خرید عمده حوله حمامی هتلی در تهران با لوگوی شما

خرید عمده حوله پالتویی هتلی

خرید عمده حوله پالتویی هتلی


خرید عمده حوله حمامی هتلی در سایز ها و اندازه های بسیار مطلوب جهت رفاه مسافران در انواع هتل موجود در تهران و تمامی شهرستان ها را می توانید به ما بسپارید.

این حوله در طرح ها و رنگ های دلخواه شما عرضه می گردند که می توانید لوگوی مخصوص هتل خود را نیز بر روی آن درج نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

خرید عمده حوله حمامی هتلی در تهران / با لوگوی شما
خرید عمده حوله حمامی هتلی در تهران / با لوگوی شما

اندازه حوله هتلی

خرید عمده حوله حمام هتلی در تهران / با لوگوی شما
خرید عمده حوله حمامی هتلی در تهران / با لوگوی شما

حوله های هتلی در ابعاد و اندازه های بسیار متنوعی تولید می گردند. این حوله ها در کشور های مختلف دارای سایز و اندازه ای گوناگون نیز هستند. این تغییر سایز به دلیل استاندارد هایی است که کشور ها برای خودشانت تعیین کرده اند و طبق همان استاندارد در این راستا مشغول فعالیت اند. در کشور ما ایران نیز حوله ها ابعاد مشخصی دارند که در ادامه به تشریح آن می پردازیم.

انواع حوله های موجود در هتل

حوله ها انواع بسیار متنوعی دارند اما در هتل ها این انواع به طور کلی به پنج دسته اصلی تقسیم می شوند. این دسته ها عبارت اند از:

  1. حوله های دستی
  2. حوله های استخری که ما در این مطلب با نام حوله های هتلی از آن نام می بریم
  3. حوله های زیر پایی
  4. حوله های تن پوش هتلی
  5. حوله های یکبار مصرف هتلی

مشخصات انواع حوله های هتلی

  • حوله های دستی که در هتل مورد استفاده قرار می گیرند برای خشک کردن دست و صورت کابرد دارند. ابعداد این نوع حوله ها حدودا به میزان 40*70 و یا 40*80 است.
  • حوله های استخری جهت استفاده ی مسافرین در استخر ها، حمام، سونا، جکوزی، سالن ماساز و … استفاده می گردد. این نوع حوله ابعاد بیشتری دارد از جمله 70*120-70*130- 70*140-80*130-80 *140 
  • حوله های زیر پایی در جلوی حمام و یا دستشویی برای خشک کردن کف پا کاربرد دارند که فرد بعد از بیرون ۀمدن از حمام لیز نخورد. این نوع حوله به دلیل آنکه با دیگر حوله ها قاطی نشود اثر بر روی آن شکل کف پا وجود دارد تا افراد از کاربرد آن اطلاع یابند. ابعاد این نوع حوله ها نیز 40*80 می باشد.
  • حوله های تن پوش هتلی را نمی توانید در هر هتلی ببینید این نوع حوله را به طور معمول در هتل های لوکس مورد استفاده قرار می دهند و برای میهمانان در نظر می گیرند. این هتل نیز در سایز های بزرگ، متوسط و کوچک تهیه می شوند.
  • حوله های یکبار مصرفی که در هتل استفاده می شوند مقداری نازک ترند و بیشتر هتل ها از این نوع حوله استفاد ه می کنند چراکه از نظر بهداشتی بسیار مناسب بوده و فوق العاده عالی خواهد بود.

خرید عمده حوله حمامی هتلی
خرید عمده حوله حمامی هتلی

خرید حوله هتلی با لوگوی شما

یکی از مهم ترین امکاناتی که سایت ما در اختیار کاربران خود قرار داده است همین توانایی درج انواع لوگو بر روی هتل های سفارشی شما عزیزان می باشد. شما می توانید تمامی حوله های خود را با لوگوی شخصی هتل در اخنتیار مسافران موجود در هتل قرار دهید چراکه پرستیژ هتل خود را کاملا در نظر می گیرید و ان را به بالاترین حد ممکن می رسانید. ما می توانیم بهترین اجمناس حوله های مورد استفاده در هتل را به شما عزیزان عرضه داریم و لوگو های مورد نظر شما را روی انواع حوله های یاد شده در بالا درج نماییم. البته به شما توصیه می کنیم که لوگوی خود را بر روی انواع حولهخ های زیر پایی درج ننمایید.

رنگ حوله حمامی هتلی

قطعا در حوزه ی خرید و انتخاب انواع حوله های خانگی و شخصی و حتی حوله های هتلی موضوع رنگ یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن توجه داشت. رنگ سفید یکی از پرکاربرد ترن و فوق العاده ترین رنگ هاست که بیشترین درصد سفارشی که جهت تهیه حوله برای انواع هتل داده می شود به همین رنگ است. در مقابل نیز یک سری از هتل ها هستند که ترجیح می دهند خاص باشند و از این رنگ استفاده نکنند. این افراد طیف رنگ سفید و سرد را مثل رنگ های صدفی، بژ و خواکستری را انتخاب می نمایند.

قیمت فروش حوله های هتلی

قیمت فروش حوله ها در کنار کیفیتی که جنس پارچه ی آن باید داشته باشد بسیار مهم است چرا؟ چون حوله های خریداری شده در تعداد عمده اگر قیمتی مناسب داشته باشد برای صاحب هتل بسیار بصرفه تر خواهد بود. بنابراین در کنار کیفیت درجه یک قطعا هزینه ی مطلوب نیز بی تاثیر نخواهد بود. ما از جمله شرکت هایی هستیم که در این حوزه در حال فعالیتیم و در نظر داریم تا تمام حوله های خود را حتی به سایر کشور های دنیا نیز صادر نماییم. ما به شما کمک می کنیم تا مطابق با بودجه ای که دارید به سادگی بتوانید نسبت به خرید انواع حوله های مورد نیاز خود اقدامات لازم را انجام دهید.

فروش عمده حوله دستی هتلی با لوگو خدمتی نوین از شرکت تولیدی حوله هما می باشد.

خرید عمده حوله حمامی هتلی ارزان

سایت ما یکی از برترین سایت های فعال در زمینه تولید و پخش انواع حوله های هتلی در ایران می باشد. فروش حوله های هتلی در ایران استقبال بی نظیری دارد به طوری که شهر هایی مثل تهران، اصفهان، شیراز و شهر های شمالی کشور از بزرگترین شهر های مسافر پذیر در ایران می باشند. این امر باعث شده است تا هتل داران در این منطقه نسبت به آسایش و رفاه مردم بیشترین و بهترین اقدامات را داشته باشند. این حوله ها می توانند در مکان های عمومی دیگری نیز مود استفاده قرار بگیرند از جمله:

  • آرایشگاه ها
  • استخر ها
  • سالن های ماساژ
  • سونا و جکوزی
  • مکان های مهمان پذیر
  • و …

شما می توانید در تمامی این مکان ها جهت خرید با قیمت مناسب و عالی با ما در ارتباط باشید و لوگوی مرکز خود را بر رروی حوله ها با قیمتی کاملا باور نکردنی و کیفیتی عالی درج نمایید. برای خرید و اطلاع از قیمت های خرید همین الان با ما تماس بگیرید.

توجه شما را به قیمت حوله استخری که موجب خوش فروش شدن این حوله ها در این سایت شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.