خرید عمده حوله هتلی با ضمانت در تبریز

پخش عمده حوله دستی هتلی در اصفهان با لوگوی شما

پخش عمده حوله دستی هتلی در اصفهان با لوگوی شما


خرید عمده حوله هتلی با ضمانت در تبریز را تنها از نمایندگی های معتبر فروش ما بخواهید.

برای این منظور در اولین فرصت با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید عمده حوله هتلی در تبریز با ضمانت
خرید عمده حوله هتلی با ضمانت

انواع حوله های هتلی در تبریز

حوله تن پوش: حوله‌های تن‌پوش هم به‌سرعت و بعد از حمام استفاده می‌شوند. البته بسیاری از افراد، قبل از پوشیدن آن، تن خود را با حوله‌ی حمامی سریع آبگیری می‌کنند و برای ورود به خارج از حمام و خشک شدن کامل حوله‌ تن‌پوش می‌پوشند.

حوله دست و صورت : حوله دست و صورت پرکاربردترین نوع حوله است که همه ما در طول روز با ان سر و کار داریم. باتوجه به اینکه این وسیله شخصی دائما با پوست شما در ارتباط است بنابراین انتخاب یک حوله دست و صورت با کیفیت نیازمند دقت وتوجه بیشتری است.

حوله زیر پائی :با حوله های زیر پایی دیگر نگران لیزخوردن در محیط های بدون فرش نباشید

حوله حمام یا استخری:   اولین مشخصه خرید یک حوله ی استخری، زیبایی و لطافت آن است. با این حال بهتر است به جذب آب حوله هم توجه بیشتری داشته باشیم زیرا پنبه با جذب آب بالا بهترین انتخاب در جنس حوله می تواند باشد .

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی انتخاب بهترین حوله برای هتل ها  آورده شده است. چون همه حوله ها مثل هم نیستند!!!

هنگام جستجو برای خرید حوله هتلی مناسب لازم است که عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • ابعاد و وزن حوله
  • جذب آب حوله
  • نرمی حوله

خرید عمده حوله هتلی با ضمانت
خرید عمده حوله هتلی با ضمانت

نکات مهم هنگام خرید حوله هتلی با ضمانت

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای یک هتل قدرت جذب اب  است. یک حوله تن پوش زمانی مناسب است که  بسیار ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت را داشته  باشد. حوله ای که بعد از یک دوش آب گرم شما را کاملا خشک کند.

  • ابعاد و وزن حوله هتلی

حوله‌ها بسته به کاربردی که دارند وزن و جنس متفاوتی دارند. هر چه وزن  حوله بیشتر باشد پرزهای بلندتر و قابلیت جذب آب بیشتری دارد البته وزن تا حدودی به جنس حوله هم بستگی دارد حوله‌هایی که در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها، مدارس و هتل‌ها بسیار کاربرد دارند به‌طور معمول وزن‌شان از ۲۲۰ تا ۷۷۰ گرم متغیر است.

  • جذب آب حوله هتلی

ه‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند. در حوله‌های مصارف روزمره از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند.

  • نرمی حوله هتلی

نرمی حوله بستگی به جنس پنبه ای دارد که نخ حوله از آن تولید می شود این یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند.

خرید عمده حوله هتلی با ضمانت
خرید عمده حوله هتلی با ضمانت

حوله حمامی هتلی در تبریز

حوله حمامی هتلی همان طور که از نامش پیداست در اندازه و ابعاد حوله های حمام می باشند. این حوله ها با داشتن کیفیت مناسب و جنس الیاف مرغوب بدن را به خوبی خشک می نمایند و آب های اضافی را جذب می کنند.
علاوه بر حوله حمامی در هتل ها حوله های دستی و زیر پایی نیز موجود هستند که سفارش داده می شوند.

فروش عمده دستمال حوله میکروفایبر در شهر مشهد با هزینه ای بسیار مناسب به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

حوله هتلی دستی درتبریز

حوله های هتلی دستی یکی از انواع حوله های هتلی مرغوب می باشد که معمولا علاوه بر هتل ها در مکان های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این مکان ها می توانند بیمارستان ها، سالن های ماساژ، استخرها، آرایشگاه ها و مکان هایی از این قبیل باشند.

فروش عمده حوله تن پوش در تهران با بهترین برند وکیفیت را تنها از سایت ما بخواهید.

خصوصیات حوله هتلی دستی

خشک شدن سریع حوله : یکی دیگر از نکاتی که هتل داران باید به ان توجه کنند زمان خشک شدن حوله است چون دیر خشک شدن حوله  یکی از مشکلاتی است که گریبان مسافرین را هم می گیرد و موجب نارضایتی ان ها نیز می شود پس باید هتل داران حوله هایی را تهیه کنند که از جنس پنبه باشد تا زمان خشک شدن ان کوتاه تر باشد و کارکنان را  مجبور نشوند مرتبا حوله ها را جایگزین کنند اگر حوله سریع خشک شود دیگر محیطی برای رشد قارچ ها نخواهد بود. زمانی که حوله ها در اختیار مسافران قرار می گیرند کیفیت فوق العاده آن را از ظاهرشان تشخیص می دهند. این حوله ها به گونه ای طراحی می شوند که با شستشوی زیاد هم زیبا و لطیف خواهند بود.


جنس حوله های هتلی  تولید شده  یکی از موارد زیر می باشد:

  • حوله پنبه ای
  • حوله پشم طبیعی
  • حوله پشم مصنوعی
  • حوله بامبو
  • حوله میکروفیبر
  • حوله پنبه ای طبیعی
  • حوله ابریشم و ساتن
  • حوله نایلونی

آشنایی با خرید عمده حوله هتلی با ضمانت

حوله های هتلی دارای قابلیت های بسیاری می باشند.
این حوله ها به دلیل دارا بودن جنس ضد آب و نرمی و لطافتی که به همراه دارند، غالبا مورد توجه خریداران وصاحبان هتل قرار می گیرند و مسافران آنها را با خود به یادگار می برند.

امکان چاپ و یا بافت آرم مخصوص هتل یا مرکز اقامتی بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم و وجذب مشتری برای هتل  می باشد.

نخ تولید شده برای بافت حوله هتلی از جنس مرغوب و مناسبی است که با توجه به میزان تاب خوردگی از لطافت خاصی برخوردار بوده و مناسب پوست های حساس نیز است.

نکته دیگر که در موقع بافت و تولید حوله هتلی  اهمیت زیادی دارد تراکم تار و پود در بافت است. زیرا تراکم غیر مطلوب در تار و پود حوله موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری و ظرافت حوله کاسته شود.

رنگ حوله های هتلی می بایست ثابت باشد و در هنگام شستشو تغییر رنگ ندهد. معمولا حوله های سفید رنگ پر فروش تر  از سایر رنگ هل هستند و بیشتر مورد استقبال خریداران قرار می گیرند.

 قابلیت جذب آب نیز از مهم ترین نکات می باشد. حوله های هتلی که زود بو می گیرند به هیچ وجه خوشایند مسافران نیستند و همچنین آبگیری حوله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وزن و ابعاد حوله هتلی باید به اندازه و مناسب باشد. حوله های با ابعاد کوچک ناخوشایند می باشند و حوله های سنگین موجب نارضایتی مشتری ها خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.