خرید و فروش بهترین حوله ایرانی با مناسب ترین قیمت


بهترین حوله از کیفیت بالایی برخوردار است. این کیفیت بالا شامل مواردی همچون جنس و میزان آبگیری می شود. الیاف به کار رفته در حوله و ابعاد آن، مقدار وزن حوله، موارد استفاده از این محصول و کیفیت حوله از لحاظ نرمی یا زبری در شناخت بهترین حوله ایرانی حائز اهمیت است. معمولا افراد یک خانواده از حوله استفاده های فراوانی می کنند که بهترین انتخاب نقش مهمی در سلامتی پوست و سلامتی جسمانی آن ها خواهد داشت.

خرید و فروش بهترین حوله ایرانی با مناسب ترین قیمت

قیمت حوله دستی بهترین برندهای ایرانی

قیمت حوله دستی بهترین برندهای ایرانی

حوله دستی از جنس های مختلف و ابعاد متفاوت تولید می شود. این محصول به دلیل کاربرد زیاد و مکرر در طول شبانه رئز باید از ویژگی های خوبی برخور دار باشند که این موارد عبارت اند از:

  • نرم و لطیف باشد
  • پرز دهی نداشته باشد
  • دور دوزی آن خوب باشد که ریشه ریشه نشود
  • هنگام شستشو رنگ دهی نداشته باشد
  • مستحکم باشد تا موقع شستشو پاره نشود

شرکت ها و برند های ایرانی حوله دستی را از نظر تولید و عرضه در مدل های مختلف ارائه می دهند که این موارد شامل:

  1. حوله دستی کوچک
  2. حوله دستی نازک
  3. حوله دستی ضخیم
  4. حوله دستی بزرگ
  5. حوله دستی هتلی
  6. حوله دستی ساده
  7. حوله دستی تافتینگ
  8. حوله دستی تبلیغاتی

و بسیاری از مدل های دیگر. قیمت این محصول با توجه به اندازه آن و طرح های گوناگون آن متفاوت است. اکثر حوله با طرح های متنوع به دلیل پیچیده گی در حین اجرای تولید از لنج قیمت بیشتری بهره می برند.

فروش حوله آشپزخانه در رنگ های متنوع

فروش حوله آشپزخانه در رنگ های متنوع

حوله آشپز خانه یکی از لوازم ضروری و دم دستی خانم های خانه دار است. به دلیل استفاده مکرر از حوله، این محصول نیاز به شستشوی آسان دارد و خشک شدن سریع آن از نکات مهم در انتخاب حوله های آشپزخانه است.

همیشه دستمال های آشپزخانه در مواردی همچون خشک کردن ظروف شسته شده، تمیز کردن کانتر های آشپزخانه و یا جمع کردن مایعاتی که به صورت ناگهانی روی زمین می ریزد در دسترس ترین محصول کمکی افراد است.

خرید انواع حوله آشپزخانه با کیفیت یکی از معضلات بانوان است. این محصول با تنوع رنگی بالایی تولید می شود و در بیشتر فروشگاه های زنجیره ای و مراکز فروش به چشم می آید.

یکی از خصوصیات در انتخاب حوله آشپزخانه این است که تعداد زیادی از عروس خانم ها رنگ این محصول را با دکوراسیون و سایل آشپز خانه ست می کنند به همین دلیل مراکز فروش این محصول را با رنگ های مختلف به مشتریان خود ارائه می دهند.

صادرات انواع حوله به سایر کشورها

صادرات انواع حوله به سایر کشورها

حوله ها در چند نوع مختلف تولید می شود که انواع مختلف آن شامل:

  • حوله صورت
  • حوله میهمان
  • حوله دستشویی
  • حوله کلاه دار
  • حوله حمام
  • حوله ورزشی
  • حوله حمام بزرگ
  • حوله استخری بچه گانه و بزرگسال

این موارد در شرکت ها و تولیدی های متخصص با طرح های مختلف و ابعاد گوناگون تولید می شوند. این محصولات به دلیل کیفیت بالایی که دارند در بازار های داخلی و خارجی با استقبال زیادی رو به رو هستند.

معمولا چیزی که بیشتر در کیفیت حوله حائز اهمیت است الیاف آن است. یکی از این الیاف که شامل: پنبه، پنبه و الیاف پلی استر، بامبو، پشم و میکرو فیبر را به عنوان ماده اصلی در تار و پود حوله به صورت ریز می بافند.

