژگی های حوله های استخری می توان به قدرت جذب بالا و لطافت و نرم بودن ان اشاره کرد این ویزگی همواره مورد توجه خریداران عمده حوله استخری می باشد

حوله های استخری با رنگ روشن بسیار در معرض الودگی و لکه قرار دارند به همین دلیل تولید کنندگان این حوله را در رنگ و طرح های مختلفی عرضه می کنند همچنین بافت ان به گونه ای است که به راحتی هر لکه ای پاگ می شود

امکان طراحی لوگو مخصوص هتل یا مرکز اقامتی بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم و جذب مشتری برای هتل  می باشد.

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخری

از جمله تولید کنندگان خوشنام و مطرح در این عرصه می توان به  تولید کنندگان تولید حوله گلبافت،حوله ماندگار،حوله برق لامع،ایران حوله،حوله ماهور،حوله پود ایران،حوله اذرریس و… اشاره کرد مرغوب بودن و کیفیت حوله ها را می توان از نرمی و لطافت حوله های این تولید کنندگان حس کرد

امروزه در عرصه تولید حوله تولید کنندگان زیادی فعالیت دارند و همواره به دنبال جایگاه برتری درمیان رقبا هستند وهمواره به دنبال تولید حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند که بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند.

ثبت سفارش حوله تبلیغاتی با ارسال سریع از طریق شرکت تولیدی حوله هما امکان پذیر است.

مزایای خرید حوله استخری ارزان قیمت از کارخانه

از مزایای خرید عمده حوله استخری ارزان  قیمت از کارخانه یدون واسطه و به صورت مستقیم برای خریداران عمده حوله از جمله هتل ها ،باشگاه ها، نمایندگی های خرید و فروش عمده حوله و… می توان به مقرون به صرفه بودن ان از لحاظ هزینه اشاره کرد زیرا قیمت عمده ان در مقایسه با فیمت خرده ان بسیار متفاوت است.

کارخانه ها ولید کنندگان عمده حوله استخری ارزان قیمت با دارا بودن مجوز بهداشت از سوی سازمان وزارت بهداشت همواره حوله هایی با استادنارد و کیفیتی مطلوب را تولید و عرضه می کنند حوله های استخری کاربرد های زیادی دارد علاوه بر باشگاه ها و استخر ها  ،سالن های زیبایی و بیمارستان ها و سالن های ماساژو … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.