فروشنده حوله دستی گلبافت با بهترین قیمت


حوله ها به دسته های زیادی تقسیم می شوند محصولات بهداشتی در جهان گستردگی فراوانی دارند و برای مصارف مختلف استفاده می شوند. حوله دستی گلبافت دارای رنگی شاد و جذاب است. از رنگ هایی که معمولا برای تولید حوله ها استفاده می شود می توان به: صورتی، قرمز، آبی، سرخ آبی، سرمه ای، زرشکی و … اشاره کرد. بسیاری از این محصولات با جنس کتان تولید شده اند و از مهمترین مزیت هایی که یک حوله می تواند داشته باشد این است که قابلیت جذب آب خوبی داشته باشد که شما می توانید این محصولات را از فروشنده حوله تهیه نمایید.

فروشنده حوله دستی گلبافت با بهترین قیمت

لیست قیمت انواع حوله در بازار تهران

لیست قیمت انواع حوله در بازار تهرانیکی از حوله هایی که بیشترین استفاده را در حمام دارد، حوله پالتویی می باشد. که ممکن است با نام های دیگری در بازار یافت شود. قیمت حوله حمام نسبت به سایر محصولات در این زمینه بیشتر است و آن هم بخاطر طول و عرض بیشتر الیاف آن نسبت به حوله یکبار مصرف و حوله کودک است. محصولی که می خواهیم در ادامه مورد بحث قرار دهیم حوله پالتویی زنانه و مردانه است. قبل از آن، انواع حوله های تولیدی که در بازار تهران و سایر شهرستان ها وجود دارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع حوله ایرانی که در بازار یافت می شود را نام ببرید؟

  • حوله دست و صورت
  • حوله پالتویی
  • حوله استخر
  • حوله تن پوش
  • حوله هتلی

بعد از شستشو بهتر است برای خشک کردن دست یا بدن، از حوله های نرم استفاده کنیم. نرم کننده هایی در لوازم آرایشی وجود دارد که برای لطافت و نرمی بیشتر حوله استفاده می شود و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. حوله هایی که مرغوب و با کیفیت هستند دو لایه دارند که شما با هزینه بیشتر می توانید آن ها را تهیه کنید. بعد از حمام، بهترین حوله ای که می توانید با آن بدن خود را خشک کنید، حوله پالتویی می باشد بعضی از این محصولات سبک وزن هستند و برخی سنگین وزن. حوله های سنگین از پرزهای بیشتری ساخته شده اند و قابلیت جذب بیشتر آب را به خود دارند. محصولات پنبه ای و ابریشمی بیشترین جذب آب را دارند که در فصل زمستان بهترین انتخاب است. حوله های دستی یا آشپزخانه ای بسیار سبک بوده و سایز آن ها نیز کوچک تر است. حوله های هتلی نیز اغلب یکبار مصرف بوده و برای مسافرت مناسب هستند. برای استخر نیز می توانید از حوله های پالتویی با قابلیت جذب بالای آب استفاده کنید. (سعی کنید حوله و لوازم بهداشتی مشابه را، نزدیک سرویس بهداشتی قرار ندهید)

خرید انواع حوله متری درجه یک از بازار سراسر کشور

خرید انواع حوله متری درجه یک از بازار سراسر کشورمراکز پخش حوله دستی در سراسر شهرهای ایران وجود دارد که محصولات بهداشتی را با کیفیت درجه یک و با قیمت مناسب به دست مشتریان عزیز می رسانند. برخی از این محصولات تن پوش سایزهایی مناسب با سن افراد تولید شده اند که حوله کودک نام دارند و شما برای حفظ سلامتی و نظافت کودک خود می توانید خریداری نمایید. محصولاتی در بین اینگونه حوله ها وجود دارد که بسیار مجلل هستند و دارای بافت هایی از جنس ابریشم بر روی آن و در طرح و نقشی خاص تولید شده اند. شاید بتوان گفت گرانترین نوع این محصولات نمونه مجلل آن ها باشد. بعضی از فروشنده های پتو و حوله، این محصولات را بصورت متری به فروش گذاشته اند و شما می توانید مقدار مورد نیاز خود را به فروشنده بگویید تا برش داده و آماده سازد. معمولا حوله های متری قیمت پایین تری نسبت به سایرین دارند.

