گران نخرید! قیمت واقعی حوله دستی تبلیغاتی را از ما بخواهید

حوله دستی تبلیغاتی

گران نخرید! قیمت واقعی حوله دستی تبلیغاتی را از ما بخواهید.
با ارائه بهترین حوله ها خریدی امن و راحت را تجربه خواهید کرد؛ با ما تماس بگیرید.

حوله دستی تبلیغاتی
گران نخرید! قیمت واقعی حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی چیست؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها از جمله  هتل ها باشگاه ها مراکز تفریحی و گردشگری برای تاثیر گذاری بیشتر برند خود و ماندگار شدن در ذهن مشتریان خصوصا باشگاه ها و هتلداران حوله هایی که که نام انها به صورت لوگو روی ان چاپ شده باشد را به مشتریان هدیه می دهد. این گونه حوله ها برای صاحبان کسب و کار بسیار مهم است و یک روش تبلیغاتی برای ان ها محسوب می شود.

حوله دستی تبلیغاتی
گران نخرید! قیمت واقعی حوله دستی تبلیغاتی

جنس حوله دستی تبلیغاتی با ضمانت کیفیت

از ان جایی که حوله های تبلیغاتی یک روش مفید جهت افزایش مشتری برای کسب و کارهایی است که ان را به مشتریان هدیه می دهند و می خواهند همیشه در ذهن مشتریان بمانند و ان ها را ترغیب به خرید مجدد و یا مراجعه به باشگاه و یا هتل و… کنند همیشه به دنبال حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند که رضایت مشتریان را جلب کنند .

حوله های تبلیغاتی با کیفیت و مرغوب اغلب در بافت انها از الیافی به کار رفته مب شود که کیفیت بالایی داشته باشد و از ماندگاری بالایی بر خوردار باشد از دیگر ویزگی هایی که این حوله ها باید داشته باشند این است که قدرت جذب و ابگیری زیادی را داشته باشند حوله های تبلیغانی باید انقدر نرم و لطیف باشند که هر بار مشتری از ان استفاده می کند نام برند شما در ذهن او مرور شود .

اکثر الیاف و جنس حوله های تبلیغاتی از جنس پنبه خالص، بامبو، نانو..است که از کیفیت بالایی بر خوردار هستند و می تواند رضایت مشتریان را کاملا جذب کنند این گونه حوله ها بسیار مناسب پوست های حساس  هستند.

حوله دستی تبلیغاتی
گران نخرید! قیمت واقعی حوله دستی تبلیغاتی

قیمت واقعی حوله دستی تبلیغاتی

دارندگان کسب و کار و فروشگاه ها باشگاه ها هتل ها و….در کل کسانی که می خواهند برند خود را به نمایش بگذارند  نام شرکت و یا برند خود را به صورت ارم بافت لوگو و غیره بر روی حوله ها جاپ می کنند این حوله ها می تواند حوله دستی ، حوله استخری، حوله تن پوش، حوله بچه گانه و… باشد بسته به نوع کسب و کار و سلیقه ای صاحبان می تواند فرق کند اما اکثرا برای هدیه دادن خصوصا در فروشگاه ها که افراد خرید زیادی را انجام می دهند  در انتها برای  برای تشکر و اعتماد کردن  مشتری به فروشگاه حوله های دستی با لوگوی فروشگاه را به مشتری هدیه می دهند این کار هم سبب این می شود که نام فروشگاه در ذهن مشتری ماندگار شود هم اینکه مشتری را به خریدی های بعدی ترغیب می کند  این خود یک نوع روش تبلیغاتی بسیار مناسب برای جذب مشتری می باشد .

استفاده از حوله های تبلیغاتی بسار مفید تر از این است که برای تبلیغات کسب و کار خود هزینه های گزافی را در سایت ها مجلات و… بپردازید و یکی دیگر از مزایای ان این است که این نوع تبلیغ ماندگاری بسیار بیشتر نسبت به سایر تبلیغ ها دارد.

حوله دستی تبلیغاتی
تولیدی حوله های تبلیغاتی کجاست؟

ضمانت حوله های دستی تبلیغاتی به چه صورتی است؟

برای جلب رضایت خریدار و ماندگار شدن محصول در ذهن مشتری باید محصول از کیفیت باایی برخوردار باشد تا بعد از هر بار استفاده نام یرند شما برای ان ها یاد اور شود

از این رو بیشتر کسب و کار ها به دنبال حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند زیرا رضایت مشتری ها اولویت کار ان ها می باشد.

تولید کنندگان حوله های تبلیغاتی همواره حوله های تولید شده را از لحظاظ کیفیت و رنگ ضمانت می کنند تا خریداران با خیال راحت بتوانند خرید کنند تولید کنندگان در بافت و تولید حوله از الیاف هایی استفاده می کنند که در صورت استفاده های مداوم و شست وشو های مکرر تغییر رنگ نمی دهند و ظاهر و کیفیت اولیه خود را همواره حفظ می کنند.

این مزیت سبب شده خریداران به سمت حوله های تبلیغاتی روی بیاورند تا ان ها هم رضایت مشتریان را کاملا جلب کنند. با ضمانت کیفیت کالا خریدی راحت و اسوده را تجربه خواهید کرد.

حوله دستی تبلیغاتی
قیمت عمده انواع حوله تبلیغاتی زیر قیمت کارخانه

طراحی لوگو بر روی حوله های دستی تبلیغاتی

طراحی لوگو بر روی حوله های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که در عین سادگی شیک و زیبا باشد و و هر بار که مشتری چشمش به ان می افتد یاد شما بیفتد.

لوگو ها می تواند به صورت متن ، نماد، استیکر ، ترکیبی . غیره باشد.

مناسبترین قیمت حوله دستی تبلیغاتی با کیفیتی نرمال در بازار را تنها در حوله هما خواهید. یافت.

حوله دستی تبلیغاتی
فروش مستقیم حوله های تبلیغاتی با قیمت کارخانه

بسته بندی حوله های دستی تبلیغاتی

حوله های هتلی را می توانید در بسته بندی های لوکس و خاص سفارش دهید تا طراحان ما بسته بندی حوله های شما را به بهترین نحو انجام دهند .بسته بندی های شیک بسیار به چشم می اید و به راحتی در ذهن مشتری باقی می ماند.

بسته بندی علاوه بر شیک بودن محصول سبب می شود که هیج گونه اسیبی به بافت حوله نرسد و حوله را بدون هیج مشکلی به دست مشتری برسد. 

بسته بندی ها می تواند با استفاده از جعبه های کادویی متنفاوت یا سلفون ،کاغذ و یا ترکیبی از انها باشد بسته به سلیقه ی شما می تواند متفاوت باشد.

به مناسبت پایان سال جاری فروش عمده حوله استخری زیر قیمت بازار در حوله هما آغاز گشت!

حوله دستی تبلیغاتی

نحوه سفارش حوله های دستی تبلیغاتی در حوله هما

برای خرید و تهیه حوله های تبلیغاتی به دو روش می توانید اقدام کنید مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش حوله جهت تهیه ان اقدام کنند.
و به صورت حضوری کیفیت و لطافت و نرمی ان ها را لمس کنند و مطابق سلیقه ی خود رنگ ان را انتخاب کنند.
اما مجموعه ما برای رفاع حال مشتریان خصوصا افرادی که در مسیر های طولانی تری قرار دارند وب سایتی طراحی کرده تا بتوانند  بدون مراجعه و بدون صرف وقت بتوانند محصول خود را سفارش دهند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.