ارائه پارچه حوله ای آشپزخانه


صنعت نساجی از لحاظ اشتغال زایی در رده های اول است که حوله بافی یکی از شاخه های نساجی می باشد که با بافتن تار و پود به انظمام نخ پرزدار      می انجامد. یکی از این نوع حوله ها پارچه حوله ای اشپزخانه است که حوله پارچه ای یکی از ابزارهای ضروری برای آشپزخانه محسوب می شود که باید در جنس و طرح آن دقت به عمل آورد این وسیله علاوه برای تمیزکردن سفره،گاز ،کابیت ، میز ناهارخوری  و آشپزخانه کاربرد دارد طرح زیبای آن در زیبایی فضای آشپزخانه که به دیوار آشپزخانه وصل می شود موثر است. در این مقاله در مورد مصارف متنوع و طرز خرید و تهیه آن صحبت خواهیم کرد.

ارائه پارچه حوله ای آشپزخانه

مصارف متنوع از پارچه حوله ای

مصارف متنوع از پارچه حوله ای مراکزمصارف  پارچه حوله ای شامل:

  1. رستوران ها 
  2. ادارات و شرکت ها
  3. مراکز فرهنگی
  4. بیمارستانها،مراکز بهداشتی،زیبایی و مراکز دیگر مربوط به بهداشت
  5. مساجد
  6. منزل مسکونی

تجیزات و ماشین آلات تولید پارچه حوله ای شامل:

  1. ماشین چله نشین
  2. دیگ بخار
  3. چرخ خیاطی
  4. دستگاه برش
  5. ماسوره

طرح پارچه برای هر کدام از این مرکز متفاوت است و دارای رنگ های مختلفی می باشد باید توجه داشت که پارچه حوله ای آشپزخانه می تواند زبرتر و دارای رنگ های شادتری باشد اما همین پارچه در مراکز بهداشتی باید نرم تر و دارای رنگ ملایم تری باشد. شما می توانید برای خرید به سایت مراجعه کنید و از تنوع رنگ ها مطلع گردید و از خرید اینترنتی بهره ببرید.

خرید پارچه حوله ای آشپزخانه از کارخانه

خرید پارچه حوله ای آشپزخانه از کارخانههمانطور که گفتیم نساجی یکی از صنایع اشتغال زا می باشد که یکی از شاخه های نساجی پارچه حوله ای است  نخ پنبه ای به کار رفته در حوله یکی از پرکاربرترین نوع نخ ها می باشد حوله هایی که در هتل به کار می رود ساده و بدون زرح است و بیشتر آن سفید است اما حوله ای که در آشپزخانه به کار می رود رنگی و زرح دار است که در کارخانه با نخ رنگی بافندگی شده است و یا در دیگ بخار رنگ گرفته است که در هر دو صورت حوله ای رنگی از آب در می آید. کارخانجات نساجی در ایران که به تولید حوله می پردازند فراوان هستند این کارخانجات با متصل شدن به دانش تولیدی هر روز در این زمینه در حال رشد کردن هستند . خرید پارچه حوله ای آشپزخانه از کارخانه یکی از بهترین راه ها و باطرفه ترین راه ها در میان چندین روش است که حوله بدون واسطه به دست شما می رسد.

شما می توان برای خرید پارچه حوله ای به سایت مراجعه نمایید و از تنوع طرح و جنس های مختلف آگاه شوید و براساس کاربرد پارچه حوله ای را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.