سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت


سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت با هر طرح و رنگی را از مجموعه ما بخواهید.
جهت ثبت سفارش عمده حوله استخری با قیمت های تخفیف خورده با ما تماس بگیرید.

سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت
سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

حوله استخری

از ویژگی های حوله استخری می توان به طراحی شیک ،تنوع رنگی جذاب،کیفیت دوخت بالا و عالی و الیاف مرغوب،و…….. اشاره کرد . ویژگی های ذکر شده سبب شده که این حوله ها به یکی از حوله های پر طرفدار در بینسایر حوله ها قرار بگیرد. تولید کنندگان حوله استخری برای تولید این حوله ها ابعاد استانداردی را در نظر می گیرند به گونه ای که تمام قد را پوشش می دهد.

داشتن حوله ای ابعاد مناسبی داشته باشد و هم چنین وزن ان به گونه ای باشد که به راحتی در کیف های ورزشی قرار گیرد به یکی از دغدغه های مردم خصوصا ورزشکاران تبدیل شده است . تولید کنندگان حوله استخری با تولید حوله های دو رو  با ابگیری بالا و رنگ بندی متنوع و جذاب به یکی از تولید کنندگان بزرگ و محبوب در بین مردم قرار گرفته است .

سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت
سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

جنس حوله های استخری با پایین ترین قیمت

جنس حوله های استخری  با مناسب ترین قیمت  بیشتر از پنبه،پشم طبیعی،پشم مصنوعی،بامبو،میکروفیبر،ابریشم وساتن تولید می شوند.

الیاف پنبه

از ویژگی های حوله هایی که ازالیاف  پنبه و الیاف پلی استر تولید می شوند می توان به وزن سبک و ضخامتبالا و نرم و لطیف بودن ان اشاره کرد و به راحتی خشک می شوند.

الیاف پشم مصنوعی

مقاومی بالا، قدرت جذب فوق اعاده بالای ان از ویژگی های حوله هایی است کع از پشم مصنوعی تولید می شونداما این حوله ها ممکن است حساسیت زا بوده و مناسب هر نوع پوستی نباشد.

الیاف  بامبو

از ویژگی های حوله های بامبو می توان به جذب رطوبت و اب بالا و نرمی و لطافت چشمگیران اشاره کرد که این نوع حوله را از سایر حوله ها متمایز کرده است. الیاف بامبو با وجود وزن کم از استحکام و ثبات بالایی برخوردار است.این حوله ها برای کسانی که  دارای پوست حساسی هستند  بهترین گزینه می باشد.

 الیاف میکروفایبر

از ویژگی های حوله میکروفایبر می توان به قدرت جذب بالای ان اشاره کرد همچنین این حوله ها از لطافت و نرمی خاصی برخوردار هستند و این ویژگی ها موجب شده که به یکی از حوله های پر طرفدار تبدیل شود.

حوله با جنس پشم ارگانیک

حوله با پشم ارگانیک، حوله ای است که از جنس پشم گوسفند تولید شده است. این نوع جنس حوله دارای لطافت و نرمی مناسبی است.

شیوه نگهداری از حوله های استخری

سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت
سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

بیشتر حوله های استخری در صورت استفادی متعدد بوی ناخوشایتدی به خود می گیرند که بهتر است ان ها را با روش صحیح بشویید که عمر طولانی داشته باشند در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که می تواند در نگهداری حوله ها به شما کمک کند .

اولین موردی که باید به ان اشاره کرد این است که حوله ها را پس از شستن در محیط های مزطوب از جمله حمام اویزان نکرد زیرا محیط های مرطوب کان مناسبی برای رشد کپک و قارچ ها می باشد و سبب انواع بیماری های پوستی می شود بهترین روش این است که در معرض هوای ازاد قرار گیرد .

نکته دوم این است که حوله های استخری به طور جداگانه  از سایر لباس ها بشویید ابی که دمای ان بالا باشد بعنی اب داغ به حوله ها اسیب می رساند و الیاف ان را از بین می برد در نهایت حوله شکل ظاهری نامناسبی به خود میگیرد

اگر از حوله ها به درستی نگه داری شود و یا شست و شوی ان ها  به شکل درست و صحیحی انجام گیرد به راحتی می توان حوله ها را تا چند سال استفاده کرد.

نوع بسته بندی حوله استخری

طراحی و بسته بندی حوله استخری به شکل های مختلف و متنوعی صورت می گیرد. مجموعه ما با دارا بدون طراحانی مجرب انواع بسته بندی های شیک و لوکس را طراحی می کنند.

 از مزیت های بسته بندی های حوله می توان به این اشاره کرد که هیج اسیبی به حوله نمی رسد و حوله ها سالم به دست خریداران می رسد .

بیشتر خریداران از جمله  نمایندگی های خرید و فروش حوله،هتلد اران  ، از صاحبان باشگاه های خصوصی  و…به دنبال حوله هایی با بسته بندی هایی خاص و شیک هستند .

طراحی بسته بندی ها به صورت بسته بندی در کاغذ ، سلفون،جعبه های کادویی و یا هر مدلی که مد نظر شماست انجام می گیرد.طراحان مجرب ما با چندین سال سابقه در زیمنه طراحی شیک ترین و خاص ترین طرح ها را برای شما طراحی می کنند .

خرید حوله هتلی ارزان از درب کارخانه با بیشترین تخفیف ممکن را با ما تجربه کنید.

آیا می دانید بزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخری چه کسانی  هستند؟

از بزرگ ترین و خوش نام ترین  تولید کنند گان حوله استخری  که از محبوبیت بالایی در بین  مردم بر خوردارند و دارای چندین سال سابقه در تولید و عرضه حوله هستند می توان به حوله برق لامع، حوله پارادایس،حوله نر، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد.

تولید کنندگان بزرگ حوله استخری رضایت خریداران و مشتری ها را در اولویت کار خورد قرار می دهند از این رو همواره به کیفیت حوله های تولید شده بسیار توجه می کنند زیرا کیفیت بالا موجب رضایت مشتریان خواهد بود همچنین تنوع طرح و رنگ در این حوله ها به قدر متنوع است که نیاز تمامی خریداران با هر سلیقه ای برطرف می شود.

خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه با مناسب ترین قیمت را در حوله هما انجام دهید!

.

خرید غیرحضوری و سفارش عمده حوله استخری با پایین ترین قیمت

امروزه فروش انلاین به عنوان یکی از روش های خرید بسیارمورد توجه مردم قرار گرفته است از مزایای خرید انلاین می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد .

خرید آنلاین حوله این فرصت را در اختیار خریداران قرار می دهد که  به دور از هیجان زدگی های آنی خریدی راحت و بادقت تر راتجربه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.