قیمت حوله دستی هتلی در مشهد با ضمانت

خرید عمده حوله هتلی در تهران با ضمانت کیفیت

قیمت حوله دستی هتلی با توجه به خرید عمده یا خرده افراد متفاوت است.

حوله هتلی با ضمانت در سراسر کشور به فروش می رسد.

شما می توانید در تمامی شهر های ایران مثل مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و … به راحتی برای خرید حوله های ما اقدام نموده و برترین محصولات را از ما خریداری نمایید.

قیمت حوله دستی هتلی در مشهد با ضمانت
قیمت حوله دستی هتلی در مشهد با ضمانت

ویژگی های حوله هتلی

حوله های هتلی درکیفیت های متفاوتی در بازار به عرضه می رسند.

این حوله ها با داشتن ویژگی های مختلف است که درجه کیفیت آن بالا و یا پایین مشخص می گردد.

چند ویژگی در انتخاب حوله ها بسیار حائز اهمیت است که در ادامه به تشریح آن می پردازیم:

  1. جنس مناسب انواع حوله هتلی
  2. دارا بودن بوی مناسب
  3. درخشان بودن و تمیز بودن حوله
  4. خشک شدن سریع حوله های هتلی
  5. آبگیری مطلوب حوله ها
  6. رنگ مناسب و زیبا
  7. و …

شاید یکی از سوالات شما این باشد که پارچه حوله میکروفایبر به چه نوع پارچه ای گفته می شوند؟

جنس و رنگ حوله هتلی

به علت تماس مستقیم انواع حوله با پوست بدن جنس این لباس بسیار حائز اهیمت است.

چراکه پارچه ای که از آن در تهیه حوله استفاده شده است در صورتی که زمخت و یا سفت باشد پوست بدن را آزار می دهد.

باید جنس حوله بسیار لطیف بوده و بدن را به حد قابل قبولی کاملا خشک نماید.

حس لطافت و خوشایندی موجود در حوله یکی از مهم ترین عواملی است که فرد مسافر را در هتل به خود جلب می نماید.

از بهترین اجناس حوله می توان به جنس پنبه ای و کتانی آن اشاره داشت.

حوله های پنبه ای یکی از برترین کیفیت های حوله هستند که مانع از بروز هرگونه حساسیت بر روی پوست می شوند.

در صورتی که آلرژی دارید و یا پوست حساسی دارید بهترین جنس برای شما حوله های پنبه ای خواهد بود.
از دیگر فاکتور هایی که برای انتخاب حوله فوق العاده مهم است قطعا حوله هایی که با کوچک ترین رطوبت رنگ خود را از دست می دهند و رنگ پس می دهند یکی از بدترین حوله هایی هستند که اصطلاحا به آن بی کیفیت می گویند. استفاده از این حوله ها در انواع هتل ها باعث می شود تا میزان لاکچری بودن هتل را تا حد زیادی پایین آورده و اعتبار هتل را نیز کاهش دهد. این رنگ پس داده شده حتی می تواند باعث بروز هرگونه آلرژی در بدن گردد. بنابراین در انتخاب نوع و رنگ حوله حتما بیشترین اهمیت را داده تا حوله ای با کیفیت را برای میهمانان خود به ارمغان آورید.

قیمت حوله دستی هتلی در مشهد با ضمانت
قیمت حوله دستی هتلی در مشهد با ضمانت

بوی مناسب و درخشان بودن حوله هتلی

همه ی ما وقتی که به مکانی می رویم اولین چیزی که حتی قبل از پا گذاشتن به آن مکان حس خواهیم نمود، بوی مطبوع و یا مطبوعی است که در آن جا وجود دارد. حالا تصور کنید که حوله ای که با پوست شما تماس مستقیم دارد اگر بوی مناسب و مطبوعی داشته باشد چه حسی دارید؟ قطعا بوی مناسب و مطبوع نشانه ی تمیزی و کیفیت آن خواهد بود. در صورتی که بو.ی مناسبی نداشته باشد حس می کنیم که این حوله تمیز نبوده و به هیچ عنوان بهداشتی نیست. شستشوی حوله های خانگی نیز بر روی بوی حوله بسیار موثر است.

بنابراین بهتر است که حتما بعد از شسته شدن حوله در ماشین لباس شویی آن را بیرون آورده و بلافاصله در فضای آزاد آن را خشک نماییم. بذاق بودن حوله نشانه تمیزی و بهداشت آن است. بنابراین علاوه بر انتخاب صحیح یک حوله مناسب، باید از براق کننده های مناسب برای آن نیز استفاده نمود تا زیبایی خود را حفظ نماید. یکی از بهترین براق کننده ها می تواند سرکه باشد. سرکه ها سفید کننده های کاملا طبیعی هستند که حوله ها را ماندگار تر و درخشان تر نگه می دارند.

البته لازم به ذکر است که براق کننده های تخصصی تری نیز در بازار وجود دارند که در این زمینه فوق العاده می باشند. اما استفاده از این براق کننده ها یا سفید کننده ها میزان مناسبی را می طلبد به طوری که نباید در مصرف آن زیاد روی نمود. در صورت استفاده ی زیاد از این سفید کننده ها تار و پود الیاف حوله از بین رفته و حوله شما کاملا کیفیت خود را از دست خواهد داد.

خشک شدن و آبگیری مناسب حوله هتلی

همه ی ما میدانیم که در صورتی که یک حوله به درستی خشک نشود و آبگیری اتفاق نیوفتد با وجود داشتن رطوبت حتما بر روی حوله قارچ به وجود خواهد آمد. این قارچ های به وجود آمده در صورت تکثیر شدن موجب می شوند تا سلامت پوست و بدن را به خطر بیاندازند. حوله ای که در هتل ها برای مسافرین در نظر گرفته می شود حتما باید در کوتاه ترین زمان خشک شود تا برای استفاده های بعدی همان فرد در دوره ای که در هتل در حال اقامت است مورد استفاده قرار گیرد.


آبگیری حوله های موجود در هتل از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره نمود. تمام انواع حوله های مورد استفاده در اتاق های هتل اعم از حوله های تن پوش، زیر پایی و … همگی باید از جنسی مطلوب برخوردار باشد که بتواند به راحتی آب را خشک نموده و رطوبت بدن را دریافت نماید. بنابراین جنسی که در تولید انواع حوله هتلی استفاده می گردد فوق العاده مهم است چرا که رطوبت را باید در کم ترین زمان ممکن جب نماید.

قیمت حوله دستی هتلی در مشهد با ضمانت
قیمت حوله دستی هتلی در مشهد با ضمانت

قیمت حوله دستی هتلی با ضمانت

انواع حوله ها در هتل ها شامل موارد بسیاری می باشند. این حوله ها می توانند یک بار مصرف، دستی، تن پوش و … باشند. شما می توانید تمامی این انواع را ازاین مرکز خرید به صورت تکی و عمده با ضمانت خریداری فرمایید. از حوله های موجود در این مجموعه مثل حوله دستی، یکی از برترین حوله هایی هستند که هم می توان برای هتل و هم برای مصارف خانگی از آن استفاده نمود. قیمت حوله دستی هتلی در مشهد، تهران و … را می توانید با یک تماس ساده از ما جویا شوید.

اگر متقاضی پارچه حوله میکرو فایبر هستید ما با کمال میل تقاضای شما را پذیرا هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.