عرضه حوله ریز بافت به کشور هایی از جمله کویت، گرجستان، عراق و دیگر کشورها سبب رونق بازار در عرصه صادرات این محصول دارد.

مراکز خرید عمده حوله دستی در تهران

مراکز خرید عمده حوله دستی در تهران

حوله دستی ارزان و با کیفیت از جمله حوله های پر فروش و پر کاربرد در بین تمام حوله هایی که استفاده می شود، است.این محصول در ابعاد کوچک و بزرگ و رنگ و طرح های متنوع تولید می شود. جنس این حوله ها بیشتر از پنبه و الیاف می باشد.

حوله های دستی در مدل های متفاوتی تولید می شوند که این مدل ها شامل موارد زیر می باشد:

  • حوله تبلیغاتی دستی
  • حوله هتلی دستی
  • حوله دستی مخملی
  • حوله دستی طرحدار
  • حوله دستی گل برجسته
  • حوله دستی تک رنگ
  • حوله دستی ساده
  • حوله دستی آدیداس
  • حوله دستی پوما
  • حوله دستی نایک
  • و……

این محصولات در مراکز خرید به صورت عمده و خرده در شهرهای کشور عرضه می شوند. در تهران این مراکز به وفور دیده می شود که فروش عمده را از سال های پیش آغاز کرده اند و در گذر زمان به موفقیت بیشتری دست یافته اند چون متقاضیان این محصول در خرید عمده تخفیفات ویژه ای را دریافت می کنند و آن را با قیمت مناسب تر و ارزان تری در خرید خود ثبت می کنند.

تولید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی در تبریز

تولید حوله یکبار مصرف آرایشگاهی در تبریز

تولید حوله یکبار مصرف یکی از دلایل پیشرفت شرکت های تولید کننده این محصول به حساب می آید. زیرا در زندگی امروزی سلامتی افراد یکی از دلیل استفاده آن ها از لوازم یکبار مصرف است.

حوله یک بار مصرف در مکان های عمومی از جمله: آرایشگاه ها، بیمارستان ها، سالن های ماساژ، سالن های اپلاسیون، کلینیک ها و هتل ها کاربرد دارند که از بیشترین کارایی آن در آرایشگاه ها است.

این محصول در رنگ های سفید، قرمز، صورتی و آبی تولید می شود. از خصوصیایت حوله یک بار مصرف این است که:

  1. سبک
  2. کم حجم
  3. نرم و لطیف
  4. ضد حساسیت
  5. سازگار با پوست
  6. بدون پرز
  7. آنتی استاتیک
  8. به صرفه در هزینه دوخت و شستشو
  9. جذب آب 10 برابر وزن خود

مجموعه تولیدی این محصول در تبریز و دیگر شهرهای ایران وجود دارد.

عرضه مستقیم حوله تبلیغاتی در بازار

عرضه مستقیم حوله تبلیغاتی در بازار

حوله یک وسیله کاربردی است که برای تمام افراد و با هر شرایط مصرفی مورد نیاز است. این محصول برای تبلیغات یک انتخاب بجا و هوشمندانه است. به همین علت توجه مشتریان زیادی به این محصول جلب است و برای معرفی و شعار تبلیغاتی خود متقاضی آن هستند.

حوله های تبلیغاتی در طرح، رنگ، سایز و مدل های متنوعی تولید و عرضه می گردد. همچنین متقاضیان می توانند محصول را از انواع مختلف استخری، دستی، حمام، پالتویی و کلاه دار سفارش دهند.

 سفارش این حوله ها بسته به لنج قیمتی که خریدار برای خرید آن در نظر گرفته اند ثبت می شود. مثلا این را باید در نظر گرفت که کیفیت حوله پالتویی درجه یک مناسب است اما هزینه بیشتری را در بر می گیرد ولی قیمت حوله حمام و دستی و استخری برای این کار مناسب تر و ارزان تر است و به عنوان وسیله تبلیغاتی بیشتر خریدار دارد.

عرضه و فروش حوله تبلیغاتی از طریق بازار های مختلف امکان پذیر است و مراکز تولیدی این محصول را بیشتر به صورت مستقیم عرضه می کنند چرا که در سایت های اینترنتی محصول را با تنوعات بیشتری می توان در معرض دید قرار داد و این روش برای مشتریان هم به صرفه تر است. زیرا هزینه اضافی در رفت و آمد و واسطه ها در میان نمی باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.