فروش عمده حوله استخری در شیراز

خرید عمده جدیدترین طرح حوله استخری از کارخانه

خرید عمده جدیدترین طرح حوله استخری از کارخانه


فروش عمده حوله استخری در شیراز  را با بسته بندی های شیک و لوکس و بهترین کیفیت  وضمانت مرجوعی کالا تنها از نمایندگی های معرفی شده بخواهید.

فروش حوله هتلی با ضمانت و با قیمتی ویژه و عالی به تمام خریداران عرضه می گردد.

فروش عمده حوله استخری در شیراز
فروش عمده حوله استخری در شیراز

بسته بندی های شیک و خاص حوله استخری

مجموعه ی ما با با طراحی بسته بندی های شیک و لوکس برای حوله ها جزو  یکی از برند های معروف و مطرح قرار گرفته است.

یکی از مزیت های بسته بندی های حوله این است که هیج اسیبی به حوله نمی رسد و حوله ها سالم به دست مشتری ها می رسد .

اگر شما هم جزو یکی از نمایندگی های خرید و فروش حوله،هتلد اران  ، از صاحبان باشگاه های خصوصی  و یا از مشتری های  چندین ساله حوله های ما  می باشید می توانید از نمایندگی های عمده فروش حوله هایی با نوع بسته بندی مد نظر خود راسفارش دهید.

بسته بندی حوله را می توان به صورت شیک در کاغذ ، سلفون،جعبه های کادویی و یا هر مدلی که مد نظر شماست سفارش دهید تا طراحان برتر ما ان را در شیک ترین طرح ها به دست شما برسانند.

خرید حوله میکروفایبر در تبریز به کسب و کار شما رونقی دیگر می بخشد.

فروش عمده حوله استخری در شیراز
فروش عمده حوله استخری در شیراز

راه های تشخیص کیفیت حوله استخری

کیفیت حوله های استخری بستگی به این دارد که تولید کنندگان حوله از چه نوع الیافی برای تولید حوله استخری استفاده کنند الیاف های به کار رفته در حوله های استخری می توانند در کیفیت حوله ها تاثیر به سزایی دارد پس هنگام خرید به از فروشندگان درباره الیاف به کار رفته در حوله ها سوال کنید تا کاملا شما را راهنمایی کنند و اطلاعات مناسبی در این زمینه به دست اورید .

به  طور مثال حوله های تولید شده از الیاف بامبو حوله هایی مرغوب و با کیفیت هستند از لطافت و نرمی خاصی برخوردارند و محبوبیت ویژه ای  را در بین مردم دارد .

این نوع حوله ها برای کسانی که پوست ان ها حساس است بسیار مناسب بوده و ضد الرژی می باشد.

فروش عمده حوله استخری در شیراز
فروش عمده حوله استخری در شیراز

طراحی و چاپ لوگودر فروش عمده حوله استخری در شیراز

طراحی و چاپ یک لوگوی شیک و با طرح های خاص بر روی حوله می تواند بر جذب مشتری و و محبوبیت حوله تاثیر زیادی بگذارد.

طراحی لوگو بر روی حوله مناسب کسانی است که برند خاص خود را دارند  هم چنین صاحبان هتل و مراکز تفریحی و…که می خواهند به طور غیر مستقیم تبلیغات کنند این روش بسیار مناسب است

لوگو ها بر حسب انتخاب شما عزیزان می تواند به صورت متن سمبل نماد تصویری و.. باشد .

برای مثال لوگوهایی که با متن طراحی می شوند بسیار ساده و شیک  هستند و به راحتی در ذهن مخاطب می ماند.

اما لوگو هایی که از از از عکس استفاده می شود خیلی بیشتر از لوگو های متن دار بر ذهن تاثیر مهاطب می گذارند و در خاطر می مانند.

ابعاد حوله های استخری

حوله های استخری در سایز های متنوعی تولید می شوند اما سایز استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

حوله های استخری باید به گونه باشند که تقریبا تمام قد را بپوشاند و رطوبت بدن را کامل بگیرند و تولید کنندگان حوله بیشتر سایز های حوله را یعنی طول و ارتفاع حوله را برحسب قد یک مرد  و عرض ان را بر اساس عرض شانه یک مرد حساب می کنند.

خریداران عمده حوله استخری بیشتر چه کسانی هستند؟

خریداران عمده حوله استخری بیشتر نمایندگی های فروش ،صاحبان مراکز تفریحی صاحبان هتل های شیک و 3ستاره به بالا،باشگاه های ورزشی خصوصی و مدرن و…هستند.

این مراکز حوله های استخری با برند معروف و با کیفیت را خریداری می کنند تا رضایت مشتریان را جلب کرده و هم اینکه بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنند .

خریداران عمده حوله استخری می توانند حوله های با کیفیت را با مناسب ترین قیمت و بهترین  بسته بندی از نمایندگی های معتبر فروش حوله استخری تهییه کنند و از مشتری های دائمی ما باشند و از تخفیفات ما برخوردار شوند.

نگهداری از حوله استخری

حوله استخری در صورت استفادی مکرر بوی نامطبوعی به خود می گیرد بهتر است ان ها را با روش درست و مناسبی بشویید که عمر طولانی داشته باشند در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که می تواند در نگهداری حوله ها به شما کمک کند .

اولین نکته که باید به ان توجه کرد این است که حوله ای استخری را پس از استفاده در حمام و یا باشگا در جای مرطوبی اویزان نکنید جون این کار شما سبب می شود که حوله جای مناسبی برای رشد باکتری و قارج ها باشد بهترین روش این است که در معرض هوای ازاد قرار گیرد .

نکته دوم این است که حوله های استخری به طور جداگانه  از سایر لباس ها بشویید ابی که دمای ان بالا باشد بعنی اب داغ به حوله ها اسیب می رساند و الیاف ان را از بین می برد در نهایت حوله شکل ظاهری نامناسبی به خود میگیرد

اگر از حوله ها به درستی نگه داری شود و یا شست و شوی ان ها  به شکل درست و صحیحی انجام گیرد به راحتی می توان حوله ها را تا چند سال استفاده کرد.

نحوه خرید حضوری وغیرحضوری  حوله دستی

خریداران عمده و مشتری ها می توانند حوله های دستی را با طرح و رنگ دلخواه، کیفیت بابا، از بهترین و معروف ترین برند ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری تهییه کنند

فروش غیر حضوری به این صورت است که با مراجعه به سایت  می توانند با صرف زمان کمتر و صرفه جویی در وقت کالای مد نظر خود را سفارش دهند تا در اسرع وقت به دست ان ها برسد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.