فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه

سفارش تولید انواع حوله دستی با طرح اختصاصی شما به صورت عمده

سفارش تولید انواع حوله دستی با طرح اختصاصی شما به صورت عمده


فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه را تنها از مجموعه ما بخواهید.
در ابتدا بهتر است بدانید که پردیس برندی است که حوله هما ان را عرضه و روانه بازار کرده از کیفیت بسیار فوق العاده ای برخوردار هستند .
جهت بهرهمند شدن از فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه با ما تماس بگیرید.

کیفیت حوله دستی های پردیس چگونه است ؟

کیفیت اکثر حوله ها باتوجه به نوع نخ و الیاف به کاررفته در تولید ان می تواند بسیار متفاوت باشد در تولید حوله های پردیس از نخ رینگ استفاده شده است به همین دلیل از کیفت بالایی برخوردا است . به همان اندازه که اگر الیاف با کیفیت تر باشد کیفیت حوله تولیدی نیز بالاتر می باشد.

 برای تولید حوله های دستی تولید کنندگان حوله از الیاف بامبو، پنبه، پلی استر، پشم و… استفاده می کنند که هرکدام ویژگی های بارز خود را دارا است.
که در ادامه اطلاعات بیشتری را دریافت خواهید نمود.

فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه
فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه

انواع الیاف بکار رفته در حوله های دستی

حوله هایی که در تولید ان از الیاف پنبه استفاده می شود از قدرت جذب و ابگیری بالایی برخوردار هستند از دیگر ویژگی های حوله های تولید شده از ابن الیاف می توان به شست و شوی راحت و خشک شدن سریع ان اشاره کرد دهمچنین از دیگر ویژگی هایی که باعث شده بسیاری از مردم به سمت این نوع حوله ها بروند قیمت مناسب و ارزان ان با توجه به کیفیت بالای ان است.

اما برخلاف حوله هایی که از الیاف پنبه تولید می شوند حوله های تولید شده از الیاف پشم قابلیت شست وشوی راحت را ندارند و در روز های سرد و بارانی ( زمستان و پاییز) خیلی زمان می برد تا حوله خشک شوند و قیمت ان نسبت به حوله های دستی از الیاف پنبه بسیار از قیمت بالایی برخوردار است اما تنها وجه مشترکی که با حوله های دستی پنبه ای دارند این است که قدرت اب گیری و جذب رطوبت ان بسیار بالا است.

حوله های دستی  تولید شده از بامبو انقدر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و لطافت و نرمی ان سبب شده که مناسب با هر پوستی باشد خصوصا پوست های حساس که به بسیاری از مواد الرژی دارند. الیاف بامب وکه در تولید حوله های دستی به کار می رود از خاصیت ضد قارچ و باکتری بر خوردار می باشد و این باعث شده که این حوله ها از محبوبیت زیادی در میان مردم  برخوردار شوند. وزن حوله های تولید شده ار الیاف بامیو در مقایسه با سایر حوله بسیار سبک و کم وزن است پس می تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه شما عزیزان باشد.

فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه
فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه

مواردی که در قیمت حوله ها تاثیر می گذارد؟

از جمله مواردی که تاثیر زیادی بر قیمت حوله ها می گذارد جنس نخ و الیاق به کار رفته در تولید حوله می باشد برای مثال حوله هایی که از صددرصد پنبه تولید می شوند از قیمت بالاتری نسبت به حوله هایی که ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی دارند برخوردار می باشند

کیفیت تراکم و وزن حوله و… مواردی هستند که بر قیمت حوله بسیار تاثیر می گذارند پس در هنگام خرید به این موارد توجه کنید.

فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه
فروش مستقیم حوله دستی های پردیس از کارخانه

امکان طراحی لوگو بر روی حوله های دستی پردیس

طراحی لوگو بر روی حوله یکی از راه های سیار مفید جهت دیده شدن برند و شرکت شما می باشد و امروزه این روش تبلغیانی در بین صاحبان کار و تجارت بسیار رایج شده است زیرا یک روش تبلیغاتی بسیار ماندگار می باشد و در ذهن مشتری کاملا تاثیر می گذارد.انتخاب لوگویی مناسب می تواند به طور غیر مستقیم در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.

مجموعه ما طی تجربه های خود در طول این چند سال و توانایی بالا در طراحی لوگو می تواند بهترین لوگو را برای حوله های دستی طبق طرح و الگوی شما طراحی کند.

طراحی لوگوی شما برای روی حوله و کمک به انتخاب رنگ ایده آل حوله برای بیزینس شما از  وظایف مهم مجموعه می باشد.

سفارش جدیدترین حوله تن پوش با مناسب ترین قیمت را در حوله هما ثبت نمایید.

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله کدام هستند؟

بزرگ ترین تولید کنند گان حوله که از محبوبیت بالایی بر خوردارند و دارای چن سال سابقه در تولید حوله هستند می توان به حوله برق لامع، حوله پارادایس،حوله نر، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله آذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد.

یکی از دلایل محبوبیت این تولید کنندگان این  است که به کیفیت تولید حوله ها بسیار توجه می کنند اولویت کار ان ها رضایت مشتری است هم چنین تنوع در رنگ و طرح در حوله های تولید شده این تولیدکنندگان بسار زیاد است و این سبب شده که برای همگان شناخته شود.

پخش عمده حوله دستی های پردیس به قیمت کارخانه در حوله هما آغاز شد.

ضمانت حوله های دستی پردیس چگونه است؟

تولید کنندگان حوله های دستی به دلیل اینکه از الیاف کامل خالصی در تولید حوله ها استفاده می کنند و حوله هایی با کیفیت را عرضه می کنند از کیفیت کار خود کاملا مطمئن هستند و حوله ها های تولید شده را ضمانت می کنند.

در صورت خرید عمده حوله های دستی در قراردادی که بین طرفین نوشته می شود  این بند درج می شود که خزیداران حوله می توانند حوله ها را  در صورت تغییر ظاهر در رنگ و پرز دهی می توانند مرجوع کنند و وجه پرداختی خود را پس بگیرند این ویژگی  و ضمانت سبب شده که خریداران عمده و هتلداران با خیال راحت تری حوله های دستی را تهیه  کنند.

نحوه خرید حوله دستی های پردیس از کارخانه

با خرید مستقیم حوله های دستی با کیفیت پردیس از کارخانه ،خریدی بدون واسطه را تجربه خواهید کرد قیمت حوله ها از کاراخانه نسبت به قیمت خرده فروشی بسیار مناسب است. در صورت عدم امکان خرید حضوری به صورت مستقیم می توانید برای تهیه حوله های چردیس از طریق وبسایت ما اقدام به خرید کنید و به صورت مستقیم محصول خود را تحویل بگیرید .

برای مشاوره و خرید از سایت با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.