خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان

قیمت پارچه حوله میکروفایبر

قیمت پارچه حوله میکروفایبر


خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان بدون واسطه و به صورت مستقیم به نمایندگی های فروش حوله اشپزخانه صورت می گیرد.

خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان
خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان

حوله های اشپزخانه از چه جنسی تولید می شوند؟

حوله آشپزخانه بکی از وسایل ضروری در هر اشپزخانه ای است  و در اندازه وسایز های کوچک و استانداردی تولید و عرضه می شوند حوله های اشپز خانه به دلیل اینکه به طور مستقیم با الودگی ها و میکروب ها ارتباط دارند باید از الیافی تولید شوند که بتواند به صورت کامل الودگی ها را از بین ببرد .

مقاوم ترین حوله  های آشپزخانه از پنبه محکم تولید می شوند، زیرا جذب بالا، نرم و لطیف و مقاومت و دوام آن بالا است. تمیز کاری با حوله های تولید شده از پنبه بسیار لذت بخش است زیرا بعد از تمیز کردن حتی لکه های بسیار کم رنگ و رد لکه  بر روی هر سطحی باقی نمی ماند.

حوله های اشپزخانه علاوه بر پنبه از میکروفایبر نیز تولید می شوند. میکروفایبر با تکنولوزی میرو ساخته می شوند  محصولات تولید شده از میکروفایبر قابلیت چذب اب تا چندین برابر وزن خود را دارند با حوله های میکروفایبر اشپزخانه دیگر تمیز کزدن منزل به کار اسانی برای کدبانو ها تبدیل شده است.

حوله های میکروفایبر را می توانید بدو استفاده کردن از پاک کننده هاب شیمیایی  انواع لکه ها را از بین می برد حتی لکه های چربی و سزوح کثیف را از بین می برند و شست و شوی ان با اب سبب می شود که اثری از لکه و کثیفی بر روی دستمال ها بر جای نمی ماند.

خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان
خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان

کاربرد و ویژگی حوله آشپزخانه

یکی از اساسی ترین ویزگی های حوله آشپزخانه این است که شست و شوی ان بسیار راحت است به دلیل اینکه این حوله ها دائما در معرض الودگی قرار دارند پس باید به صورت مکرر شسته شوند.

مقاومت بالای ان ها در برابر سوختگی سبب شده که از طرفداران زیادی برخوردار شود.

برای خشک کردن سریع  و اسان ظروف بسیار کار امد است .

از قدرت جذب بالایی برخوردارند به صورتی که به راحتیی می تواند هر مایعی را روی هر سطحی پاک کند.

اکثرخانم ها از حوله های اشپزخانه برای نگه داشتن قابلمه و ظروف داغ نیز استفاده می کنند .

حوله های اشپزخانه به گونه ای تولید شده اند که پرز نمیدهند و رد لک را روی هر سطحی پاک می کند.

از حوله های اشپزخانه برای خشک کردن میوه ها نیز استفاده می شود .

هم چنین از حوله های اشپزخانه برای ضدعفونی میزهای آشپزخانه و خشک کردن دستها نیز استقاده می شود .

خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان
خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان

خرید عمده حوله آشپزخانه در رنگ های متنوع

این نوع حوله ها در اندازه های کوچکی تولید می شوند هم نین تنوع رنگ در ان ها بسیار زیاد است به صورتی که با هر سبک اشپزخانه ای جور می شود .

تولید کنندگان در تولید این حوله ها از رنگ های ثالتی استفاده می کنند تا حوله هنگام استفاده رنگ پس ندهد و هم چنین بعد از استفاده از ان شکل و ظاهر اولیه خود را حفظ می کنند.

فروش حوله حمامی هتلی در تهران در بازار غوغایی به پ کرده است.

نکات بهداشتی و نگهداری از حوله آشپزخانه

از ان جایی که حوله های اشپزخانه بسیا در معرض الودگی قرار می گیرند و در اشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند برای این که

سلامتی افراد خانواده به خطر نیفتد باید به صورت مکرر شسته شوند تا هیچ اثری از الودگی و میکروب بروی ان نماند در ادامه با روش های

 شست وشو و نگه داری حوله های اشپزخانه اشنا خواهیم شد:

دستمال‌ های اشپزخانه به دلیل این که در تماس مستقیم با الودگی ها قرار می گیرند بهتر است برای شستشوی ان ها دستمال ها را به صورت جداگانه از سایر دستمال و لباس ها در ماشین لباسشویی این روش کمک می‌کند تا دستمال‌هایی که با آن ظرف خشک می‌کنید یا در تماس مواد غذایی قرار دارند، تمیز باقی بمانند.

استفاده نکردن از مواد شیمیایی قوی برای شستشوی حوله ها

از دستمال و حوله هایی که برای تمیز کردن ظروف و میوه ها استفاده می کنید اصلا ان ها را با مواد شیمیای و شوینده های قوی نشویید چون این دستمال ها در تماس مستقیم با میوه و ظروف قرار دارند ممکن است سلامت افراد اخنواده را به خطر بیندازد بهترین روش این است که ان ها را با سرکه سفید بشویید این کار باعث ضد عفونی شدن ان ها نیز می شود سرکه یک پاک کننده قوی است که موجب حساسیت در افراد نمی شود.

قیمت حوله پارادایس در حوله هما شما را هیجان زده خواهد کرد!

استفاده نکردن از اب داغ برای شستشوی حوله آشپزخانه

اب داغ سبب می شود که الیاف به کاررفته در حوله ها از بین برود و بعد از شستشو ظاهر نامناسبی به خود بگیرند بهترین راه این است که از اب با درجه حرارت ملایمی استفاده کنید تا  به ان ها اسیبی وارد نشود و  به راحتی الودگی و میکروب ها را از بین می برد و شکل و کیفیت اولیه خورد را نیز حفظ می کنند و اما نکته ی اخر که باید به ان بسیار توجه کرد این است که حوله ها را پس از شستشو در حمام و یا مکان های مرطوب اویزان نکنید چون باعث تجمع قارج و ویروس ها می شود بهترین  روش خشک کردن این است که در معرض هوای ازاد  و زیر نور خورشید قرار بگیرند و خشک شوند .

برای تهیه حوله های اشپزخانه می توانید به صورت حضوری به فروشگاه در اصفهان مراجعه کرده و از نزدیک کیفیت حوله ها را لمس کنید

مجموعه ما علاوه بر خرید حضوری برای مشتریان این امکان را فراهم کرده تا از طرق وب سایت بتوانند خریدی راحت را تجربه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.