قیمت حوله تبلیغاتی از تولید کننده با بافت رایگان لوگوی شما

قیمت حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگوی شما

قیمت تولیدی حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگو

قیمت حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگوی شما

امروزه تمامی شرکت ها و صاحبان کسب و کار به دنبال راهی برای تبلیغ مشاغل هستند، با روی کار آمدن حوله تبلیغاتی این امر برای همگان محقق شده است و تمامی افراد می توانند با هدیه دادن این کالا به دیگران، کار خود را تبلیغ نمایند.

تولید کننده حوله تبلیغاتی می تواند لوگو و آرم شرکت شما را به روی حوله ها چاپ کند و از این طریق باعث رونق کسب و کار شما نیز شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم حتما مقاله سفارش تولید و چاپ انواع حوله تبلیغاتی با درج لوگوی شما را مطالعه کنید.
اگر شما هم تمایل به سفارش این نوع حوله برای تبلیغ شرکت خود را دارید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی با پایین ترین قیمت

همانطور که گفته شد شما می توانید با هک کردن لوگو شرکت خود به روی این گونه حوله ها باعث شوید تا کار شما در معرض دید تمامی افراد قرار گیرد و در عین استفاده از این کالا، اسم شرکت شما در ناخودآگاه آنها ذخیره شود.

شما برای انتخاب این وسیله می بایست به کاربرد آن ها توجه نمایید، به عنوان مثال از حوله های استخری و یا دستی برای این کار می توانید استفاده کنید.

نکته قابل توجه این می باشد که شما هر نوع حوله را انتخاب کنید قابلیت هک کردن لوگو به روی آن وجود دارد و هیج گونه محدودیت انتخابی نخواهید داشت.

اگر به این نکته دقت کرده باشید حوله جز نیاز های اساسی همگان می باشد بنابرین همه ی افراد با هر سلیقه ای در طول روز نیاز به داشتن یک حوله نرم و گرم پیدا می کنند و شما از این طریق باعث رونق دادن به کار خود می شوید.

فروش حوله تبلیغاتی با رنگ ثابت با ارزانترین قیمت

نکته مهم در هنگام سفارش دادن حوله تبلیغاتی نیاز افراد می باشد، شما اگر قصد سفارش دادن این محصول برای استخر ها را دارید می توانید از حوله های استخری با چاپ رایگان لوگو خود انتخاب نمایید.

از این طریق تمامی افرادی که به استخر می آیند می توانند از این حوله استفاده کرده و با دیدن لوگو شما نوری جدید در ذهنشان ایجاد شود.

اما تنها استخر ها نیاز به حوله ندارند بلکه مکان های دیگری همچون هتل ها ، بیمارستان،  باشگاه و غیره نیازمند این کالای اساسی می باشد.

شما می توانید با تهیه حوله برای هتل ها در چشم تمامی افرادی که برای استراحت در این مکان اقامت دارند بدرخشید.

همچین اگر یک مراسم و سمیناری در این مجموعه برگزار شود و آن ها از حوله های دستی با لوگو شما برای خشک نموندن دستان خود استفاده نمایند مسلما فواید زیادی برایتان خواهد داشت.

حوله تبلیغاتی چند نوع دارد؟

حوله های تبلیغاتی انواع مختلفی داشته و شما می توانید با توجه به نیاز خود از انواع رنگ و ابعاد آن انتخاب نمایید و با هدیه دادن آن به دوستان و مکان های مختلف تاثیر به سزایی در روند کاری خود داشته باشید.

انواع حوله تبلیغاتی به شرح زیر می باشد.

تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگوی شما به صورت عمده

• حوله های باشگاهی یکی از انواع حوله هایی می باشد که برای تبلیغ بسیار مناسب می باشد، شما می توانید با سفارش دادن این گونه حوله ها در ابعاد و رنگ ها مختلف برای ورزشکاران و طرفداران آن ها تبلیغی دوچندان برای خود ایجاد نمایید.

