جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی

جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی

جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی


جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی را با انواع کیفیت ها در طرح و رنگ های مختلف را می توانید از سایت ما مشاهده کنید.

جنس به کاررفته در حوله در قیمت حوله بسیار تأثیرگذار می‌باشد. تولیدکنندگان برای تولید حوله های سفید هتلی از انواع مختلفی از الیاف ها استفاده می کنند.

و یکی از الیافی که در ادامه آورده شده است را به عنوان ماده اصلی مورد استفاده قرار می‌دهند.

سفارش حوله هتلی ارزان قیمت تان را به ما بسپارید!

حوله سفید هتلی
جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی

جنس حوله سفید هتلی

حوله های از جنس پنبه

   حوله های تولید شده از پنبه از قابلیت جذب آب بالایی برخوردار می باشد و به آسانی قابل شستشو است در بین تولیدکنندگان الیاف پنبه به دلیل ویژگی های بارز ان یکی از محبوب‌ترین الیاف برای تولید حوله می‌باشد. در صورتی که به دنبال خرید حوله‌ هایی با کیفیت هستید ،این نوع حوله‌ی ها می تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد.

حوله هایی از جنس پنبه و الیاف پلی استر

حوله‌های تولید شده از جنس پنبه و پلی استر  معمولاً ضخیم و بادوام هستند. به همین دلیل از قدرت جذب اب بالایی برخوردارند.

حوله‌ی تولید شده از پنبه و الیاف پلی استر نسبت به حوله‌های پنبه‌ای ازنرمی، لطافت و سبکی خاصی برخوردار هستند.

حوله های تولید شده از الیاف بامبو

حوله های تولید شده از الیاف بامبو بسیار مناسب افرادی است که از پوست حساسی برخوردار هستند و از الرژی رنج می برند حوله های بامبو گزینه مناسبی است.

از ویژگی های حوله های بامبو می توان به سبک بودن ان در عین حال قدرت جذب بالای ان اشاره کرد همچنین این حوله ها از خواص ضد باکتری و ضدمیکروب برخوردار هستند.            

حوله های تولید شده از میکروفایبر

از ویژگی های ان می توان به قیمت مناسب  در مقایسه با کیفیت بالای ان اشاره کرد قدرت جذب فوق العاده بالای ان سبب شده که از طرفداران زیادی برخوردار شود در مقابل انواع لکه مقاوم می‌باشد. این نوع الیاف بسیار سبک و نرم می‌باشد. معمولاً حوله‌هایی با الیاف میکروفایبر بیشتر در فصول گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حوله سفید هتلی

خریداران عمده حوله سفید هتلی چه کسانی هستند؟

خریداران عمده حوله سفید هتلی علاوه بر هتل داران و صاحبان هتل های لوکس و شیک می توان به نمایندگی های عمده حوله که در سراسر شهر های ایران نمایندگی دارند و باشگاه های وی ای پی، مراکز تفریحی و گردشگری ،مسافر خانه و .. اشاره کرد این خریداران به صورت عمده حوله هایی با کیفیت را تهیه می کنند خرید عمده حوله از لحاظ قیمت بسیار به صرفه تر از قیمت خرده ان است.

جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی
جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی

نکات موثر در قیمت حوله سفید هتلی که باید به آن توجه نمود

جنس نخ

نوع جنس به کار رفته در حوله های هتلی متفاوت است به طبع هرجه از الیاف و نخ های مرغوب تری بکار رود قیمت حوله نیز بالاتر است اما اصولا حوله های تولیدی از جنس پنبه بسیار با کیفیت تر هستند.

تراکم یا وزن حوله

وزن و تراکم در حوله های تولیدی بسیار متفاوت است وزن ان باید به گونه ای باشد که نه زیاد سبک باشد و نه زیاد سنگین تادر صورت استفاده فرد را اذیت نکند.

نوع رنگ

نوع رنگ به کار رفته در حوله ها برقیمت حوله بسیار تاثیر می گذارد حوله هایی با رنگ ثابت از قیمت بالاتری نسبت به حوله هایی که از رنگ های ثابت استفاده نشد برخوردار هستند البته حوله هایی که در تولید ان  از رنگ ثابت استفاده

نشده در صورت چند بار شست وشو رنگ و ظاهر اولیه خود را از دست می دهندو  حوله های سفید همواره از طرفداران بیشتری نسبت به حوله های رنگی بر خوردار است .

ابعاد حوله

حوله ها در ابعاد و انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند حوله های دستی درابعاد کوچک تری تولید می شوند به همین دلیل نسبت به حوله های تن پوش از قیمت پایین تری بر خوردار هستند .

حوله سفید هتلی

طراحی اوگو بر روی جدید ترین حوله سفید هتلی

همان طور که می دانید طراحی لوگو برای حوله های هتلی یک روش بسیار مناسب برای تبلیغات هتل محسوب می شود چه بسا این لوگو به سبک و سلیقه ی شما باشد هتل داران می توانند برای تمامی حوله هایی که برای هتل تهییه می کنند لوگو طراحی و ان را بر روی حوله ها چاپ کنند.

حوله هایی که لوگوی تبلیغاتی نداشته باشند به مشتریان احساس پایین بودن کیفیت و قیمت را می دهند.

مجموعه ما طی تجربه های خود در طول این چند سال و توانایی بالا در طراحی لوگو می تواند بهترین لوگو را برای حوله های تن پوش هتلی  طبق طرح و الگوی شما طراحی کند.

طراحی لوگوی شما برای بافت روی حوله و کمک به انتخاب رنگ ایده آل حوله برای بیزینس شما از  وظایف مهم این مجموعه می باشد.

حوله سفید هتلی

ضمانت کیفیت جدید ترین حوله سفید هتلی

تولید کنندگان حوله سفید هتلی با عرضه حوله هایی با  کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که حوله ظاهر اولیه خود را حفظ کند و پرز ندهد

از انجایی که اکثر خریداران عمده به دنبال حوله هابی هستند که تولیدکنندگانش  کیفیت ان را تضمین کنند در صورت عقد قرار داد با مجموعه ما این را در قرار داد ذکر خواهیم کرد که در صورت تغییر ظاهر و پرزدهی خریداران می توانند محصول را پس بفرستند و مبلغ پرداختی راپس بگیرند.

ثبت سفارش تولید حوله بیمارستانی در تولیدی حوله هما با مناسب ترین قیمت انجام خواهد شد.

حوله سفید هتلی
جدید ترین لیست قیمت حوله سفید هتلی

فروش انلاین جدید ترین حوله هتلی

برای تهیه جدید ترین حوله های سفید هتلی می توانید با مراجعه به سایت ما بدون مراجعه به فروشگاه و به راحتی در منزل خرید خورد را تنها با صرف چند کلیک انجام دهید.

توجه داشته باشید که علاوه بر موارد بالا حجم سفارش خرید در قیمت حوله موثر است. کسانی که به صورت عمده و حجم بالا خرید می کنند نسبت به افرادی که حوله ها را به صورت خرده تهیه می کنند می توانند با قیمت پایین تری حوله هارا تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.