مراکز فروش حوله پالتویی ترک در کشور

مراکز فروش حوله پالتویی ترک در کشورخرید حوله تن پوش در بین افراد مختلف متفاوت بوده  این نمونه محصولات علاوه بر سایز و رنگ متفاوت، بعضی از آنها آستین دار و برخی بدون آستین هستند بعضی دیگر کلاه دارند و بعضی ها بدون کلاه هستند و موارد دیگر که بنا به سلیقه می توانید انتخاب کنید. جنس ترک را همه می شناسند، از پیراهن و شلوار گرفته تا حوله و دستکش و کلاه و کاپشن. جنس های ترک اصل به مراتب بهتر از نمونه های تولیدی سایر کشورها و حتی تولید داخل هستند و شما با اندکی هزینه بیشتر می توانید نمونه مرغوب و با کیفیت تری از آن ها را خریداری کنید. فروش حوله استخری که توسط مراکز فروش یا عمده فروش ها انجام می شود و افرادی که علاقمند به استخر و شنا هستند بیشتر از این محصولات بصورت اختصاصی یا مشترک با حوله حمام خرید و استفاده می کنند.

بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع حوله در اصفهان

بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع حوله در اصفهانکارخانه های بزرگی در شهر اصفهان وجود دارد که انواع مختلفی از حوله ها را تولید می کنند. برای تولید این محصولات، نیاز به دستگاه های پیشرفته ای است که گره هایی با بیشترین تراکم را ایجاد کند. پس از آن باید عملیات رنگرزی بر روی محصول انجام شود و رنگ ها و طرح هایی بر روی آن انجام می شود که بصورت ثابت است. در مرحله پایانی باید حوله های ساخته شده دور دوزی شوند و این کار توسط دستگاه صورت می گیرد. دور دوزی این نمونه محصولات باید با دقت کافی و در چند مرحله انجام شود تا حوله به راحتی و با استفاده مستمر، دچار گسستگی نشود.

صادرات حوله دستی درجه یک به کشور های همسایه

صادرات حوله دستی درجه یک به کشور های همسایهحوله تبلیغاتی ارزان قیمت از جمله محصولاتی هستند که به همراه سایر حوله ها، به کشورهای همسایه صادر می شود. کشورهای عراق، کانادا، آذربایجان و روسیه سهم بیشتر از صادرات اینگونه محصولات را دارند. حوله های مخملی در کشورهای همسایه بیشتر طرفدار دارند و خریداران کشورهای دیگر اکثراً به دنبال محصولات با کیفیت هستند. خرید آنلاین از راحت ترین روش های فروش این محصولات است. حوله هتلی عمده یکی از نمونه محصولات صادراتی است که بصورت کلی و جزئی عرضه می شود و شما از طریق تماس با مسئولین فروشگاه می توانید حوله هایی با جنس، سایز، رنگ، و سبک مورد نیاز بصورت عمده سفارش دهید.

ویژگی مهم حوله های متری

ویژگی مهم حوله های مترییکی از ویژگی های حوله های متری این است که خریدار خودش قادر است با اندازه دلخواه سفارش داده و طرح و دوخت مختلفی بر روی آن ایجاد نماید. بیشتر مشتریان حوله های متری، کارگاه های دوزندگی هستند. این محصولات ساده ترین طرح ها را دارند و از قیمت ارزان تری نیز برخوردارند. دوام حوله های متری با توجه به شرکت تولید کننده آن متفاوت است و خریدار قادر خواهد بود آن را در اندازه های مورد نیاز برش داده و به محصولات مصرفی تبدیل کند که اگر این کار را در منزل انجام می دهید، نیازمند چرخ خیاطی، نخ، قیچی و پارچه مخصوص هستید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.