فروش بی واسطه انواع حوله سفید هتلی

پخش مستقیم حوله سفید هتلی با رنگ ری اکتیو

پخش مستقیم حوله سفید هتلی با رنگ ری اکتیو


فروش بی واسطه انواع حوله سفید هتلی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در تولیدی حوله هما عرضه شده است.
در این تولیدی حوله سفید هتلی در انواع مختلفی از جمله حوله های دستی و زیرپایی و تن پوش ،استخری و غیره تولید می شوند .
هرکدام از حوله های هتلی کاربرد و ویژگی خاص خود را دارد .

انواع حوله سفید هتلی
انواع حوله سفید هتلی

انواع حوله سفید هتلی

حوله های سفید هتلی از جنس و الیاف مرغوبی تهیه و تولید می شوند کیفیت بالای این حوله ها سبب می شود که همواره از طرفداران خاصی برخوردار باشند صاحبان هتل و مراکز تفریحی و گردشگری از انواع مختلف حوله ها برای استفاده در اتاق ها تهیه می کنند

حوله های تن پوش که ازطرفداران خاصی برخوردار است و بعد از یک دوش طولانی می تواند مورد استفاده قرار گیرند. حوله های تن پوش می تواند کلاه دار ویا بدون کلاه باشد. تن پوش های کلاه دار علاوه بر اب گیری بدن میتواند رطوبت موهای سر زا نیز بگیرد و  از سرما خوردن فرد جلوگیری کند حوله های تن پوش در سه نوع زنانه مردانه و بچگانه تولید می شود.

حوله های استخری نیز که کاربرد بیشتر ان در باشگاه و استخر ها است به دلیل وزن سبک و مناسبی که دارند هم چنین ابعاد مناسب ان از طرفداران زیادی برخوردار است.

حوله های دستی نیز که یکی از پرکاربرد ترین نوع حوله در بین سایرین است و روزانه به صورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرد.

باید الیاف بکار رفته در ان به گونه ای باشد که در تماس با پوست حساسیت ایجاد نکند و لطافت و نرمی ان کاملا حس شود اکثر هتل داران برای جلب رضایت مسافرین انواع حوله ها را در بسته بندی های شیک در اتاق ها قرار می دهند.

طراحی بسته بندی حوله سفید هتلی

طراحی و بسته بندی حوله های سفید هتلی را می توانید به دستان توانای طراحان ما بسپارید تا با طراحی شیک ترین و لوکس ترین بسته بندی ها نظر مشتریان را جلب کنند.

بسته بندی شیک علاوع بر محافظت از بافت حوله می تواند خاص بودن هتل شما را در ذهن مشتربان ماندگار کند .

بسته بندی ها می تواند طبق سلیقه ی شما در سلفون کاغذ جعبه های کادویی و…..طراحی شود.

فروش بی واسطه انواع حوله سفید هتلی
فروش بی واسطه انواع حوله سفید هتلی

فرایند تولید انواع حوله سفید هتلی

فرایند تولید حوله سفید هتلی به این صورت است که ابتدا از مواد خام  نخ تولید می کنند ماده ی خام در تولید حوله پنبه است از ویژگی های عمده حوله می توان به نرمی و لطافت و جذب بالای ان اشاره کرد از این رو بهتزین مواد خام برای تولید حوله پنبه است  البته اکثر تولید کنندگان به منظور دوام و مقاومت حوله همراه پنبه ، پلی استر نیز اضافه می کنند

پس از انتخاب نوع الیاف نوبت به تمیز کردن ان و خارج کردن پنبه از پوسته می رسد که به این مرحله کاردینگ می گویند پس از مرحله تمیز کردن نوبت به شان کردن الیاف  و جداکردن الیاف های اضافی می رسد در این مرحله هرچه الیاف بلند تر باشد حوله های با کیفیت تری تولید می شود

در مرحله بعد الیاف تمزی شده را توسط دستگاه های ریسندگی مدرن به الیاف هایی با طول بلند تبدیل می شود و این الیاف های بلند تولید شده را تاب می دهند  این مرحله بسیار مهم است زیرا مقاومت ضخامت قدرت جذب و دوام نخ به پیچ و تابی است که در این مرحله صورت می گیرد.

پس از مرحله تاب دادن نخ ها نوبت به بافت و رنگ رزی ان می رسد  البته اکثر حوله ها ابتدا بافته سپس رنگ رزی می شوند و در پایان به مرحله عرضه محصول می رسیم.

نگهداری و مراقبت از انواع حوله سفید هتلی

حوله همانند دیگر وسایل به مراقبت و نگهداری اصولی نیاز مند است برای اینکه بتوانید در دراز مدت از حوله هایی با کیفیت استفاده کنید باید  اصول شست وشوی صحیح را بدانید.

حوله های سفید هتلی به دلیل رنگ روشنی که دارند بسیار در معرض لکه و الودگی قرار می گیرند به همین دلیل باید به صورت مکرر و مداوم شسته شوند.

اولین نکته در شستو وشوی حوله که باید رعایت کرد این است از اب داغ استفاده نکنید زیرا ابی که دمای ان بالا باشد به بافت و الیاف حوله اسیب می رساند و ظاهر اولیه حوله از بین می رود.

استفاده نکردن از مواد شوینده قوی ،شستشوی جداگانه از سایر لباس ها از دیگر مواردی است که باید رعایت کرد.

حوله ها منبع  منبع مناسبی برای رشد میکروب و الودگی به شمار می رود به همین دلیل باید  پس از شست شو در محیط های مرطوب قرار نگیرند تا  بهترین روش خشک کردن قرار دادن ان در هوای ازاد است .

 تولید کنندگان انواع حوله سفید هتلی

امروز تولید کنندگانی زیادی دز صنعت تولید حوله فعالیت می کنند و همواره با رقیب های خود در این حوزه رقابت می کنند.

از خوشناترین تولیدگنندگان که سابقه زیادی دارند و برای بیشتر مردم شناخته شده هستند می توان به حوله برق لامع حوله ماهور حوله پد ایران، حوله گلبافت، حوله هما، حولهه هنر، حوله ماندگار، حوله اذرریس و….اشاره کرد.

تولید حوله بیمارستانی با هر کیفیتی که بخواهید کافیست تماس بگیرید.

فروش بی واسطه انواع حوله سفید هتلی
فروش بی واسطه انواع حوله سفید هتلی

چگونگی خرید و سفارش انواع حوله سفید هتلی

برای تهیه حوله های سفید هتلی بدون واسطه و با قیمت مناسب می توان به دوصورت اقدام  کرد .

خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه بدون واسطه را از ما بخواهید.

اگر امکان خرید حضوری برای خریداران مقدور باشد می توانند به فروشگاه و نمایندگی های معتبر مراجعه کنند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند اما اگر امکان خرید حضوری را نداشتند می توانند با مراجعه به سایت اقدام به خرید انلاین کنند در این روش با صرفه جویی در وقت و هزینه خود می توانند محصولی با کیفیت را سفارش دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.