قیمت حوله دستی

قیمت حوله دستی

قیمت حوله دستی


قیمت حوله دستی در مقایسه با کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار می باشد حوله دستی یکی از شخصی ترین وسیله ها برای هر فرد محسوب می شود.

حوله دستی نیز در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و بیشترین کاربرد آن خشک کردن دست و صورت یا استفاده در آشپزخانه است. معمول‌ترین اندازه‌های مدل های دستی ابعاد ۴۰ در ۷۰ سانتی متری است و یکی از نکاتی که باید به ان توجه کرد این است که بعد از استفاده از حوله دستی آن را در مکان هایی مرطوب مانند حمام آویزان نکنید چون حوله های نم دار محل مناسبی برای  تجمع قارچ و باکتری است و بهتر است بعد از هر بار استفاده آن را در جایی آویزان کرد که جریان هوا برقرار باشد.

فروش عمده حوله هتلی با ضمانت از این نمایندگی به طور مستقیم و از طریق سایت اینترنتی این مجموعه انجام خواهد شد.

قیمت حوله دستی
قیمت حوله دستی

انواع الیاف به کاررفته در حوله

 الیاف تشکیل دهنده حوله معمولا از پنبه الیاف پلی استر پشم و میکروفیبر وبامبو است که این الیاف های به کاررفته در قیمت حوله تاثیر دارد.

 حوله هایی با الیاف پنبه ای قابلیت جذب بالا دارند و سبک هستند.

 حوله هایی با الیاف پلی استر قابلیت جذب بالا و کمی سنگین هستند.

 حوله های پشمی با الیاف پشمی مناسب فصل سرد و ار قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند.

 حوله هایی با جنس میکروفیبر از الیاف پنبه ای مصنوعی ساخته شده و بسیار سبک لطیف و نرم هستند .

قیمت حوله دستی
قیمت حوله دستی

راهنمای خرید حوله دستی

قدرت جذب حوله:باید به گونه ای باشد که آب را کامل به خود جذب کند.

لطافت حوله : الیاف ساختاری و به کار رفته در حوله باید به گونه ای باشد که باعث ناراحتی پوست نشود و لطافت حوله به گونه ای باشد که احساس ناخوشایندی به شما دست ندهد اگر حوله ای پس از یک بار شستشو زبر شود در واقع این حوله از الیاف خوبی تولید نشده و باید در خرید حوله دقت بیشتری کنید.  

 ماندگاری حوله :حوله هایی که از الیاف بی کیفیتی تولید شده باشند ماندگاری بالایی ندارند و طی زمان کوتاهی از بین خواهند رفت .

دوام رنگ حوله: تغییر رنگ حوله میتواند یکی از نشانه های بی کیفیت بودن محصول باشد حوله دستی با رنگ ثابت پس از استفاده و شستشو تغییر رنگ نمیدهد.

از محصولات سفید کننده ای که دارای کلر هستند در شستن حوله ها باید اجتناب کنید.

چون الیاف پنبه را تضعیف کرده و در سطح حوله سوراخ ایجاد می کنند.

اگر از سفید کننده ها استفاده می کنید، سفید کننده ای را انتخاب کنید که پایه اصلی آن از اکسیژن باشد تا صرفا حوله را بدون صدمه ای تمیز کند.

قیمت حوله دستی
قیمت حوله دستی

 رنگ بندی حوله دستی

حوله دستی دررنگ بندی های متنوعی تولید می شود.

استفاده از حوله های رنگی یکی از راه هایی برای تغییر نمای حمام است.

یکی از برتری هایی که حوله های رنگی نسبت به حوله های سفید دارند این است اگر لکه ای روی ان قرار گیرد کمتر به چشم می اید.

.یکی از بهترین راه ها برای تغیرر دکوراسیون حمام استفاده از حوله های با طیف های رنگی است

ترکیب رنگها تاثیرات بسیار قوی بر روی احساسات می گذارند.رنگ حوله هم از این قضیه مستثنی نیست و می تواند بر انرژی و احساس آرامش در حمام تاثیر بگذارد.

حوله دستی بچه گانه

  • به دلیل تماس مستقیم حوله با پوست لطیف و حساس نوزادان بهتر است حوله ای با جنس پنبه ای را انتخاب نمایید. تا پوست کودک  به آن حساسیت نداشته باشد.
  • سعی کنید حوله ای که خریداری می کنید فاقد رایحه های معطر باشد. حتی اگر بر روی جلدِ ان حک شده  که برای نوزادان بی خطر است، از خرید این حوله اجتناب کنید. چون ممکن است کودک دچار آلرژی و مشکلات تنفسی شود
  • ازخرید حوله های زبر اجتناب کنید چراکه پوست کودکان بسیار حساس ولطیف است.

جنس پنبه ای گزینه ی خوبی می باشد

  • حوله ی باکیفیتی را خریداری کنید تا به مرور زمان و در اثر شست و شو، کیفیت خود را از دست ندهد.
  •  
  • به نحوه ی شست و شوی حوله که بر روی برچسب آن حک شده است، دقت نمایید. چراکه هر جنسی باید با توجه به دمای خاصی شسته شود و جنس ها با یکدیگر تفاوت دارند.
  • نگهداری از حوله های دستی

با رعایت نکات زیر حوله های شما با استفاده های مکرر در طول زمان تازه می مانند و عمر بیشتری هم خواهند داشت

 شستشوی مناسب: حوله های دستی که به طور مکرر استفاده می شوند باید هر روز جایگزین شوند و سپس شستشو شده تا جِرمی در آنها باقی نماند. در هنگام شستشو از آب ولرم یا برای حوله های سفید از آب داغ به همراه مایع شوینده ای که بدون کلر باشد، استفاده کنید. بهتر است در هنگام شستشو لباس ها و حوله ها را جداگانه بشویید. به این ترتیب بهترین چرخه شستشو را بدون هیچ نگرانی از نتیجه خواهید داشت.

بهتر است قبل از اولین بار استفاده از حوله های دستی آنها را بشویید. چون ممکن است سیلیکون های بسته بندی بر روی حوله باقی مانده باشند و قدرت جذب را کاهش دهند.


خشک کردن:زمانی که اولین بار حوله ها را پس از شستشو از ماشین لباسشویی خارج می کنید، خوب آنها را تکان دهید. این کار باعث می شود تا حلقه الیاف ها به یکدیگر نچسبند. مراقب باشید که حوله های دستی را در مدت زمان زیاد در خشک کن قرار ندهید چون الیاف حوله در این شرایط گرم از بین می روند اطمینان حاصل کنید که حوله ها را قبل از اینکه از خشک کن خارج می کنید کاملا خشک شده باشند. چون رطوبت باقی مانده باعث ایجاد کپک می شود. زمانی که حوله ها کاملا خشک شده بودند، باید آنها را بدون اینکه چروک کنید تا بزنید.

از موادهای شوینده شیمیایی قوی اجتناب کنید:موادهای شیمیایی موجود در سفید کننده ها و نرم کننده ها می توانند در مدت زمان کوتاهی به الیاف حوله آسیب برسانند و باعث کاهش کیفیت، قدرت جذب و کاهش طول عمر حوله شوند.

خرید انلاین و قیمت حوله دستی

متنوع ترین و با کیفیت ترین حوله های دستی را می توایند از طریق این وب سایت تهیه کنید.

جهت اطلاع از قیمت روز حوله و سفارش محصول می توانید با ما تماس بگیرید و کالای خود را در اسرع وقت در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

خرید عمده حوله هتلی با بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت ها را تنها با ما تجربه نمایید .


·        .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.