خرید حوله استخری ارزان با قیمت ارزان

خرید حوله استخری ارزان

خرید حوله استخری ارزان


خرید حوله استخری ارزان با قیمت ارزان را می توانید از بازار های خریدو فروش حوله با انواع کیفیت ها تهیه کنید.

فروش عمده حوله تن پوش هتلی با رنگ سفید در طرح های متنوع و زیبا در این سایت انجام می گیرد.

فروش انواع پارچه حوله بیمارستان به صورت مستقیم از کارخانه فرصت مناسبی برای خریداران می باشد.

خرید حوله استخری ارزان
خرید حوله استخری ارزان

ابعاد حوله های استخری ارزان

ابعاد حوله های استخری بسیار متفاوت است و تولیدکنندگان حوله اصولا در سایز ها مختلفی این حوله ها را تولید می کنند اما سایز اصولی و استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

حوله های استخری باید در ابعادی تولید شوند که بتواند تمام قد را پوشش دهد و بدن را ابگیری و رطوبت را جذب کند تولید کنندگان سایز حوله را اصولا بر اساس قد و عرض شانه یک مرد در نظر می گیرند بعنی زول و ارتفاع حوله را براساس قد یک مرد و عرض حوله را بر اساس عرض شانه یک فرد در نظر می گیرند . وبیشتر افراد به دنبال سایز بزرگ ان هستند زیرا از این حوله ها به منظور زیر انداز جهت دراز کشیدن و انجام ماساط و حمام افتاب و… بسیار استفاده می کنند.

خرید حوله استخری ارزان
خرید حوله استخری ارزان

طراحی و چاپ لوگو و خرید حوله استخری ارزان

طراحی و چاپ لوگو بر روی حوله های استخری با طرح های خاص و شیک امکان پذیر است و بر جذب مشتری و محبوبیت برند شما بسیار تاثیر می گذارد.

طراحی و چاپ لوگو برای خریداران عمده نمایندگی های فروش و کسانی که برند خاص حود را دارند و خواهان جذب مشتری بیشتر و دیده شدن هستند بسیار مناسب است و هم چنین این طراحی ها می تواند به صورت غیر مستقیم یک روش تبلیغاتی برای شما به شمار بیایند و بر جذب مشتری بسیار کمک می کند.

طرح های لوگو می تواند به صورت های مختلفی باشد از جمله متن نماد تریبی از متن و نماد و ….طراحان مجموعه ی ما برخسب انتخاب شما لوگوهایی شیک و زیبا را برای شما طراحی خواهند کرد . لوگوهایی که با متن طراحی می شوند بسیار ساده و شیک  هستند و به راحتی در ذهن مخاطب می ماند.

اما لوگو هایی که از از از عکس استفاده می شود خیلی بیشتر از لوگو های متن دار بر ذهن تاثیر مهاطب می گذارند و در خاطر می مانند.

خرید حوله استخری ارزان
خرید حوله استخری ارزان

جنس حوله های استخری

بیشتر حوله های مورد استفاده در استخر معمولا ضخیم  هستند و در عین حال که از نرمی و لطافت  خاصی  برخوردار هستند از قدرت جذب و ابگیری بالایی نیز برخوردار هستند.

هم چنین بعد از خشک شدن کامل و تمام قد بدن می‌توان از این نوع حوله ها  به عنوان یک زیرانداز جهت انجام ماساژ و یا حمام آفتاب در فضاهای روباز استفاده نمود.

خریداران عمده حوله استخری بیشتر چه کسانی هستند؟

اکثر خریداران عمده حوله استخری عموما شما نمایندگی های خریدو فروش حوله ،صاحبان هتل و مراکز تفریحی  ريا، باشگاه های ورزشی  وی ای پی و مدرن و…. هستند.

این خریداران عمده حوله های استخری عموما به دنبال حوله هایی با برند معروف و با کیفیت هستند تا بتوانند  رضایت مشتریان را جلب کرده و هم اینکه بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کننئد .

خریداران عمده حوله استخری می توانند حوله های با کیفیت را با مناسب ترین قیمت و بهترین  بسته بندی از نمایندگی های معتبر فروش حوله استخری تهییه کنند و از مشتری های دائمی ما باشند و از تخفیفات ما برخوردار شوند.

مراحل تولید حوله استخری

بافت ،رنگ رزی ،برش ،دوخت، بسته بندی، اماده عرضه

مراحل تولید حوله استخری به این صورت است که  در ابتدا تولیدکنندگان ،الیافی را که برای تولید حوله استفاده می شود که می تواند به صورت پنبه و یا الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از هر دو باشد را با استفاده از دستگاه های پیشرفته می بافند سپس با توجه به سبکی که حوله دوخته شده ان را رنگرزی می کنند .

در مرحله سوم پس از بافت و رنگرزی تولید کنندگان حوله های بافته شده را برش می دهند سپس ان را دور دور میکنند که این مرحله باید به صورت حرفه ای و دقیق انچام شود تا در صورت شستشو های مکرر بافت حوله از هم باز نشود

در مرحله چهارم که دوخت حوله ها انجام می شود باید بعد از انتخاب سایز ان ها را بدوزند

و در مرحله پنجم بسته بندی حوله های تولید شده پالتویی و استخری و .. را در به صورت متنوع و گوناگون (داخل سلفون،جعبه های شیک و کاغذ پیچ کردن و…)بسته بندی می کنند و به عرضه مشتریان و نمایندگی های فروش حوله های عمده می رسانند.

جنس حوله های استخری

تولید کنندگان حوله های استخری ارزان  در تولید حوله ها از الیاف و جنس های متفاوتی استفاده می کنند تا حوله هایی با انواع کیفیت و قیمت ها را تولید کنند. اکثر حوله ها  بیشتر از پنبه،پشم طبیعی،پشم مصنوعی،بامبو،میکروفیبر،ابریشم وساتن تولید می شوند.

نحوه نگهداری و شست وشوی حوله های استخری

اولین نکته که باید به ان توجه کرد این است که حوله ای استخری را پس از استفاده در حمام و یا باشگا در جای مرطوبی اویزان نکنید جون این کار شما سبب می شود که حوله جای مناسبی برای رشد باکتری و قارج ها باشد بهترین روش این است که در معرض هوای ازاد قرار گیرد .

نکته دوم این است که حوله های استخری به طور جداگانه  از سایر لباس ها بشویید ابی که دمای ان بالا باشد بعنی اب داغ به حوله ها اسیب می رساند و الیاف ان را از بین می برد در نهایت حوله شکل ظاهری نامناسبی به خود میگیرد

اگر نحوه شست وشو ونگهداری حوله ها به صورت اصولی انجام بگیرد دوام و مقاومت حوله ها بالا می رود وظاهر و کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.