فروش انواع حوله پالتویی هتلی در سایزهای گوناگون

خرید بی واسطه حوله تن پوش هتلی

خرید بی واسطه حوله تن پوش هتلی


فروش انواع حوله پالتویی هتلی در سایزهای گوناگون با طرح های شیک و مختلف به صورت عمده از خدمات فعال حوله هما می باشد.

تولیدکنندگان حوله های پالتویی در تولید حوله ها از الیاف و جنس های مرغوبی استفاده می کنند که هرکدام ویژگی و کاربرد های خاص خود را داراست با ما همرا باشید تا با انواع جنس های حوله پالتویی اشنا شویم.

انواع حوله پالتویی هتلی
انواع حوله پالتویی هتلی

انواع حوله پالتویی هتلی

حوله های پالتویی که از جنس پنبه تولید می شوند از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند  و هم چنین الیاف به کار رفته در این حوله ها بسیار نرم و لطیف بوده و مناسب برای پوست های حساس است.

حوله های پالتویی پنبه ای  علاوه بر جذب بالا و نرمی و لطافت  از قیمت مناسبی بر خوردار هستند و از مجبوبیت بسیاری در بین طرف داران برخوردار است  این تن پوش ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و انتخاب مناسبی برای صاحبان هتل است.

حوله های پالتویی پنبه و پلی استر که ترکیبی از این دوالیاف هستند بسیار باداوم بوده و به طور دقیق این حوله ها از 86 درصد چنبه و 14 درصد پلی استر در بافت انها استفاده شده است از ویژگی های دیگر ان می توان به مقاومت بالای ان اشاره کرد.

حوله های زیرو تویست از حوله های دیگر معمولا بین 20 تا 30 درصد سبک تر می باشند زیرا در این نوع حوله ها از پنبه های کمتری استفاده شده و این کار باعث می شود که حوله آب کمتری جذب کند و در نتیجه سریع تر از بقیه حوله های پنبه ای خشک می شود. این حوله را معمولا به سازگار بودن با محیط زیست می شناسند.

اگر به دنبال تن پوش هایی خاص وشیک می باشید تن پوش های تولید شده از ساتن و ابریشم می تواند گزینه مناسبی باشد.

تن پوش های ابریشم و ساتن  بسیار ظریف نازک و سبک وزن هستند بسیار مناسب برای فصل تابستان  این نوع تن پوش ها دارای روش های ششتشوی مخصوص به خود هستند و به خاطر قیمت بالایی که دارند زیاد مقرون به صرفه نیستند

حوله های پالتویی پشم ارگانیک، حوله های نایلونی، بامبو و میکروفایبر

انواع حوله پالتویی هتلی
انواع حوله پالتویی هتلی

حوله های پالتویی تولید شده از پشم ارگانیک  از نرمی و ولطافت زیادی برخوردار است ایت حوله ها را از پشم گوسفند درست می کنند و همین موضوع باعث محبوبیت این نوع حوله شده است، اما قدرت جذب اب این نوع حوله بسیار پایین است.

تن پوش های نایلونی  در مقایسه با سایر حوله ها از کیفیت پایینی برخوردار بود و از قیمت پایین تری برخوردار است .

حوله های پالتویی تولید شده از بامبو بسیار سبک وناز هستند بیشتر مناسب افرادی است که دارای پوست های حساس هستند از دیگر ویزگی های حوله های پالتویی بامبو که ان را از سایر حوله ها متمایز کزده این است که از خواص ضد باکتری و ضد قارچ برخوردار است حوله های تولید شده از بامبو بسیار با محیط زیست سازگار هستند .

میکروفایبر الیافی که از ابریشم ظریف تر است اما دارای قدرت جذب بالاتری است میکروفایبر است. از مزیت های حوله های میکروفیبر دارای وزنی سبک و دوامی بالا است، همچنین این نوع حوله برای پوست های حساس بسیار مناسب است.

انواع حوله پالتویی هتلی
انواع حوله پالتویی هتلی

بورس  خرید و فروش انواع حوله پالتویی هتلی در سایزهای گوناگون

بورس خرید و فروش انواع حوله پالتویی هتلی در سایزهای گوناگون در شهر های اصفهان و تبریز می باشد. این دو شهر یکی از مراکز بزرگ در خرید و فروش حوله های پالتویی در سایز و اندازه های گواناگون است . اکثر خریداران عمده و نمایندگی های خریدو فروش برای تهیه حوله های پالتویی به این مراکز مراجعه می کنند.

حوله  یکی از وسایل شخصی و فردی هر فرد محسوب می شود که در تماس مستقیم با پوست قرار دارند برای خشک کردن بدن وسر و جلوگبری از سرما خوردن فرد مورد استفاده قرار می گیرد.

از ان جایی که هر فرد نیار به رعایت بهداشت و نظافت دارد رسیدگی به بهداشت وسایل نیز یکی از کار هایی ضروری محسوب می شود در صورت عدم رعایت بهداشت سبب بروز بیماری های پوستی می شود

حوله ها به همان اندازه که از کاربرد ها زیادی برخوردار هستند در صورت استفاده نادرست و شستشوی غیر اصولی سبب حساسیت های پوستی و در نهایت مریضی افراد می شود.

از نظر بسیاری از متخصین پوست و مو هر وسیله ای که ارتباط مستقیم با پوست ومو دارد باید به گونه ای نگهداری شود که محلی برای تجمع باکتری ها و قارچ ها نشود  از ان جایی که حوله ها ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند در صورت  خشک نشدن اصولی ان محلی برای رشد باکتری و قارج ها می شود و سلامت فرد را به خطر می اندازد و سبب حساسیت و قارج های پوستی می شود

نحوه تهیه و خرید انواع حوله پالتویی هتلی در سایزهای گوناگون

برای تهیه و خرید انواع حوله پالتویی هتلی می توانید علاوه بر خرید حضوری از طریق فروش انلاین نیز اقدام به خرید کنیدیکی از مزایای خرید انلاین مقایسه راحت کیفیت و قیمت همان محصول انتخابی شما است  دردر نظر داشته باشیداگر به صورت حضوری اقدام به خرید کنید باید به تک تک فروشگاهها مراجعه کنید و این کار زمان زیادی از شما می گیرد  که این کار بسیار وقت گیر است و ممکن است دچار سردگمی شوید . در اخر نتوانید محصول مورد نظر را تهیه کنید برای فروش انلاین می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید و محصول مورد نظر خود را بیابید برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروش انواع پارچه حوله بیمارستان از کارخانه با نزولی ترین قیمت ها توسط حوله هما آغاز شد.

لیست قیمت حوله های پالتویی هتلی عرضه شده توسط حوله هما را می توانید با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.