خرید جدید ترین حوله میکروفایبر


حوله ارزان شد!!! ،گران نخرید!!! ،خرید جدید ترین حوله میکروفایبر مناسب بازار شب عید آغاز شد!!!،خرید حوله میکروفایبر ،حوله تبلیغاتی ،حوله میکروفایبر چیست؟ ،پارچه حوله ای میکروفایبر ،حوله سر میکروفایبر ،قیمت حوله میکروفایبر مو ،حوله مسافرتی میکروفایبر ،دستمال حوله ای میکروفایبر ،قیمت دستمال میکروفایبر مهسان ،حوله استخری میکروفایبر

حوله های میکروفایبر با حوله های پنبه ای و نمومه جوله های داخل منازل متفاوت میباشد. برای اطلاع از قیمت عمده حوله میکروفایبر در تبریز لطفا کلیک کنید.

حوله ی میکروفایبر

خرید حوله میکروفایبر


حوله میکرو فایبر
یکی از انواع حوله های است که در بازار استقبال خوبی از آن شده است ،که از الیاف خاصی تولید میشوند و مانند پارچه حوله ای های دیگر نیستند.
اگر بخواهیم به صورت تخصصی موضوع را باز کنیم در واقع میکروفایبر یکی از پلی استر ها و نایلون ها میباشد که در ساخت پارچه به کار گرفته میشوند.

حوله میکروفایبر چیست؟

خرید حوله میکروفایبر

زمانی که میکروفایبر ها در یک نوع پارچه به کار گرفته میشوند میتوانند سطحی ایجاد کنند که رطوبت و گرد و خاک را جذب خود کنند.
از طرفی پلی آمیدی که در میکرو فایبر وجود دارد دارای بار الکتریکی استاتیک و مثبت است که میتواند ذرات خاک را به خود جذب کند.
میدانید چرا؟
چون ذرات خاک دارای بار الکتریکی منفی هستند و به میکروفایبر که دارای بار مثبت است جذب میشوند.
اما مزیت آن ،این است که پس از جذب گرد و خاک ،در نظافت بعدی اثری از گرد و خاک در حوله نمیباشد که این نکته بسیار حائز اهمیت میباشد.
حوله میکرو فایبر به دلیل وجود نایلون قدرت جذب بالایی دارد و میتواند در مواقعی تا ۸ برابر وزن خود آب جذب کند.
حوله میکروفایبر در منافظ کوچک نیز راحت تر وارد میشود میتواند بهتر از وسایل دیگر نظافت در آن محل را ایجاد کند.

پارچه حوله ای میکروفایبر

خرید حوله میکروفایبر

حوله های میکروفایبر قبل از برش و دور دوزی یک طاقه حوله میباشد.
تولید کننده های حوله میکروفایبر اغلب جدا از استفاده برای تولید محصولات خود ،برای کسانی که خود کار آفرینی میکنند و مشغول تولید انواع حوله میکروفایبر نیز هستند پارچه های حوله ای خود را در عرض های ۱۶۰ سانتی متر عرضه میکند تا خود کار آفرین با خلاقیت خود نسبت به ابعاد و طرح مورد نظرش اقدام به برش کند.
جهت خرید و فروش پارچه حوله ای میکروفایبر میتوانید هم اکنون با مشاوران ما تماس بگیرید تا پس از اطلاعات کافی اقدام به خرید پارچه حوله ای میکروفایبر نمایید.

حوله سر میکرو فایبر

خرید حوله میکروفایبر

همانطور که گفتیم حوله میکروفایبر برای جذب آب بسیار قوی تر از حوله های معمولی عمل میکنند.
امروزه حوله های میکروفایبر ی تولید شده که مختص خشک کردن سر و موی سر میباشد چرا که ابعاد ان کاملا مختص سر انسان میباشد.
حوله های میکروفایبر که برای خشک کردن سر استفاده میشوند اگر درست نگهداری شوند میتواند تا بیشتر از یکسال مقاوم باشند و برای خشک کردن سر نیاز به حوله دیگر نباشد.
از طرفی چون حوله های میکروفایبر ۱۰۰برابر از تار مو نازک تر است میتواند بدون آسیب به مو ریشه مو ،موی سر را سریع تر از قبل و نسبت به حوله های دیگر خشک کند.

قیمت حوله میکروفایبر مو

خرید حوله میکروفایبر

قیمت حوله میکروفایبر مو تحت تاثیر عوامل و فاکتور های متعددی است. با توجه به اطلاعاتی که مربوط به حوله میکروفایبر در مورد خشک کردن موی سر دادیم به این نتیجه میرسیم حوله های میکرو فایبر میتواند بخشی از خشک کردن بدن ما را به عهده بگیرد.
به همین علت است که حوله میکروفایبر مو بخشی از سهم بازار را برای خرید فروش حوله در بر گرفته.
اکنون اگر قصد خرید و یا فروش حوله میکروفایبر را دارید و قیمت این محصول یکی از دقدقه های شما ست میتوانید همین حالا با مشاوران مجموعه تولیدی حوله هما که راه های ارتباطی آنان در سایت موجود میباشد تماس برقرار کنید و از قیمت این محصول در تولیدی حوله هما که پایین ترین قیمت را در اختیار شما قرار میدهد مطلع شوید و خرید خود را انجام دهید.

