فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی با درج لوگوی شما روی حوله

تولید کننده حوله تبلیغاتی

بورس سفارش انواع حوله دستی تبلیغاتی به صورت غیرحضوری


فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی با درج لوگوی شما روی حوله با هر طرح و رنگی امکان پذیر است.
شما ارجمندان می توانید جهت بهره مند شدن از فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی با ما تماس حاصل نمایید.

به اطلاعتان می رسانیم به مناسبت نزدیک شدن به سال نو فروش مستقیم حوله استخری متری در کارخانه با تخفیفات ویژه آغاز شده است.

حوله دستی تبلیغاتی
فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی با درج لوگوی شما روی حوله

حوله دستی هتلی  با درج لوگوی شما

حوله های دستی  در سایز و ابعاد های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و یکی از اساسی ترین  ویژگی ها و کاربردهای آن خشک کردن دست و صورت یا استفاده در آشپزخانه است.

 استانداردترین ابعاد مدل حوله های دستی ابعاد  (۴۰ در ۷۰) سانتی متری است.و در مقایسه با کیفیتی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

 یکی از نکاتی که باید به ان توجه کرد این است که بعد از استفاده از حوله های دست وصورت آن را در مکان هایی مرطوب مانند حمام آویزان نکنید چون حوله های نم دار محل مناسبی برای  تجمع قارچ و باکتری است و بهتر است پس از هر بار استفاده آن را در جایی آویزان کرد که جریان هوا برقرار باشد.

حوله دستی تبلیغاتی
فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی با درج لوگوی شما روی حوله

طراحی و درج لوگو بروی حوله های دستی

لوگو یک طرح و نشانه‌ی گرافیکی است که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی و درج شود.

لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که چهره و مشخصه یک برند را نمایان کند.طراحی یک لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بالایی در محبوبیت یک محصول در نظر افراد دارد.

در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهن خریدار  می‌رسد به عنوان مثال: کوکا کولا، نایک، اپل و غیره.

فروش انواع حوله استخری با بهترین کیفیت ممکن در حوله هما با تخفیفات متحیر کننده ای همراه است.

حوله دستی تبلیغاتی
فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی با درج لوگوی شما روی حوله

انواع لوگو

طراحی لوگو را می‌توان براساس استفاده از عناصری مانند نوشتار، شکل و غیره به سه گروه کلی تقسیم نمود

طراحی لوگوی های متن دا بر روی حوله : از ویژگی های لوگوهایی با این سبک می توان به ساده و خاص بودن ان اشاره کرد  لوگو های متن دار بر ذهن بیننده بسیار تاثیر می گذارد.

 لوگوهای عکس دار:لوگو های عکس دار نسبن به سایر لوگو ها تاثیر بیشتری بر ذهن خریداران دارد  خصوصا اگر از طرح زیبایی برخوردار باشد و گویای همه چیز باشد دیگر نیازی به متن نخواهد داشت .

طراحی لوگوهای با حرف نماد: این لوگوها با استفاده از حرف اول برند یا استفاده از چند حرف به صورت ترکیبی طراحی می شوند و در عین سادی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

طراحی لوگو هایی با عکس و نماد:

طراحی لوگو ترکیبی عکس ومتن دار برای برندهایی توصیه می شود که متن تنها و یا عکس تنها مفهوم کار آن ها را نرساند.

حوله دستی تبلیغاتی
تولید حوله تبلیغاتی با درج لوگو شما روی حوله

فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی با کیفیت

نوع الیافی که در تولید حوله بکار برده می شود بر کیفیت حوله بسیار تاثیر گذار می باشد برای تولید حوله های دستی تولید کنندگان حوله از الیاف بامبو، پنبه، پلی استر، پشم و… استفاده می کنند که هرکدام ویژگی های بارز خود را دارا است.

الیاف پنبه یکی از انواع الیاف هایی است که تولید کنندگان در تولید حوله زیاد به کار می بردن زیرا از ویزگی ها و کاربرد های بالایی برخوردار است از ویژگی های حوله های تولیدی از الیاف پنبه می توان به قدرت جذب و ابگیری بالا اشاره کرد واینکه حوله های دستی تولید شده از این الیاف قابلیت شست وشوی راحت را دارند و هم چنین قیمت مناسب ان سبب شده که از طرفداران زیادی برخوردار باشد.

حوله های تولید شده از الیاف پشم قابلیت شست وشوی راحت را ندارند و در روز های سرد و بارانی ( زمستان و پاییز) خیلی زمان می برد تا حوله خشک شوند و قیمت ان نسبت به حوله های دستی از الیاف پنبه از قیمت بالایی برخوردار است اما تنها وجه مشترکی که با حوله های دستی پنبه ای دارند این است که قدرت اب گیری و جذب رطوبت ان بسیار بالا است.

حوله های دستی  تولید شده از بامبو  از کیفیت بالایی برخوردار هستند و لطافت و نرمی ان سبب شده که مناسب با هر پوستی خصوصا پوست های حساس باشد. الیاف بامبو از خاصیت ضد قارچ و باکتری بر خوردار می باشد و این باعث شده که این حوله ها از محبوبیت زیادی در میان مردم  برخوردار شوند. وزن حوله های تولید شده ار الیاف بامبو در مقایسه با سایر حوله بسیار سبک و کم وزن است پس می تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه شما عزیزان باشد.

حوله دستی تبلیغاتی
کارخانه حوله تبلیغاتی کجاست؟

نکاتی که در هنگام خرید حوله استخری باید به آن توجه کرد

قدرت جذب حوله های استخری

قدرت جذب و ابگیری حوله یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب حوله محسوب می شود قدرت جذب باید به گونه ای باشد که تمام اب بدن را جذب کند.

لطافت و نرمی حوله :

 جنس الیافی که در تولید ها به کار گرفته می شود در لطافت حوله متاثر است حوله باید به گونه ای باشد که در تماس با پوست باعث اسیب و ناراحتی پوست نشود و حس خوشایندی به خریداران دهد حوله های با کیفیت در صورت استفاده های مکرر زبر نمی شوند و لطافت اولیه خود را هم چنان حفظ می کنند.

ماندگاری حوله :

 ماندگاری و دوام بالای یک حوله به نوع الیافی که در تولید ان استفاده می شود بستگی دارد حوله های که از الیاف با کیفیتی تولید می شود دوام و ماندگاری بالایی خواهند داشت .

دوام رنگ حوله:

 دوام رنگ حوله بیستر به این موضوع بستگی دارد کهدر هنگام تولید حولهاز چه رنگی استفاده کرده اند زیرا استفاده از رنگ های ثابت موجب می شود که حوله تغییررنگ ندهد.

حوله دستی تبلیغاتی
قیمت روز حوله های تبلیغاتی به صورت مستقیم از کارخانه

فروش عمده حوله دستی تبلیغاتی به صورت آنلاین

متنوع ترین و باکیفیت ترین حوله های دستی با لوگوی انتخای خود را تنها  را می توایند از طریق این وب سایت تهیه کنید جهت اطلاع از قیمت روز حوله و سفارش محصول می توانید با ما تماس بگیرید و کالای خود را در اسرع وقت در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.