لیست قیمت حوله پالتویی هتلی

حوله های پالتویی هتلی

حوله های پالتویی هتلی


لیست قیمت حوله های پالتویی هتلی را می توانید با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید.
جهت استعلام قیمت ها و دریافت اطلاعات کامل تر می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

حوله پالتویی هتلی
حوله های پالتویی هتلی

ویژگی های حوله پالتویی هتلی

امروزه حوبه جزو یکی ار مورد نیاز ترین وسایل هر فرد محسوب می شود به گونه ای که  زندگی بدون حوله میسر نیس خصوصا مواقعی که بعد از کارهای روزانه و خستگی  ناشی از کار یک دوش طولانی میگیرید برای خشک شدن بدن و سر و جلوگیری از سرما خوردن فرد باید از حوله ای استفاده کرد که مناسب با پوست بوده و پوست را دچار حساسیت نکند.

حول های پالتویی که نام دیگر ان تن پوس است و بسیاری از افراد به ان نیز حوله های پوشیدنی نیز می گویند اکثرا از لطافت و نرمی خاصی برخوردار هستند و قد استاندار انها تا زانو است به گونه ای که می تواند کل بدن را پوشش دهد و بدن را ابگیری کند. 

حوله پالتویی هتلی

جنس حوله پالتویی هتلی

تولید کنندگان حوله در تولید حوله های پوشیدنی از الیاف های مختلفی استفاده می کنند که این الیاف ها هرکدام ویژگی و کار بردهای خاص خورد را داراست به طبع حوله هایی که از الیاف های با کیفیت تری تولید می شوند قدرت جذب بالا مقاومت بالا لطافت و نرمی خاص خود را دارند   حوله های پالتویی از الیاف هایی هم چون: پنبه، الیاف مصنوعی (پلی استر)، بامبو، پشم، میکروفیبر و غیره استفاده می کنند .

سایز و اندازه حوله پالتویی هتلی

حوله های پالتویی در سایز های مختلفی تولید می شوند یکی ار نکاتی دیگری که باید به ان توجه کرد سایز و ابعاد حوله است  در هنگام خرید حوله ای انتخاب کنید  که متنایب با قد شما و عرض شانه ی شما باشد قد حوله کاملا به نظر و سلیقه ی خریدار بستگی دارد زیرا بسیاری از افراد قد حوله ی زیر زانو را می پسندند و تعدادی دیگر قد بالای زانو را انتخاب می کنند.

حوله پالتویی هتلی
حوله های پالتویی هتلی

نحوه بسته شدن حوله

 اغلب حوله های پالتویی در همه جای دنیا با کمربند بسته می شوند نوع کمربندی ان حس راحتی به فرد دس می دهد و به راحتی میتوان سایز ان را کوچک و بزرگ کرد اما نوع دکمه ای ان نیز موجود است .

حوله های کلاهدار یا بدون کلاه، جیب دار یا فاقد جیب

حوله های پالتویی در ۲ مدل کلاهدار یا بدون کلاه طراحی و تولید می شوند که ما توصیه می کنیم همواره به فکر خرید حوله پالتویی با کلاه باشید تا بعد از گرفتن یک دوش آب دلچسب، بتوانید به خوبی رطوبت موهای سرتان را خشک و مانع از سرماخوردن خودتان شوید.

تولید کنندگان حوبه های پالتوی را در دو طرح چیب دا و بدون جیب تولید می کنند اینکه  حوله دارای جیب باشید یا بدون جیب یباشد کاملا سلیقه ای می باشد  و خریدار می تواند با توجه به سلیقه ی خود حوله مورد نظر را انتخاب کند.

حوله پالتویی هتلی
حوله های پالتویی هتلی

رنگ حوله های پوشیدنی

حوله های پالتویی در رنگ و طرح های متنوعی تولید و عرضه می شوند انتخاب رنگ حوله کاملا به سلیقه ی خخریداران و مشتری ها بستگی دارد البته به این نکته توجه کنید که در تولید حوله باید از زنگ های ثابتی استفاده شده باشد در غیر این صورت در صورت استفاده و شست و شوس چند باره رنگ و ظاهر حوله از دست می رود .

قیمت حوله پالتویی هتلی

عوامل زیادی در قیمت حوله تاثیر می گذارد از جمله رنگ، طرح ، نو ع جنس و الیاف به کاررفته در حوله ها از مواردی است که در قیمت حوله اثر می گذارد به طبع هرچه  حوله با کیفیت تر و قدرت جذب اب بالایی داشته باشد قیمت ان بالاتر است

اما خریداران عمده در نظر داشته باشند که قیمت خرید عمده آن بسیار مناسب است.

حوله پالتویی هتلی

خریداران عمده حوله پالتویی هتلی چه کسانی هستند؟

خریداران عمده حوله های پالتویی هتلی عموما صاحبان هتل ،فروشگاه های لباس،نمایندگی های خرید و فروش عمده حوله ،مراکز تفریحی و گردشگری و….

عموما خریداران عمده حوله های پالتویی به دنبال حوله هایی با کیفیت و مناسب هستند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند.

خرید عمده حوله پالتویی هتلی با قیمت مناسب را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید.

تشخیص حوله پالتویی با کیفیت

اولین نکته قابل توجه که در کیفیت حوله اثر می گذارد قدرت جذب بالای ان است جنس حوله تن پوش باید به گونه‌ای باشد که بتواند آب را کاملا به خود جذب کند.

در این صورت الیاف حوله، ضخامت و وزن آن نیز می‌تواند تاثیر بسزایی در جذب آب داشته باشند حوله ای با کیفیت است که ، باعث خراش یا ناراحتی پوست نشود.

در این صورت لطافت حوله احساس خوشایندی به شما می‌دهد و به پوستتان آسیب نمی‌رساند.

البته ممکن است یک حوله حمام  تهیه کنید که پس از یک بار شستشو، زبر شود.

در واقع این نوع حوله‌ها از الیاف خوبی تولید نشده‌اند و شما باید در خرید حوله تن پوش، دقت بیشتری کنید و پیش از خرید، الیاف ساختاری آن رابرسی کنید.

.حوله‌‌ های باکیفیت بالا، به سرعت خشک می‌شوند و شما می‌توانید پس از چند ساعت، دوباره از آنها استفاده کنید.

معمولا حوله‌های سبک‌تر، همچون حوله استخری، به سرعت خشک می‌شود.

با این حال همیشه سبکی حوله به معنای کیفیت بالای آن نیست و نکات دیگری نیز اهمیت دارد که باید قبل از خرید حوله به آن توجه کنید

حوله پالتویی هتلی

ایا حوله پالتویی هتلی ما برای صادرات مناسب هستند؟

حوله هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در بافت انها ار رنگ های ثابت و ری اکیتو استفاده شده باشند برای صادرات مناسب هستند و بیشتر صادر کنندگان حوله همواره به دنبال حوله هایی هستند که الیاف به کاررفته در انها بالاترین کیفیت را داشته باشد .

برای تهیه حوله هایی پالتویی می توانید از طریق وب سایت ما مراجعه کرده و خریدی راحت را تجربه کنید.

فروش انواع پارچه حوله بیمارستان از کارخانه به طور مستقیم با قیمت های ارزان توسط حوله هما آغاز شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.