سفارش حوله پالتویی هتلی با آرم شرکت شما

سفارش حوله پالتویی هتلی

سفارش حوله پالتویی هتلی


سفارش حوله پالتویی هتلی با آرم شرکت شما را با شیک ترین و خاص ترین طرح ها را طراحی خواهیم کرد .
جهت سفارش حوله پالتویی هتلی با ما تماس بگیرید.

امروزه چاپ و طراحی ارم و لوگوی شرکت ها یکی از راه های متفاوت و خلاق در زمینه تبلیغات به شمار می رود طراحی ارم شرکت بر روی حوله پالتویی هتلی یکی از خدمات مجموعه ما می باشد که طی تجربه و سابقه خود در طول این چند سال توانسته از جایگاه برتری در بین رقبا برخوردار شود.

حوله پالتویی هتلی
سفارش حوله پالتویی هتلی

طراحی ارم شرکت شما بر روی حوله پالتویی هتلی

طراحی ارم و لوگو بر روی حوله به صورتهای مختلفی انجام می گیرد.

طراحان متخصص ما در زمینه طراحی ارم و لوگوی شرکت دارای تجربه و تخصص و مهارت در زمینه ارائه یک لوگو مطابق سلیقه شما و با هدف تحت تاثیر قرار دادن مشتریان کاری با کیفیت با هزینه مناسب را همراه با ایده های جذاب و نو اورانه به ارمغان دارند طراحی آرم و لوگو تاثیر بسزایی در برند شرکت و مجموعه شما را دارد و ما همیشه سعی داریم به وعده خود به بهترین نحو عمل کنیم.

طراحی ارم و لوگو می توناد به عنوان یک روش بسیار مناسب در جهت یاداور شدن کیفیت محصول شما و هم چنین برتری شما نسبت به سایر رقبا باشد هر شرکت و برندی برای اینکه فروش بیشتری داشت باشد و در ذهن مخاطب تاثیر بگذارد صرف نظر از اینکه برند وشرکت شما بزرگ و یا کوچک است باید به دنبال طراحی یک ارم مناسب و حرفه ای باشد ارم و لوگو اگر به شیوه ی مناسبی طراحی شود می تواند ذهن مخازب را به مجموعه شما و نوع محصول به صورت مستقیم مورد هدف قرار دهد .

طراحی ارم و لوگو بر روی محصول شرکت شما یکی از مهم ترین کار هایی است که کسب و کار شما به ان نیازمند می باشد.

حوله پالتویی هتلی
سفارش حوله پالتویی هتلی

انواع لوگو

  • لوگو تایپی ( نشانه نوشتاری )
  • لوگو  (نشانه تصویری)
  •  طراحی نشانه ترکیبی ( لوگو + لوگوتایپ)
  •  پیکتو گرام ( علائم تصویری)
  • حوله های پالتویی

امروزه دوش گرفتن به یکی از کارهای روزه مره ی بسیاری از افراد تبدیل شده است و چه بسا بهتر بعد از یک دوش گرفتن طولانی  برای رفع خستگی ناشی از کار های روزانه از یک حوله تن پوش با کیفیت برای خشک شدن بدن و جلوگیری از سما خوردن استفاده کنیم .

امروزه به راحتی می توانید با کمی وقت گذاشتن در فروشگاه ها و بازار ها انواع مختلفی ار حوله های تن پوش و پالتویی را با طرح و رنگ های مختلفی پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

قیمت خرید عمده حوله ی استخری در حوله هما ارزان تر از سایر نمونه های موجود در کشور می باشد.

نکاتی که هنگام سفارش حوله پالتویی هتلی به ان توجه کرد

جنس حوله پالتویی: اولین نکته مهمی که در خرید حوله باید مورد توجه قرار گیرد جنس آن است.

امروزه برای تولید این گونه حوله های پالتویی از الیاف هایی هم چون: پنبه، الیاف مصنوعی (پلی استر)، بامبو، پشم، میکروفیبر و غیره استفاده می کنند که هر یک از قدرت بالایی در جذب رطوبت و آبگیری برخوردار هستند و البته دارای ضخامت و نازکی خاصِ خود نیز هستند.

سایز واندازه حوله : نکته مهم بعدی در خصوص انتخاب یک حوله با اندازه ای مناسب است که باید با عرض شانه و همچنین قد شما متناسب باشد.

برای این منظور بهتر است در ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع حوله ای برای پوشیدن پس از استحمام خود هستید؛ مثلا به دنبال حوله ای تا روی زانو هستید و یا می خواهید ارتفاع حوله تان تا زیر زانو و یا حتی تا ساق پایتان باشد!

نحوه بسته شدن: با اینکه اغلب حوله های تنپوش در سراسر دنیا با کمربند بسته می شوند اما خوب نوع دکمه ای آن ها نیز در بازار موجود است که شما می توانید در صورت تمایل از مدل های دکمه ای این نوع از حوله های حمام استفاده نمایید.

کلاهدار یا بدون کلاه: 

حوله های پالتویی در ۲ مدل کلاهدار یا بدون کلاه طراحی و تولید می شوند که ما توصیه می کنیم همواره به فکر خرید حوله پالتویی با کلاه باشید تا بعد از گرفتن یک دوش آب دلچسب، بتوانید به خوبی رطوبت موهای سرتان را خشک و مانع از سرماخوردن خودتان شوید.

جیب دار یا فاقد جیب:

 اینکه حوله تنپوش شما فاقد جیب باشد و یا اینکه دارای یک یا دو عدد جیب بر روی قسمت جلویی خود باشد، یک مسئله کاملا سلیقه ای می باشد که هر کسی می تواند با توجه به نظر شخصی خودش در این خصوص اقدام نماید.

رنگ: 

انتخاب رنگ یک حوله پالتویی نیز کاملا بسته به نظر و سلیقه شما خریداران عزیز دارد.

البته سغی کنید در هنگام خرید حوله ها به این نکته توجه داشته باشد که در هنگام تولید از رنگ های ثابتی در تولید ان استفاده شده باشد در غیر اینصورت در صورت چند بار شستشو تغییر رنگ می دهند

قیمت حوله پالتویی:

 یکی از عواملی در قیمت حوله بسار تاثیر می گذارد الیاف به کار رفته در تولید ان است هرچه از الیاف با کیفیت تری استفاده شود قطعا حوله تولیدی مرغوب تر خواهد بود البته موارد ذکر شده در بالا نیز تاثیر گذار خواهد بود .

حوله پالتویی هتلی

تضمین کیفیت حوله پالتویی هتلی

سفارش حوله پالتویی هتلی
سفارش حوله پالتویی هتلی

مجموعه ی ما با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه تولید حوله های پالتویی همواره یکی از تولید کنندگان بی رقیب در بین سایر تولید کنندگان در سرارسر کشور می باشد از این رو با با اطمینان کامل محصولات خود را از نظر کیفیت کاملا ضمانت می کند و خریداران می توانند در هنگام عثد قرار داد با تولید کنندگان این اطمینان خاطر را داشته باشند که حوبه ها در صورت پرز دهی و تغییر ظاهر می توانند محصول را مرجوع و مبلغ پرداخت شده را پس بگیرند.

ثبت سفارش تولید حوله بیمارستانی در حوله هما با مناسب ترین قیمت انجام خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.