حوله ارزان شد!!!+پایین ترین قیمت فروش پارچه حوله ای در تهران


گران نخرید!!! ،حوله تبلیغاتی ارزان شد!!! ، تنها با کمترین مبلغ سفارش خود را ثبت کنید ،شایسته بهترین ها باشید ،فروش پارچه حوله ای ،کارخانه های حوله بافی کجا هستند؟ ،مهم ترین شاخصه فنی پارچه حوله ای؟ ،پارچه های حوله ای به چه صورت هستند؟ ، پارچه حوله برای چه کسانی است؟ ،مرکز فروش پارچه حوله ای در تهران ،قیمت پارچه حوله ای کیلویی ،خرید پارچه حوله ای متری ،خرید اینترنتی پارچه حوله ای ،قيمت پارچه حوله اي ،پارچه حوله ای تبریز ، پارچه حوله ای برای لباس ،پارچه حوله ای متری چند؟
برای اطلاع از لیست قیمت انواع حوله برق لامع تهران در بازار اینجا کلیک کنید.

پارچه های حوله ای به چه صورت هستند؟

فروش پارچه حوله ای

پارچه های حوله ای ،پارچه هایی هستند که از جنس حوله باشد و آبگیری بالایی داشته باشند.
در واقع همین خاصیت آبگیر بودن پاره های حوله ای سبب شده تا در موارد زیادی کاربرد پیدا کند.
پارچه های حوله ای اغلب به صورت
پارچه حوله ای کیلویی
پارچه حوله ای طاقه ای
پارچه حوله ای متری
پارچه حوله ای به صورت تعداد تک
به فروش میرسند.

فروش پارچه حوله ای


پارچه حوله ای نیز انواعی دارد که هرکدام نیز در موارد خاصی استفاده و مصرف میشوند مانند:
میکروفایبر
یکبار مصرف
بیمارستانی
و…
بهتر است بدانید که پارچه حوله ای در برای تولید چه اقلامی استفاده میشوند:
حوله دستی
حوله تن پوش
حوله پالتویی
حوله آشپزخانه
حوله استخری
حوله تبلیغاتی
حوله هتلی
و…

کارخانه های حوله بافی کجا هستند؟

فروش پارچه حوله ای

حوله بافی و کلا صنعت حوله در دو شهر ایران بسیار رواج یافته و مشهور شده به صورتی که نام مکان آن شهر ها مرجع هایی برای خرید و فروش این محصول با ارزش شناخته میشود.
یکی از این دو شهر معروف ، یکی شهر خمینی شهر در استان اصفهان میباشد که از قبل انقلاب تا کنون صنعت حوله بافی در این شهر رواج بسیار زیادی پیدا کرده به طوری که تاجران و خریداران پارچه حوله ای و محصولات حوله ای این شهر را به عنوان یکی از شهر های مرجع خرید و فروش پارچه حوله ای و محصولات حوله ای میدانند.
شهر دیگر نیز که گفتیم این صنعت یعنی صنعت نساجی حوله بافی رواج پیدا کرده تبریز است که حرف برای گفتن زیاد دارد.
با ما همراه باشید.

پارچه حوله ای تبریز

فروش پارچه حوله ای

تبریز از گذشته تاکنون به دلیل مکان جغرافیایی که دارد و همینطور نسبت به خمینی شهر اصفهان فاصله کمتری با مرز دارد و توانسته است در این صنعت پیشرفت زیادی داشته باشد.
و در این میدان حرف برای گفتن داشته باشد که برند های بزرگی در آنجا مشغول فعالیت هستند مانند حوله بر ق لامع.
کارخانه های حوله بافی که در تبریز مشغول فعالیت حوله بافی و پارچه حوله ای هستند برای فروش محصولات خود در شهر های بزرگی مانند تهران که در مرکز کشور قرار دارد و نیز پایتخت کشور نیز میباشد نمایندگی هایی برای فروش محصولاتشان دارند.

مرکز فروش پارچه حوله ای در تهران

فروش پارچه حوله ای

بیشتر پارچه حوله ای هایی که در کشور بافته میشوند و در کشور عرضه و به فروش میرسند در دو شهر ی که در زمینه صنعت حوله بافی حرف اول را میزنند تولید میشوند اما فروش محصولاتشان فقط در این دو شهر انجام نمیشود.
هر یک از کارخانه ها و کارگاه های تولید حوله و پارچه حوله ای برای فروش محصولاتشان نمایندگی در سراسر کشور ایجاد میکنند تا بتوانند محصولاتشان را در سراسر کشور عرضه کنند و به فروش برسانند.
یکی از این شهر های بزرگ تهران میباشد که یکی کلان شهر های کشور ایران میباشد.
از طرفی تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور میباشد مردم برای کار و دیگر موارد به تهران مهاجرت میکنند.
و وجود مردم باعث میشود تا یک سوم خرید فروش های کشور در پایتخت یعنی تهران باشد.
به همین علت بیشتر مراکز فروش پارچه حوله ای در تهران میباشد.