حوله مسافرتی میکروفایبر

خرید حوله میکروفایبر

حوله های میکروفایبر پس از اینکه در نوع دستی روانه بازار شد مردم متوجه کیفیت و موارد استفاده آن شدند و حتی در برخی موارد به جای حوله های معمولی از آن استفاده کردند. که استقبال به نظر خوبی از ان شد
یکی از موارد استفاده آن ،استفاده در مسافرت ها میباشد چرا که قبلا باید از حوله های معمولی که وزن و حجم زیادی را نسبت به حوله های میکروفایبر میگرفت استفاده میکردند اما اکنون حوله هایی از جنس میکروفایبر با ابعادی مناسب برای مسافرت تولید شده که بسیار مناسب میباشد.
شرکت تولیدی حوله هما نیز این پیشنهاد را به شما میدهد که اگر جای کافی برای وسایل در ندارید از حوله های میکروفایبر استفاده کنید.

دستمال حوله ای میکروفایبر

خرید حوله میکروفایبر

حوله های میکروفایبر در موارد زیادی استفاده دارد.
حوله های میکروفایبر علاوه برا جذب بالا لطافت بسیار خوبی دارد به طوری که زمانی که از آن استفاده میکنیم و آن را در دست میگیریم بسیار حس عالی و مثال نزدنی در انسان به وجود می آید طوری که شاید هیچ وقت از استفاده کردن ان ها برای نظافت خسته نشویم که خود این امر ،امر بسیار مهمی است چرا که باعث میشود حتی نطظافت محل سریع تر انجام شود و از هدر رفت وقت جلوگیری شود.
اما اگر حتیس برای یکبار از حوله های میکروفایبر نیز استفاده کرده باشید متوجه خواهید شد که این نرمی و لطافت شاید در اصلا در حوله های دیگر وجود نداشته باشد.

قیمت دستمال میکروفایبر مهسان

خرید حوله میکروفایبر

دستمال های میکروفایبر یکی از نیاز های عامه مردم و به خصوص خانم خانه دار ،کارواشی ها ،مرکز بهداشتی و… شده است.
دستمال های میکرو فایبر مهسان نیز یکی از برند های شناخته شده در دستمال ها میکروفایبر شده است.
بدلیل نوسانات موجود در بازار متاسفانه نمیتوانیم قیمت این محصول را هر لحظه منتشر کنیم اگر قصد خرید این محصول را دارید میتوانید هم اکنون با شماره هایی که در سایت گذاشته شده تماس برقرار کنید و از قیمت این محصول مطلع شوید و همینطور عذرخواهی ما را بابت عدم درج قیمت پذیرا باشید.

حوله استخری میکروفایبر

خرید حوله میکروفایبر

همانطور که به آن قبل تر نیز پرداختیم حوله هایی که از جنس میکرو فایبر باشند به دلیل وجود الیاف پلی استر و نایلون و همینطور نازک بودن آن بسیار نرم لطیف هستند
همینطور این حوله ها برای کسانی که آلرژیک دارند نیز مناسب است.
یکی دیگر از موارد استفاده از حوله میکروفایبر در استخر ها می باشد با این تفاوت که ابعادشان همانند حوله های استخری و یا حوله های حمامی هستند.
این محصول نیز به دلیل لطافت و نرمی موجود در دوطرف حوله از فروش بالایی برخوردار میباشد.
مجموعه تولیدی حوله هما این افتخار را دارد که با سال ها تجربه و تخصص در این زمینه اقدام به تولید و عرضه انواع حوله های میکروفایبر نموده تا هموطنانمان با کیفیت این محصول توسط تولیدی هما بیشتر آشنا شوند.

نمایندگی خرید حوله میکروفایبر به صورت آنلاین

نمایندگی خرید حوله میکروفایبر

خرید حوله میکروفایبر در سرتاسر جهان همانند دیگر کالا ها و محصولات به روش های مختلفی و از طریق فروشگاه های متنوعی صورت می گیرد. فروشگاه ها، نمایندگی ها، کارخانه های تولید کننده، مراکز خرید بزرگ و کوچک و عمده فروشی ها از جمله مکان های عرضه کننده حوله میکروفایبر می باشند. امروزه روش هایی از خرید وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان خریدی مقرون به صرفه داشت.

در گذشته اغلب افراد برای خرید کالا هایی این چنین باید هزینه های زیادی را پرداخت می کردند زیرا از طریق واسطه ها و دلالان آن ها را تهیه می کردند. خرید مستقیم از کارخانه تولیدی و خرید از نمایندگی ها روش هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان حوله میکروفایبر را با قیمت تولیدی خریداری نمود. شما به واسطه اینترنت می توانید به طور مستقیم با تولید کننده ها از دور ترین نقطه مکانی ارتباط برقرار کرده و حوله مورد نظر خود را با قیمت تولیدی خریداری نمایید. امروزه روش های خرید مستقیم از کارخانه تولیدی و یا نمایندگی ها به صورت آنلاین و غیر حضوری بسیار مورد استقبال خریداران حوله های میکروفایبر می باشند.

