فروش حوله استخری تبلیغاتی با لوگوی درخواستی مشتری و نازل ترین قیمت


حوله استخری تبلیغاتی ترکمن مارال به مشتریان خود این امکان را می دهد تا با سفارش انواع لوگوی مورد نظر خود به راحتی موقعیت های کاری و تجاری خود را تبلیغ کنند.

این تولیدی یکی از بزرگترین تولیدات حوله ای است که ضمن توجه به کیفیت مناسب، محصولات خود را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

حوله استخری تبلیغاتی ترکمن مارال می تواند عاملی جذاب و شگفت انگیز برای بازاریابی و تبلیغات مورد توجه صاحبان مشاغل باشد. زیرا زمانی که این حوله ها در دسترس عموم قرار می گیرند، قدرت ماندگاری بالایی در ذهن افراد دارند.

حوله استخری ناوالس

امروزه حوله ها در طیف‌های گسترده‌ای قرار دارند، که بر حسب فعالیت‌های مختلف در ابعاد، جنس، و طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند.

 

یکی از انواع این محصول حوله استخری است که در اندازه های خاص خود عرضه می شود. حوله های استخر همانطور که از نامشان پیداست در استخرها یا سواحل استفاده می شود.

این محصول تنوع زیادی دارد، برای انتخاب یک حوله با کیفیت و قابل قبول باید به یک سری نکات توجه کرد:

  • اولین نکته مهم برای انتخاب حوله استخری، جنس مرغوب آن است. اگر می خواهید یک حوله استخری خالص و درجه یک تهیه کنید، جنس الیاف پنبه می تواند گزینه مناسبی باشد، ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنید حوله ای که انتخاب می کنید خاصیت آنتی باکتریال دارد تا در عین بهداشتی بودن، این کار را انجام دهد. ایجاد حساسیت پوستی نمی کند.
  • دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید سایز حوله است، بهتر است حوله های استخری حجیم نباشند، حمل آسانی نداشته باشند و علاوه بر جذب رطوبت بدن، بهترین تناسب را با قد شما داشته باشند.
  • وزن حوله: حوله ها با توجه به کاربردشان وزن استانداردی دارند. هر چه وزن حوله بیشتر باشد توانایی جذب آب را دارد زیرا حوله های استخری مدام جابجا می شوند ابعاد آن بزرگ و سنگین نباشد تا در جابجایی آن دچار مشکل نشوید.
  • رنگ حوله استخری بستگی به سلیقه خود مشتریان دارد، انتخاب رنگ های روشن و سفید بهداشتی تر به نظر می رسد زیرا زودتر کثیف بودن آن را مشخص می کند تا برای استفاده بعدی سریعتر تمیز شود.

کیفیت حوله استخری تاثیر بسزایی در دوام و ماندگاری آن دارد، از این رو توجه به این نکته بسیار مهم است تا کیفیت محصول را فدای قیمت های پایین تری که کیفیت پایینی دارند، نکنید.

حوله استخری ناوالس با طرح ها و رنگ های مختلف ضمن در نظر گرفتن تمامی نیازهای مشتریان این امکان را به شما می دهد که حوله هایی با کیفیت و با قیمت مناسب داشته باشید.

حوله های استخری ناوالس قابلیت جذب رطوبت بالایی دارند، بدون پرز هستند و با طراحی در ابعاد و اندازه های مختلف طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

پس اگر به دنبال خریدی مطمئن و ایده آل برای جذب سریع رطوبت بدن خود پس از شنا هستید، با یک حوله نرم، سبک و شیک در رنگ ها و طرح های جذاب. پیشنهاد ما به شما حوله استخر ناوالس است.

اگر شما هم جزو افراد مشکل پسند هستید به شما پیشنهاد می کنیم نگاهی به حوله های ناوالز بیندازید، این برند مطرح تنوع گسترده و منحصر به فردی در محصولات خود دارد که با خرید آن حس بهتری را تجربه خواهید کرد. کیفیت بالا. می توانید مدت زمان بیشتری از محصول استفاده کنید.

حوله استخری ناوالس را می توانید به صورت آنلاین و بدون واسطه، با اصالت تضمین شده، خدمات پس از فروش و تحویل سریع و آسان تهیه کنید.

حوله استخری کارتونی

یکی از ضروری ترین وسایل حمام، حوله است که در مدل ها، اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلف موجود است. یکی از این مدل ها حوله های استخری مقوایی فانتزی است که با توجه به نیاز و سلیقه کودکان در رنگ های شاد و جذاب و در اندازه های مختلف عرضه می شود. طراحی شده.

در انتخاب حوله استخری کودکان باید به چند نکته اساسی و ضروری توجه کنیم:

جنس مرغوب: الیاف حوله باید به گونه ای طراحی شود که بدون پرز و حساسیت زا باشد، به خصوص در حوله های استخری کودکان باید به این نکته دقت شود، زیرا پوست کودکان حساس تر از آن است. از بزرگسالان دارد، بنابراین الیاف پنبه نرم و خواص ضد باکتریایی حوله بسیار مهم است.

قیمت: حوله های استخری کارتونی با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند که کاهش قیمت نهایی محصول می تواند باعث افزایش چشمگیر تقاضای مشتریان شود، اما توجه به این نکته ضروری است که قیمت پایین محصول به تنهایی نمی تواند همیشه ملاک خرید ما باشد، زیرا کیفیت بالای محصول می تواند باعث افزایش قیمت آن شود.
اگر به دنبال خرید حوله های باکیفیت، با مدل های متنوع، شاد و جذاب برای عزیزان خود هستید، مفتخریم که بهترین ها را با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

جذب آب حوله های استخری کارتونی نسبت به سایر حوله ها بسیار سریع و زیاد است، این عامل باعث می شود حوله بوی بدی نداشته باشد و از نظر بهداشتی ایمن باشد، از سرماخوردگی در فصول سرد سال جلوگیری می کند، الیاف آن استفاده در آن باعث ایجاد حساسیت های پوستی می شود. اینطور نیست، این ویژگی بارز حوله های کارتونی باعث محبوبیت و جهانی شدن آن در بین مردم شده است.

برای افزایش عمر حوله، سعی کنید:

حوله را با آب زیاد نشویید زیرا آب داغ به بافت پارچه آسیب می رساند.
حوله های رنگ روشن را همزمان با لباس های رنگی نشویید.
برای خشک کردن حوله بهتر است از نور مستقیم خورشید استفاده کنید.
حوله را در جای مرطوب مانند حمام قرار ندهید، زیرا محیط مرطوب باعث آلودگی و رشد و انتشار میکروب ها می شود.
عرضه حوله های استخری کارتونی به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران رایج شده است چرا که این شیوه فروش به تمامی افراد جامعه این امکان را می دهد که بدون حضور دلال نیاز خود را به نحوی مناسب تامین کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.