پارچه حوله ای برای لباس

فروش پارچه حوله ای

همانطور که مستحظر هستید پارچه حوله ای استفاده های متعددی دارد یکی از استفاده هایی که دارد در صنعت لباس و پوشاک است.
میپرسید چرا؟
با ما همراه باشید.
امروزه لباس و پوشاک چه زنانه و چه مردانه و چه در انواع و اقسام لباس ها روز به روز در حال تغیر و عوض شدن میباشد و همیشه روال به این صورت بوده که محصولات جدید بهتر از محصولات سابق و قبلی بوده و به قول امروزی ها محصولات جدید روی مد هستند.
بعضی از همین فعالان طراحی لباس بخشی از لباس را حوله انتخاب میکنند تا نتیجه کار و پوشاکشان بهتر و زیبا تر بشود.
منظور از استفاده کردن حوله در لباس همان استفاده از پارچه حوله ای است.
جهت خرید و فروش این محصول هم اکنون با ما تماس بگیرید.

قیمت پارچه حوله ای کیلویی

فروش پارچه حوله ای

شاید از خود بپرسید مگر پارچه حوله ای با واحد کیلو فروخته میشود؟
یکی از دلایلی که پارچه حوله ای به صورت کیلویی فروخته میشود این است که به صورت تناژبالا رد و بدل میشود.
دلیل بعدی این است که هر پارچه حوله ای گرماژ مخصوص خودشو داره و بر اساس هر گرماژ ،یک کیلو حوله تعداد متر متفاوتی پارچه حوله ای میدهد.
پس قیمت پارچه حوله ای کیلویی را گرماژ پارچه معین میکند.
گرماژ پارچه حوله از ۳۲۰ گرم بر متر شروع میشود تا ۶۸۰ گرم بر متر.
خب پس حتما حوله های با گرماژ بیشتر قیمت یک کیلو پارچه حوله ای بیشتری دارد.
و حوله های با گرماژ پایین تر با قیمت پایین تری دارند.
به دلیل نوسانات بوجود آمده در بازار کشور متاسفانه نمیتوانیم قیمت در این خبر درج کنیم جهت دریافت آخرین قیمت پارچه حوله ای با ما در تماس باشید.

خرید پارچه حوله ای متری

فروش پارچه حوله ای

همانطور که گفتیم پارچه حوله ای به صورت کیلیویی معامله میشود.
اما در بعضی از موارد که ملاک خرید تنها متر است فروشنده مجبور میشود طاقه های پارچه حوله ای که اغلب در عرض ها ۱۰۰ و ۱۴۰ سانتی متر هستند باز کند و حساب کند برای مثال که قیمت یک کیلو پارچه حوله ای با گرماژ ۵۰۰ با طاقه هایی که عرض ۱۰۰ سانتی متر هستند ۲ متر حوله میشود.
جهت خرید و فروش این محصول هم اکنون با ما تماس بگیرید و پس از اطلاعات کافی با خرید خود را انجام دهید.
امید به آنکه با خرید از مجموعه تولیدی حوله هما بهترین خرید را تجربه کرده باشید.

قیمت پارچه حوله کیلویی در مشهد

سفارش عمده حوله تن پوش در مشهد

پارجه حوله کیلویی در مشهد ، تهران و سایر شهر ها بسیار پرطرفدار میباشد. فروشندگان داخل فروشگاه ها حوله متری را به صورت متری به فروش میرسد. ولی فروشندگان حوله متری ، پارچه حوله ای را از تولید کننده به صورت کیلویی خرید میکنند. اکثر پارچه حوله ای ها در ابعاد ۱۴۰ سانتی متر عرض و ۱۸۰ سانتی متر طول یک کیلو پارچه حوله ای میشود. همینطور بعضی از پارچه های حوله ای در ابعاد ۱۵۰ سانتی متر عرض و ۱۷۰ سانتی متر طول معادل یک کیلو پارچه حوله ای میشود.

قیمت پارچه حوله کیلویی در مشهد با مولفه های گوناگونی مشخص میگردد مانند جنس نخ ، جنس رنگرزی استفاده شده در رنگ حوله و… تعین میکند. با توجه به این که در مشهد تولید کننده پارچه حوله ای وجود ندارد ، میتوانید برای تهیه پارچه حوله در شهر دیگر اقدام کنید. همینطور میتوانید یرای استعلام قیمت پارچه حوله کیلویی از شرکت تولیدی حوله هما ارتباط بگیرید و پس از مشاوره با مشاوران حوله هما پارچه حوله کیلویی بخرید. همانطور که قبلا هم گفتم با توجه به اینکه فروشنده اصلی پارچه حوله ای در مشهد وجود ندارد اما همچنان از نظر قیمت صرفه خرید از شرکت تولیدی مانند حوله هما میباشد که در مشهد فغالیت ندارد اما میتواند اجناسش را به مشهد ارسال کند. با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی پارچه حوله ای

فروش پارچه حوله ای

خرید و فروش پارچه حوله ای تخصص ماست.
مجموعه تولیدی حوله هما با داشتن سال ها تجربه در زمینه صنعت حوله بافی و داشتن تخصص فراوان که هر تولید کننده ای آن را دارا نیست توانسته قدم بلندی در راستا تولید حوله و پارچه حوله ای بردارد.

