پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور

در بیشتر هتل ها برای جلب رضایت مسافرین صاحبان هتل و طراحان انواع مختلفی ار حوله ها را در اتاق ها عرضه می کنند تا مهمانان احساس راحتی را داشته باشند در ادامه با انواع ان ها اشنا خواهیم شد:

در بیشتر هتل ها برای جلب رضایت مسافرین صاحبان هتل و طراحان انواع مختلفی ار حوله ها را در اتاق ها عرضه می کنند تا مهمانان احساس راحتی را داشته باشند در ادامه با انواع ان ها اشنا خواهیم شد:


شما می توانید با یافتن پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور یکی از بهترین و پر سود ترین کسب و کار های مربوط به کار تولید حوله را با ما تجربه کنید. واحد تولیدی حوله هما، با فروش گسترده در سراسر کشور و همچنین امکان خرید عمده از آن، توانسته است آسودگی مشتریان خود را چندین برابر کند.

این تولیدی قبلا نیز با ارائه بهترین و ارزان ترین قیمت ها، روش کار خود را برای فعالیت بیشتر و بهتر خود در کنار ارائه برترین خدمات به مشتریان، در پیش گرفته بود و اکنون با حفظ این اصول، امکان پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور را نیز دارا است.

تولیدی هما با مطالعه پژوهش های و مقالات متخصصان Consumer Reports، راهبرد ها و عملکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. به همین جهت توانسته است در ساخت حوله های جدید خود به دستاورد های مثبت تر و بالا تر دست یابد.

حتی در صورتی که مشتری خواهان خرید حوله با کیفیت اما ارزان قیمت هم باشد، ما راه کار های متنوعی را ارائه خواهیم داد تا به خواسته خود برسد. مطمئن باشید با کمک ما و خواست خود، دست خالی و بدون نتیجه دلخواه نخواهید ماند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد و دستاورد نهایی جدید این تولیدی در زمینه ساخت حوله های هتلی مرغوب، خواهش مند است ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

حوله هتلی
پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور: 09129172586

حوله های هتلی

حوله های هتلی، دارای کیفیت و قابلیت های متفاوتی است که تمامی آن ها بستگی به تولید کننده دارد. به طور مثال، قیمت حوله های نخی ممتاز معمولاً کمی بیشتر از انواع دیگر است. بنابرین در حین خرید این حوله ها به تمامی موارد توجه کنید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید.

توصیه می شود، در ابتدای خرید خود، حتما حوله خریداری شده خود را بشویید. در صورتی که پس از شست و شو و خشک شدن حوله هر گونه کاهش کیفیتی در حوله مشاهده کردید، مانند رنگ پریدگی و زبری ناشی از کاهش کیفیت، آن را پس بفرستید. توجه داشته باشید که زبر شدن حوله ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و شما نباید تنها کم کیفیت بودن را در نظر بگیرید.

همچنین، برای داشتن حوله های نرم و جاذب که ماندگار تر هستند، ابتدا حوله های دو لایه ساخته شد. جنس این نوع از حوله ها از پنبه پیما یا مصری یا ترکی از ریون و پنبه بود. این نوع حوله های ترکیبی، گرچه کیفیت و جذب بالایی دارند اما ممکن است دوام طولانی نداشته باشند.

شما می توانید از سری جدید حوله های هتلی تولیدی هما استفاده و خریداری کنید. این حوله های جدید دارای استاندارد های بی نظیری است که شما را شگفت زده خواهد کرد.

حوله هتلی
پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور: 09129172586

قابلیت های جدیدترین حوله هتلی        

برای آنکه تفاوت های در بین حوله های مرغوب هتلی با سایر حوله ها وجود داشته باشد، یک سری ویژگی های جدید به این نوع از حوله اضافه شده است. این موارد خلاصه وار ذکر می شود:

  • ماندگاری. حوله های هتلی جدید دارای ماندگاری و طول عمر بالا تری نسبت به حوله های قبلی هستند. این اصل نیز با ایجاد دو لایه حوله و تشکیل نهایتا یک حوله ضخیم و نرم به وجود آمده است. همین دو لایه بودن توانسته است به نوبه خود گزینه های ارزشمند تری به حوله های هتلی بیفزاید تا طرف داران آن بیشتر و بیشتر شوند. به طور مثال نرم تر بودن، لطافت بیشتر، قدرت جذب بالا تر و … از مزایای فوق العاده ان است.
  • جاذب بودن. قدرت جذب حوله های ضخیم و سنگین تر معمولاً از حوله های نازک و سبک تر بیشتر است. اما خشک شدن آنها بیشتر طول می کشد. حوله های جدید که قدرت جذب بالا تری دارند، چند نوع هستند. حوله های ساخته شده از پنبه مصری یا پیما و مارک های برتر پنبه ای، بسیار جاذب هستند و حوله های ساخته شده از ریون حتی کمی بیشتر از پنبه آب جذب می کنند.

نکته: متأسفانه برخی از تولید کننده گان نا معتبر، نرم کننده های مایع به حوله ها می زنند که باعث کاهش جذب حوله و افزایش اشتعال می شود. مراقب باشید در حین خرید حتما برچسب را مطالعه کنید تا دلیلی نرمی حوله بافت آن باشد.

  • نرمی. افزایش درصد نرمی حوله های هتلی جدید نیز، یکی دیگر از مزایای این مدل از حوله ها است. شگفت انگیز است اما با لمس این نوع از حوله ها، احساس آرامش بیشتری نسبت به سایر حوله ها به شما دست خواهد داد آن هم حتی با وجود چند بار شستشو.
حوله هتلی
پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور: 09129172586

شرایط پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور

در ادامه توضیحات بالا باید اضافه کرد که، کارشناسان Consumer Reports می گویند، بیشتر تولید کنندگان حوله، با یک نرم کننده پارچه ای حوله ها را شست و شو می دهند تا نرم تر شوند و پس از یک بار شست و شو از بین می روند. اما شگفتی حوله های هتلی جدید این است که نرمی آن ها پس از چند بار شست و شو نیز باز حفظ می شود.

در ساخت حوله های هتلی جدید برای نرمی بیشتر از ریون، پنبه پیما یا مصری و پنبه ای / پلی استر استفاده می شود. حوله های ساخته شده از ریون، از جمله ریون مشتق شده از بامبو، معمولاً بسیار نرم تر هستند.

حوله های ساخته شده با پنبه پیما یا مصر نیز نرم هستند زیرا نخ آن ها صاف و ابریشمی است و کمتر در معرض کرکی شدن و … قرار می گیرند. در ضمن یادآوری می شود که حوله های پنبه ای از ریون ها قوی تر عمل می کنند.

حوله های پنبه ای / پلی استر نیز، با دوام هستند. به همین دلیل هتل ها و سالن های بدن سازی از آن ها بیشتر استفاده می کنند. اما باید گفت که این نوع نیز از حوله های پنبه ای جذب کمتری دارد.

قابلیت های که بیان شد، می توانند در کنار بالا بردن کیفیت حوله های هتلی، کارایی و قدرت جذب آن ها را نیز افزایش دهد. با وجود این دانش که تولید هما به آن دست یافته است، شما می توانید با ارتباط به واحد پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور یا همان واحد فروش تولیدی هما، بهترین و برترین نوع حوله های هتلی را خریداری کنید.

حوله هتلی
پخش انواع حوله هتلی در سراسر کشور: 09129172586

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.