نکته مهم و قابل توجه در مورد خرید های اینترنتی، دسترسی به سایت ها و فروشگاه های آنلاین معتبر می باشد. مجموعه تولیدی حوله هما امکان خریداری انواع حوله ها از جمله حوله میکروفایبر را با قیمت تولیدی و با کیفیتی بسیار بالا فراهم نموده است. با خرید از درب کارخانه تولیدی می توان واسطه ها را حذف نمود و هم چنین فروش بالای حوله میکروفایبر را سبب شد. خریداران گرامی جهت اطلاع از قیمت حوله میکروفایبر مو و اطلاع از قیمت خرید حوله استخری میکروفایبر از طریق راه های ارتباطی درج شده در پایان این مطلب با ما تماس بگیرند.

گرماژ پارچه حوله میکروفایبر

پارچه حوله آشپزخانه

خرید و فروش پارچه حوله میکروفایبر نسبت سایر حوله ها و پارچه های حوله ای قابل توجه است. همینطور تفاوت ها و البته تنوع بالایی در مشخصات این پارچه ها دارد. پارچه ها کلا یا گرد بافت هستند و یا تخت بافت ، پارچه حوله میکروفایبر هم به همین صورت هست. هر دو مدل آن در بازار وجود دارد. تولیدی حوله هما نیز هر دوی این مدل هم گرد بافت و هم تخت بافت بافت را تولید دارد.

مشخصات پارچه حوله میکروفایبر تخت بافت: عرض طاقه ۱۵۰ سانتی متر ، متراژ هر کیلو حدود ۲۴۰-۲۴۵ سانتی منر ، کل طاقه نیز حدود ۷۰ متر و وزن طاقه هم حدود ۳۰ کیلو میباشد.
مشخصات پارچه حوله ای میکروفایبر گرد بافت : عرض طاقه ۱۶۰سانتی متر ، متراژ هر کیلو حدود ۳۰۰ سانتی منر ، کل طاقه نیز حدود ۷۵ متر و وزن طاقه هم حدود ۲۵کیلو میباشد.
جهت اطلاعاتان یاداوری کنم که منظور از کتن بافت همان تخت بافت میباشد. 

خرید و فروش پارچه حوله میکروفایبر به صورت طاقه ای انجام میشود. اکثرا پارچه حوله گرد بافت در ۴ رنگ بافته میشود خرید و فروش آن نیز کمترین حالت در یک سری رنگ یعنی ۴ رنگ به فروش میرسد و کمتر از این تعداد برای ما متاسفانه مقدور نیست. ولی پارچه حوله تخت بافت به این صورت که کمترین تعداد سفارش ۱ رنگ از یک طاقه میباشد.

تولید کننده حوله میکروفایبر

حوله میکروفایبر امروزه در موارد گوناگونی استفاده میشود. متانند حوله میکروفایبر مو ، حوله استخری میکروفایبر ، حوله دستی میکروفایبر ، حوله تن پوش میکروفایبر و… یکی از علت هایی که این حوله مورد استقبال قرار گرفته وزن کم این حوله است. از طرفی با توجه به وزن پایین این حوله ، حجم این حوله نیز بسیار کمتر از سایر حوله ها میباشد. طوری که اکثرا این حوله ها را با نام حوله مسافرتی نیز میشناسند.

با توجه به ججم استقبال از این محصول تولید کننگان مرتبط با این موضوع تصمیم به تولید این محصول گرفته اند. به علت شباهت زیاد این محصول به حوله های دست و صورت و… اما متاسفانه در موفق به تولید این محصول نشده اند. اینقدر اساقبال از این محصول زیاد بود که تا مدتی تاجران کشور اقدام به واردات این محصول به صورت پارچه و یا حتی حوله های آماده کردند. پس گذشت مدتی مهندسان ایرانی با طراحی و تولید دستگاه نساجی برای بافت حوله میکر.فایبر اقدام کرده اند. اما تنها مورد که کار را ناقص گذاشته بود نخ این محصول بود. نخ این حوله بسیار خاص و متفاوت با سایر نخ های موجود در کشور بود.

امرئز در کشور ما تولید کننده حوله میکروفایبر با از نخ های وارداتی برای تولید این حوله استفاده میکنند یا نخ های ایرانی . اما چون این نخ دقیقا با نخ حوله میکرو متفاوت میباشد نتیجه این محصول دقیقا آن چیزی نیست که در تصورات مردم میباشد و مشابه با حوله های میکروفایبر چینی است. به علت مشابه بودن این محصول با محصول چینی اکثر خریداران این حوله را برای تولید دستمال های آشپزخانه میکروفایبر استفاده میکنند.

برای اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاوران حوله هما تماس بگیرید تا از اختلاف قیمت ما با دیگر تولید کنندگان مطلع شوید و خرید خود را با پایین ترین قیمت انجام دهید.
انشالله خداوند طرفین را خیر دهد.”

 

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.