پخش عمده حوله پالتویی در کرج

پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586

پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586


حوله های پالتویی بزرگ و کرکی، نمونه بارزی برای زندگی لوکس در کاخ ها و هتل ها هستند. آن ها با هر دکوراسیونی در شیک ترین مکان ها، از مدرن گرفته تا تمام تجمّلات سلطنتی، مطابقت دارند.

اگر به دنبال حوله های پالتویی با کیفیت هستید، پس شما احتمالاً دوست دارید که سبک کلاسیک را در زندگی خود دنبال کنید.

در نظر داشته باشید که حوله های پالتویی ما با هر قیمتی موجود است. این حوله ها مناسب با چیزی که می خواهید ارائه داده می شود.

بنابراین فراموش نکنید برای صرفه جوی در هزینه ها، مجلل بودن این حوله ها و کیفیت ان ها، لازم نیست که از یکدیگر جدا شود بلکه تنهاست فروشنده شما تولیدی حوله هما باشد!

تنها کافیست با واحد پخش عمده حوله پالتویی در کرج ما تماس بگیرید و سفارش خود را به ما بسپارید. ما محدودیت ها را کنار زده و کیفیت را قربانی قیمت نخواهیم کرد. انتخاب با شما است و پیشنهاد از ما. یک بار اعتماد شما به ما، مادام العمر بودن خرید های بعدی شما از ما را ضمانت خواهد کرد.

این تولید که چندین سال است به صورت حرفه ای در زمینه تولید انواع حوله در تمامی شهرستان ها شروع به فعالیت کرده است، با راه کار بالا ترین کیفیت در کنار کم ترین بهای تمام شده نسبت به سایر تولید کنندگان معتبر گام برداشته و در این راستا به دستاورد های بزرگ و قابل تحسین دست یافته است.

در ادامه شما می توانید علاوه بر آشنای با حوله های پالتویی، این مرکز فوق العاده به جهت پخش عمده حوله پالتویی در کرج را بهتر و بیشتر بشناسید.

پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586
پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586

حوله های پالتویی چگونه اند؟

حوله های پالتویی مانند حوله های تن پوشی هستند. با این تفاوت که این مدل از حوله ها دارای بافتی ضخیم تر، مجلل تر و لوکس تری هستند. جنس الیاف این نوع از حوله ها بسیار مرغوب است و در صورت پوشیدن، نرمی آن حس آرامش بخشی فوق العاده ای به فرد می دهد.

این نوع از حوله ها دارای ویژگی ها و قابلیت ها فوق العاده ای هستند که سبب می شود به خوبی جنس آن ها و متفاوت بودنشان از سایر تن پوش ها نمایان شود. به طور مثال به کار گیری حاشیه یکی از ویژگی ای است که در این نوع از حوله ها به کار گرفته شده است.

حوله های پالتویی می توانند دارای حاشیه بادامک، پیانویی یا حاشیه ضعف باشند.

  • حاشیه بادامک دارای بافتی صاف است که معمولاً در بالا و پایین حوله دیده می شود.
  • حاشیه پیانو دارای راه راههای زیبایی است که در لبه حوله قرار دارد و شبیه کلیدهای پیانو است.
  • حاشیه ضعیف دارای یک بافت تزئینی است که می تواند از بسیاری از طرح های منحصر به فرد شامل شطرنجی، راه راه و سایر الگو ها تشکیل شود.

حاشیه های بادامک و مرزهای دابی یا ضعیف، به طور معمول یک یا دو اینچ از لبه حوله بافته می شوند. مرزهای حاشیه دابی بیشتر از مرزهای بادامک مجلل در نظر گرفته می شوند. این مورد می توانند به یکی از ویژگی های مجلل و لوکس بودن حوله شما اشاره کند. پس اگر می خواهید در محل مجلل از حوله خود استفاده کنید، این نوع حوله مناسب تر است.

پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586
پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586

ویژگی های فوق العاده حوله های پالتویی

وزن تمام حوله ها به صورت  GSM یا گرم در متر مربع اندازه گیری می شود. این مقدار به تراکم پارچه ای که برای ساخت حوله خاص استفاده می شود، اشاره دارد.

حوله های که GSM پایین دارند، سبک و نازک تر هستند. این نوع سبک، برای حوله ورزشی یا استفاده در ساحل انتخابی عالی است. شما برای حوله های پالتویی به احتمال زیاد می خواهید حوله سنگین باشد. به همین خاطر باید نوع های ضخیم تر و قطور را انتخاب کنید.

بیشتر این نوع از حوله ها از پنبه ساخته می شوند. اما باید در نظر داشته باشید که شکل و شمایل حوله ها تا حد زیادی به نوع پنبه بستگی دارد. این حوله های گران قیمت دارای نخ های الیافی بلندتر هستند. به این معنی که هر حوله حلقه های مکش رطوبت بیشتری در ساختار خود داشته باشد، کارایی بیشتر و کیفیت بالا تری دارد.

این نوع حوله ها می توانند رطوبت بعد از حمام را به خود جذب کنند اما اگر تنها برای تشریفات و راحتی می خواهید از آن ها استفاده کنید، بهتر است ابتدا با سایر حوله ها کمی از رطوبت اولیه بدن خود بکاهید. سپس از این حوله استفاده کنید و با خیال راحت استراحت خود و را به یکی از آرامش بخش ترین استراحت ها تبدیل کنید.

در نظر داشته باشید که حوله های پالتوی از جمله کالا های لوکس به شمار می آیند. خرید این نوع از حوله ها باید با دقت بالا و از مراکز معتبر انجام گردد. پس در خرید، نگهداری و مراقبت از آن کوشا باشید. اگر هم این نوع از حوله ها را برای هتل های لوکس خود می خواهید، پس مشخص است که از شیک پسند ترین افراد هستید.

پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586
پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586

برترین مرکز پخش عمده حوله پالتویی در کرج

تولیدی هما که یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مرکز برای پخش عمده حوله پالتویی در کرج و سایر استان ها است. این تولیدی در راستا عرضه محصولات خود به بازار فروش که یک عرضه بی واسطه است، توانسته است گام های اساسی و اصولی بردارد.

به همین طریق چندین سال است که توانسته است یکی از برترین تولید کنندگانی باشد که اصل حمایت از کالای ایرانی و حمایت از مصرف کننده را در ساز و کار خود قرار داده است.

باید به این نکته توجه داشت که تولیدی حوله هما با رواج فروش عمده محصولات خود کمک می کند تا خریداران بتوانند دامنه خرید خود را بالا تر برند و قیمت عرضه حوله ها به بازار را ارزان تر کنند. همچنین برای افرادی که سفارشات خود را برای استخر، هتل، آرایشگاه و … شخصی خود می خواهند، زمینه افزایش دامنه خرید بیشمار را به وجود آورده است.

تنها کافیست برای دریافت شرایط پخش عمده حوله پالتویی در کرج یک تماس تلفنی ساده با ما داشته باشید. کلیه شرایط فروش و تولید ما با توجه به خواست شما ارائه و در نهایت می توانید در زمانی اندک و قیمتی استثنای خرید خود را انجام دهید.

پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586
پخش عمده حوله پالتویی در کرج : 09129172586

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.