همچنین می توانید با سفارش حوله های تبلیغاتی برای تیم محبوب خود از آن ها حمایت کرده و این کالا را برای ارائه در نمایشگاه های محصولات ورزشی آماده سازید.

• یکی از شیک ترین حوله هایی که برای تبلیغات می تواند بسیار مناسب و شکیل باشد حوله های تن پوش بزرگ می باشد، این حوله ها مسلما به دلیل ابعادی بزرگتر قیمتی بالاتر دارند.

اگر شما قصد خرید این نوع برای تبلیغات خود را دارید بهتر است آن را به هتل های مجلل و مجالس بزرگ ارائه دهید تا از این طریق بتوانید باعث تبلیغ برند خود در چشم افراد مشهور نیز شوید.

• نوع سوم حوله های تبلیغاتی متعلق به حوله های دستی کوچک می باشد، شما می توانید این کالا را در ابعاد کوچک و رنگ های متنوع در تعداد بالا سفارش دهید.

این گونه حوله های دم دستی با لوگو شما برای بیمارستان، رستوران، تعمیرگاه ها، باشگاه ها و غیره مناسب می باشد و گزینه ای مناسب برای تبلیغ برندتان محسوب می گردد.

قیمت این نوع از دیگر محصول ها ارزان تر بوده و همین باعث می شود بتوانید در تعداد بالاتری سفارش داده و چشم افراد بیشتری را به خود جذب نمایید.

• حوله های استخری نوع دیگر از این محصول می باشد که برای افرادی که به استخر و سالن های ماساژ رجوع می کنند بسیار مناسب است، شما می توانید حوله های استخری را با لوگو خود مزین سازید و آن را به مکان های مناسب ارائه کنید.

قیمت حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی با بهترین کیفیت

قیمت حوله تبلیغاتی بستگی به سلیقه و انتخاب شما دارد، عوامل تاثیر گذار بسیاری همانند ابعاد، جنس و نوع چاپ می تواند به روی قیمت نهایی آن اثر بگذارد.

اما در نهایت در برابر عملکرد این محصول برای تبلیغ برند شما قیمتی ارزان داشته و چاپ لوگو شما به صورت رایگان به روی حوله صورت می گیرد.

بنابرین تمامی افراد که تمایل به رونق دادن کار خود دارند می توانند این حوله را با مبلغی بسیار ارزان از تولید کنندگان سفارش داده و برند شرکت را گسترش دهند.

دادن یک حوله به عنوان تبلیغات می تواند چندین سال برای طرفدارانتان عمر کند و شما یک کالایی بسیار با دوام به عنوان تبلیغ برند خود به دیگر افراد هدیه خواهید داد.

انواع چاپ لوگو

قیمت حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگوی شما

چاپ لوگو به روی حوله تبلیغاتی انواع مختلفی داشته و شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود آن را انتخاب کرده و برند شرکتتان را محبوب سازید.

انواع چاپ لوگو به شرح زیر می باشد.

  • در روش اول برند شما به روی بافت اصلی حوله چاپ می شود.
  • در روش دوم لوگو در انتهای حوله چاپ می شود، در این روش پارچه ای چاپ شده در قسمت بردر حوله نصب می گردد.
  • نوع سوم هر دو چاپ به طور همزمان انجام می گردد و برند شما هم در قسمت بردر و هم بافت اصلی حوله هک خواهد شد.
  • روش چهارم به صورت گلدوزی شده می باشد، در این نوع ، برند شما به صورت گلدوزی شده به روی حوله ها هک خواهد شد.

نکته قابل توجه در این مدل این می باشد که حوله اکثرا باید به رنگ روشن باشد تا لوگو چاپ شده به روی آن جلوه خود را داشته باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با انواع حوله های تبلیغاتی ارزان آشنا سازیم امیدواریم با خواندن مطالب فوق بتوانید رونقی در کسب و کار خود ایجاد نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.