سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور

سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور

سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور


سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور  را با مناسب ترین قیمت ها تنها از ما بخواهید.

سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور
سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور

حوله های استخری و ابعاد آن ها

حوله های استخری برای خشک کردن بدن پس از حمام ببسیار مناسب بوده و تمام قد را پوشش می دهد و کاملا بدن را ابگیری کند تا از سرما خوردن فرد جلوگیری می کند.

میزان قدرت جذب و ابگیری حوله باید به گونه ای باشد که حوله پس از جذب اب زیاد سنگین نشود که نتوان وزن ان را تحمل کرد .
حوله های استخری در طرح و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند .

حوله های استخری در سایز های متنوعی تولید می شوند اما سایز استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

حوله های استخری باید به گونه باشند که تقریبا تمام قد را بپوشاند .

سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور
سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور

انواع الیاف به کاررفته در حوله های استخری

الیاف به کار رفته در حوله ها در کیفیت و مرغوبیت حوله ها بسیار موثر است تولید کنندگان در تولید  حوله معمولا از الیاف هایی هم چون پنبه ف الیاف پلی استر ،پشم و میکروفیبر وبامبو استفاده می کندد که این الیاف های به کاررفته در قیمت حوله ها نیز تاثیر می گذارد.

 حوله هایی با الیاف پنبه ای تولید می شوند قابلیت جذب و ابگیری بالایی  دارند و و دارای وزنی مناسب وسبک هستند.

 حوله هایی با الیاف پلی استر تولید می شوند قابلیت جذب بالادارند  و کمی سنگین وزن هستند.

 حوله های پشمی با الیاف پشمی مناسب برای فصول سرد سال و از قیمت نسبتا بالایی نسبت به سایر حوله ها برخوردارند.

 حوله های تولید شده از الیاف میکروفایبر بسیار سبک ،لطیف و نرم و قابلیت جذب و ابگیری بالایی دارند.

سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور
سفارش خرید جدیدترین حوله استخری در بازار کشور

نکات حائز اهمیت در هنگام خرید حوله استخری

قدرت جذب حوله های استخری : قدرت جذب و ابگیری حوله باید به گونه ای باشد که تمام اب بدن را جذب کند.

لطافت حوله : لطافت و نرمی حوله بستگی به این دارد که تولید کنندگان در تولید ان از چه نوع الیافی بهره برده اند. جنس حوله باید به گونه ای باشد که در تماس با بوست باعث اسیب و ناراحتی پوست نشود و حس خوشایندی به مصرف کنندگان دهد حوله های با کیفیت در صورت شست و شو زیر نمی شوند و لطافت اولیه خود را هم چنان حفظ می کنند.

ماندگاری حوله :نوع الیافی که در تولید حوله ها به کار می رو در دوام وماندگاری حوله ها بسیار تاثیر گذار است حوله های تولید شده از الیاف بی کیفیت در مدت زمان کوتاهی از بین خواهند رفت.

دوام رنگ حوله:حوله هایی که در تولید ان ها از رنگ های ثابتی استفاده شده باشد در بازه زمانی بلند تغییر رنگ نمی دهند و کیفیت ورنگ اولیه خود را کاملا حفظ می کند.

 حوله های استخری در چه رنگ هایی عرضه می شود ؟

حوله های استخری در رنگ بندی هایی متنوع و مختلفی تولیدو عرضه می شود به صورتی که نیلز همه ی مشتریان با هر سلیقه ای را برطرف می کند .

یکی از مزیت های حوله های رنگی در مقایسه با حوله های سفید این است اگر لکه ای روی ان قرار گیرد کمتر به چشم می اید.یکی از بهترین راه ها برای تغییر دکوراسیون حمام استفاده از حوله های با طیف های رنگی است.

  حوله هایی با ترکیب رنگ های روشن بر روی احساسات فرد بسیار تاثیر گذار است و می تواند بر انرژی و واحساس ارامش فرد تاثیر بگذارد .

تولید کنندگان و خریداران عمده حوله استحری چه کسانی هستند؟

امروزه در بازار های خرید و فروش کشور تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت دارند و همواره به دنبال جایگاه برتری درمیان رقبا هستند وهمواره به دنبال تولید حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند که بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند.

از جمله تولید کنندگان خوشنام و مطرح در این عرصه می توان به  تولید کنندگان تولید حوله گلبافت،حوله ماندگار،حوله برق لامع،ایران حوله،حوله ماهور،حوله پود ایران،حوله اذرریس و… اشاره کرد مرغوب بودن و کیفیت حوله ها را می توان از نرمی و لطافت حوله های این تولید کنندگان حس کرد.

چاپ لوگوی شما روی حوله های تبلیغاتی با رنگ ثابت را تنها از مجموعه حوله هما بخواهید .

نحوه نگه داری از حوله های استخری

نحوه نگهداری درست و اصولی حوله های استخری می تواند نقش بالایی در سلامت و ماندگاری طولانی حوله داشته باشد . حوله ها پس از ابگیری بدن به دلیل نگه داشتن رطوبت در بین بافت های خود محلی مناسب برای رشد  انواع قارچ و باکتری ها است و ممکن است باعث ایجاد انواع بیماری های پوستی تنفسی و چشمی و…. شود.

حوله ها را پس از استفاده در داخل حمام اویزان نکنید خصوصا در منازلی که بین حمام و دست شویی دیوار حائلی وجود ندارد . اویزان کردن حوله در این محل ها سبب می شود که بخار هایی که از دست شویی متصاعد می شود و شامل اسید اوریک و اسید فسفریک است بر روی حوله قرار گیرید و چون حوله در تماس مستقیم با پوست قرار داد باعث به خطر انداختن سلامتی می شود پس بهترین راه حل این است که حوله ها را خارج از حمام و دستشویی اویزان کنید.

محیط های مرطوب و تاریک برای خشک شدن حوله اصلا مناسب نبست زیرا در محل های مزطوب و تارکی قارچ ها و باکتری ها سریعا رشد می کنند بهترین راحل حل قرار دادن حوله در معرض هوا و زیر نور مستقیم خورشید است این کار سبب ضدعفونی کردن حوله می شود .

خرید جدیدترین حوله استخری به صورت آنلاین

متنوع ترین وباکیفیت ترین حوله های استخری را می توایند از طریق این وب سایت تهیه کنید جهت اطلاع از قیمت روز حوله و سفارش محصول می توانید با ما تماس بگیرید و کالای خود را در اسرع وقت در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

تولید جدیدترین حوله تبلیغاتی با بردر رنگی و رنگ ثابت در حوله هما غوغا به پا کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.