لیست قیمت حوله بیمارستانی به صورت عمده


قیمت حوله بیمارستانی متفاوت بوده و در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود و قیمت آن به کیفیت حوله بیمارستانی بستگی دارد. خرید و استفاده از این حوله ها از ضروریات مطلق مراکز بهداشتی و درمانی است. انواع مختلف حوله ی بیمارستانی یک بار مصرف و معمولی نیز موجود می باشد.

لیست قیمت حوله بیمارستانی به صورت عمده

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت حوله بیمارستانی

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت حوله بیمارستانی

فاکتورهای بسیار زیادی در تعیین قیمت حوله های بیمارستانی وجود دارد. از جمله ی این فاکتورها جنس آن و مورد مصرفی بودن آن است چرا که برای تولید هر نوع حوله ی معمولی و یکبار مصرف از پارچه های تولیدی متفاوتی استفاده می شود. برای تولید حوله های یکبار مصرفی از پارچه اسپان و یا پارچه هایی که مقرون به صرفه هستند استفاده می شود. و حوله های معمولی از پارچه های حوله ای که قیمت هریک متفاوت بوده و این فاکتور کاملا وابسته به هزینه تولید و پخش و …. نیز می باشد. 

عوامل موثر بر کیفیت حوله بیمارستانی

عوامل موثر بر کیفیت حوله بیمارستانی

از عوامل موثر بر کیفیت حوله بیمارستانی می توان به مواردی چون، جنس به کار رفته، نوع دوخت، مصرفی بودن آن، سایز، بهداشتی بودن و… بستگی دارد. انواع مختلف این حوله های یکبار مصرف، حوله های معمولی در بیمارستان ها وجود دارد. می توان گفت حوله های یک بار مصرف دارای مشتریانی است چرا که از نظر بهداشتی بسیار قابل اعتماد تر و مطمئن تر است. چرا که فرد بیمار با خیال راحت می تواند از آن استفاده کرده و قبل از او کسی از آن استفاده نکرده است.

این حوله ها بنا به درخواست مشتریان تولید شده و متفاوت است. بالاترین میزان جذب این حوله ها با گرماژ ۹۰ درجه است و پایین ترین با گرماژ ۴۰ درجه سانتیگراد است.برای نگهداری از سلامت بیماران حتما باید از انواع لباس های یکبار مصرف به ویژه حوله استفاده کرد. 

جنس پارچه های به کار رفته در تولید حوله های بیمارستانی می تواند از اسپان نیز باشد. اسپان به نوعی از پارچه گفته می شود و از یک نوع پارچه مواد دار تشکیل شده است. این نوع پارچه معمولا از ترکیب الیاف پلی پروپیلن و پلی استر و پنبه با درصد های مشخصی درست میشود.

این نوع پارچه دارای انواع مختلفی است که از لحاظ قطر، رنگ و سایر فاکتورها با یکدیگر تفاوت دارد و تنوع در ضخامت، قیمت، رنگ به توانسته مورد توجه صنعت گران قرار بگیرد. مهمترین مسئله‌ای که می توان از آن استفاده کرد مسئله قیمت گذاری پارچه بر اساس گرماژ است. چاپ بر روی پارچه اسپان ثبات و دوام بی نظیری دارد و تا زمانی که پارچه بماند چاپ روی آن نیزخواهد ماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.