کارخانه مجموعه تولیدی حوله هما در اصفهان میباشد.

سایت مجموعه تولیدی حوله هما www.holehoma.ir میباشد.

حوله و پارچه حوله ای از دو روش بالا به فروش میرسند و برای ما تفاوتی ندارد که از کدام روش برای خرید استفاده میکنید چرا که در هر دو به قیمت کارخانه و تحویل درب کارخانه میباشد.
اما مشتریانی که نمیتوانند وقتشان را صرف خرید حضوری کنند میتوانند به صورت اینترنتی از مجموعه ما خرید کنند.
و روال کار نیز همانند خرید حضوری انجام میشود.
باشد که از خرید کردن در مجموعه هما راضی باشید.

مزایای خرید پارچه حوله ای از مجموعه تولیدی حوله هما

قیمت فروش پارچه حوله ای

پارچه حوله ای یکی از انواع پارچه هایی است که در جهت تولید کالا ها و محصولات دیگر تولید می شود. مهم ترین محصولی که با استفاده از این نوع پارچه ها تولید می شوند حوله ها هستند. حوله کالایی ضروری و مهم در زندگی همه ما انسان ها می باشد که با استفاده از جنس های مختلفی تولید می شود. پارچه هایی که در تولید حوله ها استفاده می شوند از جنس های مختلفی هستند.

مجموعه تولیدی حوله هما یکی از ده ها تولید کننده پارچه های حوله ای و انواع حوله ها در ایران است که مرغوب ترین محصولات را تولید نموده و توزیع می کند. خرید از این مجموعه برای مشتریان دارای مزایایی است که به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد. خرید انواع حوله و پارچه حوله ای با قیمتی پایین تر از قیمت بازار از مزایای مهم خرید از این تولیدی می باشد. تمامی محصولات این مجموعه دارای کیفیت بالایی بوده و با استفاده از درجه یک ترین مواد اولیه و متریال تولید شده اند.

این مجموعه امکان خرید مستقیم انواع حوله ها و پارچه حوله ایی را برای مشریان فراهم نموده است. بنابراین خریداران می توانند با خیالی راحت بهترین محصولات را با کیفیتی عالی و قیمت تولیدی خریداری کنند. فروش پارچه حوله ای در تولیدی حوله هما بدون حضور هر گونه واسطه و دلالی صورت می گیرد.

مهم ترین مسئله در خرید هر نوع پارچه ایی، اطمینان از معتبر بودن فروشگاه عرضه کننده مورد نظر و کیفیت محصولات آن ها می باشد. شما می توانید بهترین حوله ها را بدون این که نیازی به حضور در فروشگاه داشته باشید از طریق تولیدی حوله هما به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

این مجموعه با سال ها تلاش و کسب تجربه در زمینه تولید انواع حوله ها و پارچ های حوله ایی، رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

 

قیمت پارچه حوله پالتویی ارزان و با کیفیت

حوله تن پوش عمده در تهران

قیمت پارچه حوله پالتویی با دو مولفه مهم مشخص میشود که در قیمت بسیار تاثیر گذارد. اولین نکته که مهمترین نکته میباشد نوع نخ حوله هست. زیرا نوع نخ علاوه بر تاثیر مستقیمی که در قیمت جنس میگذارد بر روی کیفیت نیز بسیار تاثیر گدار است. مولفه بعدی که آن هم در قیمت پارچه بی تاثیر نیست ، نوع رنگرزی حوله میباشد. رنگرزی در تعین قیمت پارچه حوله بسیار مهم میباشد و همینطور اختلاف کیفیت زیادی بین جنس ارزان و گران رنگ ها وجود دارد. در ضمن در رنگرزی ری اکتیو که قیمت تقریبالایی دارد اما بسیار با کیفیت است. قیمت رنگ تبره از رنگ های روشن بسیار بیشتر میباشد.

برای مثال در ۵ مرداد سال ۱۴۰۱ قیمت پارچه حوله پالتویی که از جنس نخ متوسطی تولید شده باشد و و همینطور جنس رنگ در رنگرزی متوسط باشد کیلویی حدودا ۲۳۰ هزار تومان میباشد. این یک کیلو معادل است با مساحت پارچه به ابعاد ۱۴۰ سانتی متر عرض و ۱۸۰ سانتی متر ظول. مشخصات این حوله عبارتست از نخ اپن اند نمره ۲۰ دو لا تابیده شده تخت بافت ، مخمل خورده و رنگرزی مستقیم. در مقابل قیمت پارچه حوله ای که در ابعاد ۵۰ سانتی متر عرض و ۱۶۰ سانتی متر طول معادل یک کیلو میشود. که دارای این مشخصات میباشد: نخ رینگ ، نمره ۲۰ دو لا تابیده شده ، غیر مخمل و رنگرزی ری اکتیو. که قیمت هر کیلو حوله برای رنگ های روشن ۲۵۵ هزار تومان است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران حوله هما در ارتباط باشید.
انشالله خداوند طرفین را خیر دهد.”

امکان ارسال دیدگاه جدید وجود ندارد.