حوله استخری تبلیغاتی بزرگ

قیمت حوله تبلیغاتی

یکی از ضروری ترین اقلام فردی حوله ای است که از انواع دست و صورت، بدن و استخر شنا تهیه می شود و برای خشک کردن بدن پس از شستشو و حمام استفاده می شود و امروز نمونه های بزرگ برای کسب و کارها و مؤسسات مختلف طراحی و چاپ می شوند

. این حوله ها از الیافی تولید می شوند تا قدرت جذب اب بالایی داشته باشند و همچنین هیچ گونه حساسیت به پوست ایجاد نکنند و از انجا که برخی از افراد و مصرف کنندگان حوله استخر پس از خشک کردن و تمیز کردن بدن خود هیچ اقدام مناسبی انجام نمی دهند، رطوبت و تاریکی درون حوله باعث می شود محیط مناسب برای رشد انواع قارچ ها شود و با استفاده مجدد از این حوله باعث می شود که این امکان تبدیل به قارچ و ایجاد زخم شود، بنابراین تولید کننده تصمیم می گیرد حوله ضد قارچ بدوزد.

قیمت حوله تبلیغاتی با ارزانترین قیمت

حوله های مدرن به روش های بزرگ و کوچک برای حمام یا شستن دست و صورت استفاده می شود و برخی از نمونه های بزرگ نیز برای استخر شنا و استفاده از ساحل استفاده می شود.

این حوله ها از مواد اولیه و پارچه های مختلفی تهیه می شوند که برخی از انها ممکن است از پنبه و الیاف پنبه تولید شده باشد که قدرت جذب خوبی دارند و برخی از انها با استفاده از مواد پلیمری و پلی استر تولید می شود که دوام بیشتری دارند و عمر بیشتری دارند، اما برخی از این محصولات دارای ظرفیت جذب بالا نیستند و این الیاف می تواند برای جذب پنبه و ایجاد ان با دوام استفاده شود. حوله‌های استخر بزرگ که برای تبلیغات مختلف با نام‌ها و عنوان‌های خاص یا داستان‌سرایی استفاده می‌شوند، در مدل‌های مختلف مردانه، زنانه، زایمان بچه، پسران و دختران تولید می‌شوند. ان ها برای هر سلیقه و سلیقه و نقاشی های هر فرد چاپ می شوند تا محصول مورد علاقه همه باشد.

این معمولا با نقاشی و تصاویر از عروسک، گل و منظره و غیره و مدل‌های بچه گانه ان با شخصیت‌های کارتونی، حیوانات و غیره ارائه می‌شود و مدل‌های مردانه و زنانه ان می‌توانند طرح‌های مختلفی داشته باشند که با استفاده از مدل‌های خاص این محصول تولید می‌شوند.

این حوله دارای طیف های رنگی مختلفی هستند که می توانیم به سفید، صورتی، ارغوانی، قرمز، ابی کم رنگ، نارنجی و غیره اشاره کنیم.

ان‌ها مدل‌های مختلفی برای پسران با رنگ‌های سفید، قهوه ای، خامه، ابی تیره، سبز یا مدل‌های دیگری دارند که بر اساس سلیقه افراد انتخاب می‌شوند.

یکی از مدل های محبوب برای این حوله ها، نمونه های راه راه و چکر است که در رنگ های مختلف تولید می شوند و برای مدل های زن و مرد موجود است و هر فرد می تواند از این محصول استفاده کند.

قیمت حوله تبلیغاتی

حوله استخری بزرگ

اکثر افراد علاقه مند به شنا یک حوله استخری بزرگ پوشیده اند که هنگام پایان شنا و خروج از استخر از ان استفاده می کنند و سپس از ان برای خشک کردن بدن خود و قرار دادن ان در یک جای خوب زیر افتاب برای خشک و ضد عفونی کردن استفاده می کنند.

این حوله ها از نظر بافت با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از طراحی‌های ان‌ها با ارم و نام تجاری حکاکی شده‌اند. در برخی از طرح‌های ان‌ها بافت تغییر کرده و نام و نام تهیه‌کننده به عنوان یک طراحی مد روز در نظر گرفته شده است.

یک مدل محبوب از این حوله ها برای هر سنی یک طرح رنگین کمانی است که اندازه ها و مدل های مختلفی دارد. برای هر فردی از سال تا سال و براساس نوع پارچه ای که در بازار به قیمت های گوناگون فروخته می شود، قابل استفاده است.

قیمت حوله تبلیغاتی با درج رایگان لوگو

مدلهای دخترانه این محصول با طرح‌های بسیار جذاب ساخته و بافته شده‌اند و یک حوله کلاه برای خشک کردن سر استفاده می‌شود. کودک می تواند با استفاده از این کلاه، موهای خود را خشک کند و به این ترتیب حوله می تواند مقادیر زیادی اب جذب کند و بدن را به طور مناسب خشک کند.

این حوله ها در طرح های عروسکی، مزرعه، ماه و ستارگان، ایموجی و نقاشی های مختلف ساخته شده اند و می توانند کودکان را جذب کنند و والدین را تشویق کنند که حوله را برای استفاده بخرند.

حوله های استخری مردانه به عنوان یک یا دو قطعه فروخته می شود که در مدل های بسیار متفاوتی از پارچه های بافته شده ساخته می شود و با بهای متفاوتی در سراسر بازارهای کشور فروخته می شود. بسیاری از مردم به دلیل خصوصیت بسیار خوب از انان استقبال کرده‌اند.

نیم تنه بزرگ که بخش پایینی است، برای خشک کردن بدن استفاده می شود و قسمت کوچک و بالایی ان برای خشک کردن مو و صورت استفاده می شود. در نتیجه، دنباله ان بسیار بزرگ است و در بازار بالایی به فروش می رسد.

یکی از معتبرترین مراکز توزیع و فروش انواع حوله های استخری، حوله های زیر و سایر محصولات موجود در مجموعه کسب و کار این است که در این حرفه سال ها کار کرده است و توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت، مشتریان را راضی کند. تمام محصولات با تنوع بسیار زیاد در وب سایت این مجتمع در دسترس هستند به طوری که مشتریان می توانند به انها مراجعه کنند و مدل های خود را در صورت تمایل انتخاب کنند. برای انجام این کار، انها فقط سفارش محصول را ثبت می کنند تا محصول در اسرع وقت به انها ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.