قیمت چاپ حوله تبلیغاتی


امروزه تبلیغات یکی از مهم‌ترین مسائلی است که جنبه‌های مختلفی در ان وجود دارد. بسیاری از مردم حوله‌های تبلیغاتی را چاپ می‌کنند و این امر می تواند به عنوان روشی بسیار جدید و مؤثر برای تبلیغ باشد. برای آگاهی از قیمت انواع مختلف حوله های تبلیغاتی می توانید به مراکز یا سایتهایی مراجعه کنید که چنین خدماتی را ارائه ارائه می دهند. با توجه به استفاده مردم از حوله ها بهتر است از حوله هایی برای تبلیغات استفاده شود که از بهترین کیفت برخوردار باشد. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها این محصولات را اماده کرده اند و  تمایل دارند که لوگو خود را بر روی حوله ها درج نمایند.

تبلیغات در مورد حوله بسیار رایج است و این روزها بسیار باب شده است.  معمولا چاپی که روی حوله ها انجام می شود با عنوان چاپ ابریشم شناخته می شود، که روی حوله ها و یا حتی انواع پارچه ها درج می شود و دارای کیفیت بسیار خوب و عالی می باشد. این نوع تبلیغات بسیار مؤثر است و برای بسیاری از مردم مفید واقع می شود. چون حوله وسیله کاربردی است، ان را دور نمی‌اندازند و معمولا برای مدت طولانی استفاده از آن استفاده می کنند. تبلیغات شما می تواند در بخشهای مختلف حوله درج شود. در ادامه، به شما اطلاعات مفیدی در مورد انواع حوله های تبلیغاتی و قیمت آنها ارائه می دهیم، بنابراین شما می توانید با پیگیری این مطلب اطلاعات مفیدی را پیدا کنید.

قیمت حوله تبلیغاتی

با توجه به اینکه لوگو یا طراحی می تواند با سبک های مختلف و بر بروی پارچه های مختلف اعمال شود، بنابراین قیمت حوله تبلیغاتی را نمی توان به روش خاصی تعیین کرد، و قیمت ان بستگی به نوع، اندازه و مواد مورد استفاده در ان دارد. برای تولید یک حوله استخری تبلیغاتی، مشتریان معمولا لوگوی خود را به مراکز تولیدی ارائه می دهند و قیمت ان با توجه به نوع حوله و پارچه ای که انها انتخاب می کنند تعیین می شود. سپس لوگو را چاپ می کنند و ان را در قاب مشخص شده توسط مواد ژلاتینی روی یک توری خاص که به نور حساس است قرار می دهند، و سپس توری را روی حوله برای چاپ قرار می دهند.

 

بعد از این مرحله، انها نور مستقیم را به حوله می تابانندتا لوگو ی اغشته به مواد ژلاتین، روی حوله منتقل شوند. در نهایت، چاپ لوگو بر روی حوله پایان می یابد، و سپس به آن اجازه می دهد تا خشک شده و اماده استفاده شود. این نوع از چاپ ها بر روی حوله هایی با بهترین مواد و پیچیده ترین دستگاه ها در جهان قرار داده می شود. شما همچنین می توانید کیفیت حوله تبلیغاتی خود را انتخاب کنید که قیمت ان بر اساس کیفیت ان تعیین می شود. در این نوع از چاپ، شما همچنین می توانید وضوح تصاویر و تنوع رنگ های مناسب برای چاپ روی حوله را انتخاب کنید و معمولا هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ و طراحی وجود ندارد و مشتریان می توانند هر لوگو یا طراحی که می خواهند را با هر رنگ یا هر طراحی خلاقانه ای که در نظر دارند سفارش دهند. همچنین حوله های تبلیغاتی با اندازه های مختلف وجود دارد که همه انها با توجه به سفارش مشتری انجام می شود.

 

رنگ و کاربرد حوله ها نیز تنوع زیادی دارند و می توانید ان ها را با سلیقه خود به صورت چاپی و یا گلدوزی شده سفارش دهید و معمولا از ان ها به عنوان حوله باشگاه، حوله های ورزشی، حوله حمام، حوله های هتل یا حوله دستی استفاده کنید که نمونه های دستی بسیار رایج تر هستند و رنگ های متنوع و زیبا دارند. امروزه چاپ اگهی بر روی حوله توسط بسیاری از افراد به عنوان تبلیغات دیده می شود. دسته بندی انواع چاپ تبلیغات می تواند بر اساس محل لوگو بر روی حوله باشد، از جمله چاپ لوگو بر روی حاشیه یا بر روی بدنه حوله و غیره. همه اینها بر اساس درخواست و سفارش مشتری انجام می شود. همچنین نوع دیگری از چاپ بر روی حوله به نام چاپ فعال وجود دارد. معمولا برای سفارشات با تعداد بالا بهتر است که لوگویی چاپ شود، که مقرون به صرفه تر است اما اگر تعداد سفارشات کم باشد، می توان از نمونه های گلدوزی شده استفاده کرد که بسیار با کیفیت تر و زیبا هستند. قیمت حوله تبلیغاتی نیز با توجه به تمام موارد ذکر شده تعیین می شود و تنوع زیادی در کیفیت چاپ، نوع نخ، رنگ، نوع گلدوزی، وزن و غیره دارد.

 

چاپ حوله تبلیغاتی

هرچه کیفیت گلدوزی و رنگ ها بیشتر باشد، قیمت حوله بیشتر می شود. اگر می خواهید بین گلدوزی و چاپ کردن انتخاب کنید، بهتر است بدانید که فرایند چاپ با سرعت بیشتری روی حوله انجام می شود و شما سریع تر و به راحتی با هر حجم سفارش خود را ثبت می نماید. باید بدانید که گلدوزی قیمت نسبتا بالاتری دارد. چاپ با عنوان گلدوزی نیز محبوب است، اما با این تفاوت که ارزان تر است و برای حجم بالا اقتصادی تر است. هنگام چاپ یک اگهی روی حوله خود، مطمئن شوید که لوگو با طراحی شرکت شما سازگار است و همچنین توجه به اندازه لوگو بسیار اهمیت دارد و باید اطمینان حاصل کنید که برای کار شما مناسب است و بهتر است از حوله هایی با کیفیت بالا تر استفاده کنید.

مجموعه ما با چاپ حوله تبلیغاتی این امکان را فراهم کرده است که تبلیغات شما بهتر دیده شود و مشتریان بیش تری جذب شما شوند،با توجه به تنوعات بسیار زیاد و بی نظیری که برای تبلیغات به وجود آمده است، با خرید و سفارش این محصولات به صورت عمده می توانید از قیمت خوب و بدون واسطه ی آنها استفاده نمائید، از این رو شما می توانید به سایت ما مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش خود این محصولات به صورت آنلاین بهترین و با بهترین کیفیت دریافت نمایید، همچنین می توانید با مشاوران ما نیز تماس برقرار کرده و اطلاعات دقیقی را از آنها کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.