خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه

خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه

خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه


خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه بدون واسطه و با قیمت عمده و مناسب را می توانید تنها از ما بخواهید.

برای تهیه حوله سفید هتلی به صورت عمده و خرده می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کنید.

حوله سفید هتلی
خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه

خرید عمده حوله سفید هتلی

کارخانه های تولید کننده ی حوله سفید هتلی با عرضه انواع حوله های هتلی همواره در بین رقبای خورد از جایگاه بالایی برخوردار است و اکثر خریداران این تولیدکنندگان حوله را به دلیل کیفیت بالاییو جنس مرغوب حوله می شناسند .

حوله ای سفید هتلی می تواند شامل حوله های تن پوش(پالتویی) ،زیرپایی دست و صورت، استخری و … باشد. باتوجه به اینکه حوله ها برای چه هتلی مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است مثلا هتل های لوکس و لاکچری انواع حوله مورد نیاز را برای استفاده در اتاق ها قرار می دهند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند .

حوله سفید هتلی
خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه

نکات مهم در هنگام خرید حوله سفید هتلی

اگر به دنبال حوله هایی با دوام و کیفیت هستید باید درهنگام خرید  به یک سری نکات توجه کنید تا حوله ای باکیفیت و دوام بالارا خریداری کنید.

ازجمله مواردی که در خرید حوله باید بسیار دقت کنید:

ابعاد و وزن حوله:

در حوله های تن پوش و استخری باید ابعاد ان به گونه ای باشد که تقریبا بتواند تمام قد را پوشش دهد و بدن را ابگیری کند و وزن ان زیاد سنگین باشد که وقتی اب را به خود جذب کرد سنگین تر شود.

جذب آب حوله:

قدرت جذب اب حوله باید به گونه ای باشد که بدن را کامل ابگیری کند و از سرماخوردن فرد جلوگیری کند قدرت ابگیری حوله به نوع جنس الیافی است که در حوله به کار می برند.

نرمی حوله:

نرمی و لطافت حوله باید به گونه ای باشد که پوست را دچار حساسیت و التهابات پوستی نکند و انقدر نرم و لطیف باشد که  در تماس با پوست، افراد حس ارامش و راحتی را تجربه کنند.

حوله سفید هتلی
خرید عمده حوله سفید هتلی از کارخانه

بورس خرید و فروش حوله های سفید هتلی

بورس خرید و فروش حوله های سفید هتلی در اصفهان و تبریز می باشد این مراکز یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش حوله سفید هتلی  در ایران  محسوب می شود و اکثر خریداران عمده حوله و صاحبان هتل برای تهیه حوله های سفید هتلی باکیفیت  به این مراکز مراجعه می کنند .

تولید حوله بیمارستانی با هر کیفیتی که بخواهید را پذیرا هستیم!

حوله سفید هتلی

ویژگی های حوله سفید هتلی

از جمله ویژگی هایی که هر خریدارای را به سمت خود جلب می کند قدرت بالای جذب اب و لطافت و نرمی است که حوله برخوردار است و انی ویژگی ها عموما مورد توجه هتل داران و خریداران عمده عمده سفید می باشد

از جمله ویزگی های دیگر ان این است که تولیدکنندگان از رنگ های ثابتی در تولید حوله استفاده می کنند که در صورت استفاده مکرر و شست وشوی مدا.م تغیر رنگ نمی دهند و کیفیت اولیه خو را حفظ می کنند

همچنین حوله های سفید به دلیل رنگ روشن ان بسیار در معرض الودگی و لکه قرار می گیرند باید بافت ان به گونه ای باشد که سریغا پاک شود

امکان طراحی لوگو مخصوص هتل یا مرکز اقامتی بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم  وجذب مشتری برای هتل  می باشد.

از دیگر ویژگی های حوله های هتلی می توان به این اشاره کرد در تراکم الیاف ان به گونه ای است  که در صورت شستشو مکرر ظرافت و کیفیت حوله حفظ شود.

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی از چه جنسی تولید می شود؟

تولید کنندگان حوله ای سفید هتلی  در تولید حوله ها از الیاف های مختلفی استفاده می کنند تا حوله هایی با انواع کیفیت و قیمت ها را تولید کنند. اکثر حوله ها  بیشتر از پنبه،پشم طبیعی،پشم مصنوعی،بامبو،میکروفیبر،ابریشم وساتن تولید می شوند در ادامه چند مورد از ان ها را بررسی خواهیم کرد.

حوله پنبه ای

حوله های تولید شده از الیف پنبه و پلی استر  بسیار سبک و لطیف هستند و از ضخامت بالایی برخوردار هستند و  به همین علت از قدرت جذب بالایی برخوردار هستند و به اسانی خشک می شوند..

حوله بامبو

حوله های بامبو دارای جذب رطوبت و اب بالا و نرمی و لطافت چشمگیری است که این نوع حوله را از سایر حوله ها متمایز کرده است. الیاف بامبو با وجود وزن کم از استحکام و ثبات بالایی برخوردار است.این الیاف به کار رفته در حوله ها برای کسانی که به بیماری آلرژی های تنفسی مبتلا هستند و یا دارای پوست حساسی هستند  بهترین گزینه می باشد.

الیاف  بامبو خاصیت ضدباکتریایی دارد و به کار بردن این الیاف در حوله موجب ضدباکتری و ضدحساسیت شدن این حوله ها می شود .

حوله میکروفایبر

حوله میکرو فایبر قدرت جذب بالایی دارد و می تواند در مواقعی تا چند برابر وزن خود آب جذب کند.حوله های میکروفایبر به راحتی هر سطحی را تمیز می کنند.

حوله ابریشم و ساتن

این حوله‌ها شیک، زیبا و لوکس هستند و توسط نخ‌های ابریشم و ساتن بافته می‌شوند. این تن پوش‌ها نازک ابریشم ، ظریف و سبک وزن هستند و گزینه‌ی مناسبی برای فصول گرم به ‌شمار می‌روند اما زیاد مقرون ‌به‌ صرفه نیستند. در هنگام شست‌وشو هم اگر اشتباهی رخ دهد سایز آنها کوچک می‌شود.

حوله سفید هتلی

ضمانت کیفیت برای خرید حوله هتلی از کارخانه

تولید کنندگان حوله سفید هتلی حوله های تولید شده را برای خریداران ضمانت می کنند تا با اطمینان بیستری خرید کنند به دلیل استفاده الیاف با کیفیت در تولید حوله حوله ها را تا سه سال تضمین می کنند و در صورت تغیر ظاهر و پرز دهی خریداران می توانند طبق بند هایی که در قرار داد ذکر شده می توانند محصول را پس بفرستند و مبلغ پرداختی را پس بگیرند.

بورس جدیدترین حوله سفید هتلی همینجاست و می توانید به صورت مستقیم حوله هایی با کیفیت و مرغوب را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.