خرید عمده حوله بچه گانه در تهران

سفارش تولید عمده حوله تن پوش کودک با طرح دلخواه شما

سفارش تولید عمده حوله تن پوش کودک با طرح دلخواه شما


خرید عمده حوله بچه گانه در تهران  با عرضه حوله هایی با بهترین کیفیت و مناسب با پوست حساس همواره یکی از نمایندگی های معتبر حوله بچه گانه در کشور به شمار می رود.

در ادامه خواهید دانست که هنگام خرید حوله بچه گانه در تهران باید به چه نکاتی توجه کرد؟

خرید عمده حوله بچه گانه در تهران
خرید عمده حوله بچه گانه در تهران

خاصیت ضد باکتری بودن حوله

همان طور که می دانید امروزه باکتری ها یکی از عوامل ایجاد بیماری است خصوصا در بچه ها که نیاز به مراقبت ویژه ای دارند امروزه با پیشرفت علم و فناوری تولیدکنندگان حوله های بچه گانه با به کارگیری نوعی فن اوری توانسته اند حوله هایی ضد باکتری را برای بچه ها تولید کنند .

خشک شدن سریع

یکی از عوامل ایجاد باکتری و قارچ در حوله می تواند مرطوب بودن ان در زمان طولانی باشد حوله ها علاوه بر اینکه باید جذب بالایی داشته باشند  باید قابلیت خشک شدن سریع را هم  داشته باشند تا منبع مناسبی برای رشد باکتری و قارچ ها نباشد.

خرید عمده حوله بچه گانه در تهران
خرید عمده حوله بچه گانه در تهران

میزان جذب و ابگیری حوله

میزان جذب و ابگیری حوله های کودکان ونوزاد با چنبرابر حوله های دیگر باشد دلیل ان هم این است که کوکادکان در برابر سرما حساس هستند و کمترین سرمایی که به بدن ان ها نفوذ کند سرما میخورند

نداشتن رایحه

امروزه حوله هایی زیادی یافت می شود که به خوشبوکننده ها و رایحه های گوناگونی اغشته اند شاید در اصل مطلوب به نظر برسد اما برای کودکان این رایحه ها بسیار مضر هستند و میتواند عوارض جدی برای ریه و پوست ان ها به عمل اورد پس هنگام خرید بسیار مراقب باشید.

نرمی و لطافت حوله

نرمی ولطافت حوله بستگی به این دارد که از چه الیافی برای تولید ان استفاده شده باشد حوله ی کودکان نباید زبر باشد چون پوست حساس ان ها را دچار صدمه میکند پس هنگام خرید بسیار دقت کنید.

خرید عمده حوله بچه گانه در تهران
خرید عمده حوله بچه گانه در تهران

حوله های یچه گانه از چه جنسی تولید می شوند؟

تولید کنندگان حوله های بچه گانه با توجه به پوست حساس کودکان از الیافی در تولید حوله استفاده می کنند که با پوست انها حساسیت نداشته باشد و نرم لطیف باشد  و هم چنین قابلیت پرز دهی نداشته باشند .

اکثر تولید کنندگان از الیاف پنبه خالص در تولید حوله ها استفاده می کنند چون این الیاف از نرمی و لطافت خاصی برخوردار بوده و قدرت ابگیری بالایی دارد و مناسب پوست حساس کودکان نیز است.

وزن حوله کودکان باید چه گونه باشد؟

اکثر حوله از وزرن تقریبا سنگینی برخوردار هستند هنگام انتخاب حوله ان را در دست بگیر تا زیادی نازک نباشد وجذب ان بالا باشد .

بسته بندی حوله ی کوکان باید چه گونه باشد؟

بسته بندی حوله کودکان باید به گونه ای باشد که در تماس با هیج گونه الوگی  نباشد بعد از خیرد حوله ی کوکان برای اطمینان کامل خود خو ان را به شیوه ی درست مورد شست وشو قرار دهید بعد استفاده کنید زیرا نمی توان به فرایند تولید حوله اطمینان کرد .

رنگ مناسب برای حوله بچه گانه

بهتر است برای کودکان حوله هایی با رنگ روشن انتخاب کنید همان طور که قبلا هم گفته شد کودکان نسبت به بزرگسالان حساس تر هستند و بیشتر در معرض بیماری های قارچی و میکروبی قرار می گیرند انتخاب حوله ایی با رنگ روشن این امکان را به شما میدهد که وجود هر گونه الودگی و لم موجود بر روی حوله را ببینید و ان را در اسرع وقت بشویید.

 در هنگام انتخاب رنگ برای حوله کوکان این نکته را در نظر بگیرید که رنگ بکار رفته در حوله ها باید ثابت باشد تا در صورت شستشو رنگ پس ندهند.

ضمانت حوله بچه گانه

تولید کنندگان حوله ی بچه گانه به دلیل اینکه از الیاف کامل خالصی در تولید حوله ها استفاده می کنند و حوله هایی با کیفیت را عرضع می کنند از کیفیت کار خود کاملا مطمئن هستند و حوله ها های تولید شده را ضمانت می کنند تا درصورت هرگونه مشکلی مشتریان بتوانند حوله ها را مرجوع کنند .

خرید عمده حوله آشپزخانه در حوله هما را از دست ندهید!

 بهترین نحوه شستشو و نگهداری از حوله کودکان

اگر به سلامت فرزندان خود اهمیت می دهید باید به نحوه شستشوی حوله ی ان ها بسیار توجه کنید اولین موردی که باید ان را رعایت کنید این است که حوله ها را پس از استفاده برای خشک شدن در حمام قرار ندهید چون حمام منبع رطوبت ست و این رطوبت سبب می شود که حوله منبع رشد قارچ و باکتری شود و سلامت کودکان شما را به خطر بیندازدبهترین روش این است که پس از استفاده ان را در فضای باز جهت خشک شدن قرار دهید تا هوای ازاد و نور خورشید ان را خشک کند.

نککته دومی که باید به ان توجه کنید این است که حوله کودکان را با موا شیمایی قوی ونرم کننده هایی که دارای رایحه های تندی هستند نشویید هم چنین بهتر است ان را سایر از حوله های خود بشویید.

و اینکه حوله ها را با اب خیلی داغ نشویید تا به الیاف به کار رفته در ان ها اسیب نرسد و شکل ظاهری و اولیه ان ها حفظ شود.

ذعایت نکات بالا سسب می شود که سلامت فذ=رزدان شما به خطر نیفتد و حوله ها از دوام بالایی برخوردار شوند. 

خرید عمده حوله بچه گانه به طور آنلاین

برای تهیه حوله های بچه گانه علاوه بر اینکه می توانید به صورت حضوری به فروشگاه فروش حوله مراجعه کنیدو از نزدیک انواع حوله ها را مشاهده کنید و نرمیو لطافت ان ها را لمس کنید  دست باز تری دارید برای اینکه حوله مناسب خود را انتخاب کنید اما مجموعه ما برای عزیزانی که در شهرهای دورتری قرار دارند این امکان را قرار داه که بتوانند از طریق وب سایت خرید خود را انجام دهند. 

خرید عمده حوله دستی در تهران از شرکت تولیدی حوله هما خریدی سرتاسر سود خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.